bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

خرید ملک در ترکیه گروه حقوقی بیات

اخذ تابعیت|ترکیه|سرمایه گذاری|مقدونیه شمالی

آیا خرید خانه در ترکیه بی خطر است؟

در این صفحه می خوانید:

بسیاری از مردم می پرسند که آیا خرید خانه در ترکیه امن است یا خیر، و ما فکر می کنیم، به عنوان مشاور املاک، وکیل اخذ تابعیت و سرمایه گذاری های تجاری صلاحیت پاسخگویی به این سوال را داریم. بله، امن است و در بیشتر موارد، یک سرمایه گذاری سالم در املاک و مستغلات است. با این حال، خریداران ملک باید دستورالعمل ها را دنبال کنند. ممکن است درباره سرمایه گذاری و خرید املاک در ترکیه داستان های ترسناکی شنیده باشید که در آن افراد پس انداز مال و سرمایه خود را به دلیل فروخته شدن املاک به بیش از یک نفر از دست می دهند. بیشتر داستان ها به زمانی برمی گردد که فرآیند خرید خانه در ترکیه برای خارجی ها تصادفی و طولانی مدت بود. با این حال، ارگان های رسمی در ترکیه مواردی را تاکید کردند تا خریداران خارجی با رعایت آن با مشکلی روبه رو نشوند.. بنابراین، آنها قوانین و مقررات را تشدید کردند و تغییراتی ایجاد کردند تا اطمینان حاصل شود که خارجی ها به سرعت مانند یک فرد ترک، سند مالکیت خود را دریافت می کنند. این روزها، خریداران خانه اگر همه چیز سر جای خود باشد، سند مالکیت را در کمتر از دو روز دریافت می کنند. کمتر کشور دیگری وجود دارد که در آن چنین اتفاقی می افتد. بنابراین، در ادامه می خوانیم که برای محافظت از سرمایه خود و نتیجه بهتر چه کارهایی باید انجام دهیم.

همچنین ببینید: به این شش دلیل در ترکیه سرمایه گذاری کنید

1: همیشه با مشورت یک وکیل این فرآیندها را انجام دهید

قوانین ترکیه خریداران خانه را ملزم به استفاده از وکیل نمی کند، اما ما قویاً به شما توصیه می کنیم این کار را با نظارت وکیل متخصص که ترجیحا در ترکیه باشد و بعد از گذر زمان نیز قابل پیگیری باشد انجام دهید. آنها مسئول تنظیم قراردادها خواهند بود. ما در حال حاضر بررسی های لازم را در مورد تمام املاک معرفی شده در مجموعه خود انجام می دهیم. ارزشگذاری قیمت ملک باید از طریق ارگان های دولتی صورت بگیرد و به هیچ وجو مشاورین املاک را بدون چون و چرا برای اخذ تابعیت و خرید ملک در ترکیه نپذیرید. با این حال، وکیل شما مسئول عمل از طرف شما و انجام فرآیندهای انتقال وجه، تنظیم قرارداد و سند ملک خریداری شده آنها است، مانند بررسی یک ipotek در ملک. این بدهی است و اگر وجود داشته باشد، معامله نمی تواند انجام شود.

2: قراردادها را در ترکیه به صورت محضری دریافت کنید

بر اساس قوانین ترکیه، هیچ دادگاهی قرارداد بدون محضر را نمی پذیرد. بنابراین، اگر در خرید ملک شما اختلافی وجود داشته باشد، قرارداد بی ارزش است. به همین دلیل، ما به همه مشتریان خود کمک می کنیم تا قرارداد را قبلاً محضری و توسط قانون به رسمیت شناخته شوند. در صورتی که قرارداد به زبان ترکی باشد، تنها یک مترجم معتبر و دارای صلاحیت قانونی می تواند این فرآیند را انجام دهد. این یک هزینه اضافی است که باید هنگام بررسی هزینه های خرید در نظر بگیرید، اما به نفع شما عمل می کند.

3: مسیرهای انتقال پول یا ایجاد حساب بانکی در ترکیه

ما به مشتریان خود جهت افتتاح حساب بانکی در ترکیه کمک می کنیم. دلیل آن این است که خرید باید مدارک و اسناد بانکی رسمی داشته باشد. بنابراین، همیشه هزینه ملک را از طریق سپرده بانکی پرداخت کنید. پول نقد تحویل ندهید. بانک های مناسبی که خارجی ها در آنها حساب باز می کنند عبارتند از HSBC، Halk Bank، Garanti و Akbank. در این مرحله، نکته مفید ما برای صرفه جویی در هزینه، استفاده از یک شرکت ارزی مانند وایز است. آنها نسبت به بانک ها نرخ ارز بهتر و کارمزد انتقال کمتری دارند.

4: فقط از یک نماینده املاک دارای مجوز استفاده کنید

یکی از دلایلی که ترکیه چندین سال پیش به شهرت بدی دست یافت این بود که همه و هر کسی می توانست خانه بفروشد. داستان هایی از خرید مردم از جواهر فروشان و صاحبان رستوران شنیدیم. یا آنها این اشتباه را مرتکب شدند که فکر می کردند پول نقد آنها به خوبی مراقبت می شود زیرا کسی دوست آنها بود. شما برای خرید خانه نزد کارمند سرویس بهداشتی کشور خود نمی روید، پس این کار را اینجا انجام ندهید. در عوض، از یک مشاور املاک با سابقه موفقیت آمیز استفاده کنید. شما می توانید این را با درخواست گواهینامه ببینید. ما می توانیم خدمات خود را به عنوان یک نماینده حرفه ای ارائه دهیم.


5: گواهی سکونت برای املاک در ترکیه

ما هرگز املاک را بدون گواهی سکونت تبلیغ نمی کنیم. دلیل آن ملکی است که ارزش آن را به شدت کاهش می دهد. بنابراین اگر خانه ای ارزان می بینید، سریع وارد آن نشوید و آن را خریداری نکنید زیرا ممکن است یکی از دلایل آن باشد.

6: وکالتنامه

طبق قوانین ترکیه، خریداران می توانند شخص یا وکلایی را برای امضای اسناد از طرف آنها معرفی کنند. این اغلب برای خارجی هایی که قادر به حضور در کشور نیستند به خوبی جواب می دهد. با این حال، اگر تصمیم دارید این مسیر را طی کنید، فقط یک وکیل معرفی کنید. علاوه بر این، وکالت نامه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به هیچ شخص ثالثی حق بیشتری از امضای اسناد نمی دهد.

7: درباره بازار املاک ترکیه تحقیق کنید

به جای نگاه کردن به ترکیه به عنوان یک فضای کلی، مناطق مورد نظرتان را از جهات مختلف بررسی کنید. به عنوان مثال، یک ویلا ممکن است در یک منطقه قیمت بالایی داشته باشد، اما در جامعه ای دیگر با انبوه زمین و تقاضای کم از سوی خریداران، ارزشش پایین خواهد آمد.

همچنین ببینید: بهترین محله های خرید ملک در استانبول


در حالی که دیدیم و محمودلار در آلانیا به عنوان بازارهای ارزان قیمت شناخته می شوند. یا مناطقی در استانبول که در آینده امکانات بیشتری به محله اضافه خواهد شد یا مسیرهای جدیدی ساخته خواهد شد را در نظر بگیرید. نکاتی مثل رفت و آمد، فاصله تا مراکز اصلی، مراکز درمانی، تحصیلی و یا محیط های اداری و تجاری... دسترسی به وسیله های عمومی حمل و نقل، نبود ترافیک و ... خیلی مواردی که قبل از انتخاب املاک می توانید در نظر داشته باشید.

برای مراجعه حضوری به دفتر گروه حقوقی بیات در استانبول به آدرس زیر می توانید مراجعه کنید:

TURKEY

10 floor, A block, BJK Plaza, Vişnezadeh, Süleyman Seba street, 34357 Beşiktaş/ istanbul.

 +90 212 269 4646 +90 551 269 4646 ist@bayatgroup.com

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما