bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

کشور انتیگوا و باربودا

اخذ تابعیت|مهاجرت

آنتیگوا و باربودا – سرزمین پرتجمل سواحل کارائیب

در این صفحه می خوانید:

در میان بسیاری برنامه های تابعیت از طریق سرمایه گذاری ، آنتیگوا و باربودا به گزینه ای محبوب برای طبقه نخبه تبدیل شده است. در واقع، تنها با پرداخت سهم مشارکتی به مبلغ 100.000 دلار امریکا برای خانواده ای ۴ نفره، برای مدت محدود، به دولت آنتیگوا و باربودا، یا سرمایه گذاری 400.000 دلاری در یک پروژه املاک و مستغلات، می توانید تابعیت دوگانه دریافت کنید.

از طریق این تابعیت، می توانید از مزایای متعددی بهره مند شوید از جمله:

  • سفر بدون نیاز به ویزا به ۱۳۲ کشور در سرتاسر جهان
  • پبدون هیچگونه محدودیتی برای تابعیت دوگانه
  • بدون آزمون زبان، مصاحبه و تجربه کسب و کار اجباری
  • اخذ آن ظرف مدت ۶ ماه
  • بدون هیچ مالیات بر ارث، ثروت یا درآمد شخصی
  • تابعیت مادام العمر برای فرزندان و خانواده سرمایه گذار

در شرکت مشاورین حقوقی بیات، ما راهنمایی مستمر در اختیار شما قرار میدهیم و اطمینان میدهیم که اسناد شما با دقت کامل بررسی خواهد گردید. دیگر لازم نیست وقت اضافی برای درخواست برنامه تابعیت اختصاص دهید. مشاوران حرفه ای و متخصص ما کلیه تشریفات را در نظر می گیرند. جهت اطلاع بیشتر از خدمات و برنامه های دیگر سرمایه گذاری از طریق تابعیت، با ما تماس بگیرید.

مشاور حقوقی بیات شرکتی برتر است که در زمینه ارائه تابعیت دوگانه، اقامت و سایر برنامه های مهاجرتی با کارآمدترین روش تخصص دارد. هدف، ارائه خدمات کسب و کار حرفه‌ای، مالیاتی و مهاجرتی در چندین زمینه تخصصی از جمله تابعیت اقتصادی، مهاجرت از طریق ثبت شرکت و اقامت از طریق سرمایه گذاری است. ما به جای دستیابی به راه حل های قابل قبول، به ارائه نتایج مطلوب اعتقاد داریم.


صنعت مهاجرت به طرز چشمگیری در حال رشد است و برای جذب توسعه دهندگان کسب و کار و شکوفایی اقتصاد کشور طراحی شده است. در عوض، نه تنها تابعیت دوگانه به دست می آورید، بلکه از چندین مزیت نیز برای خود و خانواده بهره مند می شوید. آنتیگوا و باربودا با داشتن نزدیک به ۳۶۵ ساحل در اطراف این منطقه، یکی از زیباترین کشورهای جهان است. یکی از بارزترین ویژگی های حرکت به سوی این کشور، نظام مالیات پایین است.

اخذ تابعیت و پاسپورت آنتیگوا و باربودا

شما می توانید کسب و کار خود را در این کشور پایه گذاری کنید یا گسترش دهید زیرا هیچ محدودیتی برای سرمایه وارد شده و بازگرداندن سود به میهن وجود ندارد. علاوه بر این، لازم نیست در این کشور حضور داشته باشید تا بتوانید برای برنامه درخواست دهید یا در آزمون زبان و مصاحبه اجباری شرکت کنید. تنها در بازه زمانی ۶ ماه، می توانید از تابعیت دوگانه برخوردار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و برای برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری درخواست دهید.

همچنین ببینید: اخذ تابعیت مالت از طریق سرمایه گذاری

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما