bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

بهترین کشور برای تابعیت|بهترین کشور برای تابعیت|بهترین کشور برای تابعیت

دسته‌بندی نشده

بهترین کشور برای تابعیت دوم

اگر به دنبال شناخت بهترین کشور برای تابعیت هستید تا مقصدی برای شروع یک زندگی جدید در کشوری داشته باشید که فرصت‌های کار و سرمایه‌گذاری را در اختیار شما قرار می‌دهد، فهرستی از بهترین کشورهایی را که برای تابعیت مناسب هستند در ادامه به شما معرفی می‌کنیم .

در این صفحه می خوانید:

اگر به دنبال شناخت بهترین کشور برای تابعیت هستید تا مقصدی برای شروع یک زندگی جدید در کشوری داشته باشید که فرصت‌های کار و سرمایه‌گذاری را در اختیار شما قرار می‌دهد، فهرستی از بهترین کشورهایی را که برای تابعیت مناسب هستند در ادامه به شما معرفی می‌کنیم .

البته بنا به شرایط شما انتخاب بهترین کشور برای تابعیت می‌تواند گزینه‌های مختلفی باشد. آیا به دنبال کشوری با آب‌وهوای معتدل هستید؟یا به دنبال کشوری هستید که با داشتن پاسپورت آن امکان سهولت سفر به کشورهای دیگر را برای شما فراهم می‌کند؟ یا ممکن است بهترین کشور برای تابعیت برای شما کشوری باشد که فرصت‌های شغلی یا مکانی عالی برای تشکیل خانواده را برای شما فراهم می‌کند؟ پاسخ بنا به شرایط شما متفاوت خواهد بود.


کانادا:

کانادا به عنوان یکی از بهترین کشور برای تابعیت شناخته می‌شود. مساحت این کشور حدود دو پنجم قاره آمریکای شمالی است که آن را بعد از روسیه دومین کشور بزرگ جهان می‌کند. افتخار کشور کانادا این است که محیطی را فراهم می‌کند که همه شهروندانش را تشویق می‌کند که به چند فرهنگی بودن آن احترام بگذارند. کانادا به‌عنوان یک کشور صنعتی با تکنولوژی بالا با استاندارد زندگی بالا نسبت به باقی کشورها متمایز است. این کشور یکی صادرکنندگان مهم انرژی، غذا و مواد معدنی در جهان محسوب می‌شود. کانادا از نظر ذخایر نفت در رتبه سوم جهان و چهارمین تولیدکننده نفت در جهان قرار دارد. این کشور یکی از اعضای سازمان ملل است.

کانادا یکی از اعضای ناتو و کشورهای مشترک‌المنافع است. پاسپورت کانادایی در حال حاضر بر اساس شاخص طبقه‌بندی گذرنامه مهاجرتی، امکان سفر به 184 مقصد در سراسر جهان را بدون داشتن ویزا فراهم می‌کند و یکی از مطلوب‌ترین پاسپورت‌ها در جهان به‌حساب می‌آید. پاسپورت این کشور از نظر اعتبار در دنیا در رتبه نهم قرار دارد.

ژاپن:

ژاپن سومین اقتصاد بزرگ جهان است و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو، تجهیزات الکترونیکی و فولاد در جهان است. بخش خدمات بالاترین درصد اقتصاد را از نظر تولید ناخالص داخلی و نیروی کار تشکیل می‌دهد. پاسپورت ژاپنی در حال حاضر بر اساس شاخص رتبه‌بندی پاسپورت مهاجرتی در رتبه چهارم قرار دارد که امکان سفر بدون نیاز به داشتن ویزا را به 189 کشور در سراسر جهان را فراهم می‌کند و یکی از مطلوب‌ترین پاسپورت‌ها محسوب می‌شود.

با ژاپن کشوری است که بیش از ده‌ها سایت میراث جهانی یونسکو را در خود جای‌داده و زادگاه سوشی است. این کشور عضو بسیاری از سازمان‌های جهانی از جمله سازمان ملل، بانک توسعه آسیایی و بانک جهانی است. البته دریافت پاسپورت ژاپنی به دلیل شرایط سختگیرانه دولت نسبت به باقی کشورها سخت‌تر است. اگر به دنبال بهترین کشور برای تابعیت با این هدف هستید که جایگاه کاری خود را بالا برده و یک زندگی با ثبات را تجربه کنید این کشور گزینه مطلوبی محسوب می‌شود.

آلمان:

آلمان پرجمعیت‌ترین کشور اتحادیه اروپا است و یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان را دارد. این کشور در مرکز اروپا و با نه کشور مرز مشترک دارد. آلمان یکی از بزرگترین واردکنندگان و صادرکنندگان در جهان است که بخش خدمات (شامل ارتباطات، مراقبت‌های بهداشتی و گردشگری) علاوه بر بخش صنعتی و کشاورزی، بزرگترین نقش را در اقتصاد کشور دارد. آلمان نقش مهمی در سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، گروه بیست، ناتو و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه دارد. قدرت این کشور و روابط مثبت آن با سایر کشورها و به‌طور مستقیم در پاسپورت آن منعکس‌شده است.

پاسپورت آلمانی به شما این امکان را می‌دهد که در بدو ورود به 192 مقصد در سراسر جهان با یا بدون ویزا وارد شوید. با ذکر این شرایط آلمان مقصدی مناسب به‌عنوان بهترین کشور برای پاسپورت دوم و بهترین کشور برای تابعیت محسوب می‌شود.

سوئیس:

سوئیس نرخ بیکاری پایینی دارد و دارای یکی از بالاترین نرخ‌های تولید ناخالص داخلی سرانه در جهان است. اقتصاد این کشور قوی با نرخ‌های پایین مالیات شرکت‌ها و بخش خدمات بسیار توسعه‌یافته است و این اتفاق به رهبری خدمات مالی و صنعت تولیدی با فناوری پیشرفته پشتیبانی می‌شود. پاسپورت سوئیس در حال حاضر با توجه به شاخص پاسپورت مهاجرتی در رتبه هفتم قرار دارد که دسترسی به 186 مقصد در سراسر جهان را فراهم می‌کند و یکی از مطلوب‌ترین پاسپورت‌ها و بهترین کشور برای تابعیت محسوب می‌شود.


استرالیا:

کشورهای مشترک‌المنافع استرالیا به‌عنوان یک قاره شناخته می‌شود و شامل تعدادی جزیره نیز می‌باشد. کشوری ثروتمند با اقتصاد مبتنی بر بخش خدمات و صادرات کالا، دارای تولید ناخالص داخلی نسبتاً بالایی است. استرالیا عضو سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای بزرگ ازجمله سازمان ملل متحد، گروه بیست، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و انجمن سازمان ملل متحد برای همکاری اقتصادی در آسیا و اقیانوسیه است.

حضور قوی استرالیا در سطح بین‌المللی به پاسپورت این کشور یازدهمین رتبه را بر اساس شاخص طبقه‌بندی پاسپورت مهاجرتی داده است . این سازمان همچنین برنامه نوآوری تجاری استرالیا را به شما پیشنهاد می‌کند.که برای تاجرانی در نظر گرفته‌شده است که تجربه کاری موفقی دارند تا بتوانند تابعیت استرالیا را به دست آورند.


آمریکا:

ایالات‌متحده آمریکا کشوری باقدرت اقتصادی و نظامی توسعه‌یافته است و به همین ترتیب، ردپای فرهنگی آن تأثیر قوی در سراسر جهان بر جای گذاشته است. اقتصاد ایالات‌متحده ازنظر تولید ناخالص داخلی بزرگترین اقتصاد جهان است و همچنین در فناوری قدرتمندترین کشور دنیا است. صادرات اصلی این کشور رایانه، ماشین‌آلات الکتریکی، وسایل نقلیه، محصولات شیمیایی، مواد غذایی و تجهیزات نظامی است. ایالات‌متحده همچنین دارای بزرگترین ذخایر زغال‌سنگ در جهان است. این کشور خاستگاه برخی از بهترین دانشگاه‌های جهان ازجمله دانشگاه هاروارد و موسسه فناوری ماساچوست است.

ایالات‌متحده اغلب نقش پیشرو در سازمان‌های بین‌المللی ایفا می‌کند و نیروی پایه‌گذار نهادهایی مانند سازمان ملل، ناتو و بانک جهانی بوده است. برای مشاهده قدرت پاسپورت آمریکایی، می‌توان به رتبه آن‌که ششم است اشاره کرد به دارنده پاسپورت آمریکایی اجازه داده می‌شود تا در بدو ورود بدون ویزا یا با ویزا به 186 مقصد در سراسر جهان وارد شود. آمریکا از نظر کیفیت زندگی برای مهاجران در سطح دوم دنیا رتبه‌بندی می‌شود. این کشور به بهشت کارآفرینان نیز معروف است. پس اگر به دنبال بهترین کشور برای تابعیت هستید تا یک زندگی راحت و شرایط اقتصادی بهتری را تجربه کنید این کشور گزینه مطلوب شما خواهد بود.


نیوزلند:

نیوزلند کشوری است واقع در اقیانوس آرام در جنوب شرقی استرالیا. اکثریت جمعیت نیوزلند در جزیره شمالی این کشور متمرکز است و نزدیک به یک سوم جمعیت تنها در اوکلند زندگی می‌کنند. نیوزلند در دهه‌های پس از استقلال خود رشد و تحول شگفت‌انگیزی را تجربه کرد. بازار صادراتی در این کشور بر پایه لبنیات، گوسفند، گوشت گاو، مرغ، میوه، سبزیجات و شراب باز شده است. هزینه‌های آموزشی این کشور به‌عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی از بالاترین هزینه‌های آموزش در جهان محسوب می‌شود.

از سال 1980، نیوزیلند پیشرو در حفظ صلح و امنیت جهانی و عضو سازمان‌های بین‌المللی مهم ازجمله سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه و مجمع جزایر اقیانوس آرام بوده است. پاسپورت کشور در حال حاضر در رتبه ششم قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین کشور برای تابعیت محسوب می‌شود.


انگلستان:

بریتانیا کشوری بسیار توسعه‌یافته است که دارای نفوذ بین‌المللی اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی قابل‌توجهی است. این کشور در گوشه شمال غربی اروپا واقع‌شده است، پایتخت لندن، مرکز مالی بین‌المللی بزرگ و یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است. صنعت بانکداری و گردشگری بخش قابل توجهی از رشد اقتصادی کشور را هدایت می‌کند.

بریتانیا خاستگاه برخی از بهترین دانشگاه‌های جهان از جمله آکسفورد، کمبریج و امپریال کالج لندن است. این کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و عضو سازمان‌های بین‌المللی بزرگ از جمله اتحادیه اروپا، سازمان تجارت جهانی، بانک جهانی، ناتو و گروه بیست است. پاسپورت انگلستان در مقایسه با سایر کشورها جایگاه قوی دارد، زیرا به دارنده آن اجازه می‌دهد در بدو ورود به 186 مقصد بدون ویزا یا ویزا وارد شوند. این کشور یکی از بهترین کشور برای تابعیت دوم است.

سوئد:

سوئد که از غرب توسط نروژ و از شرق با دریای بالتیک احاطه‌شده است، در سراسر شبه‌جزیره اسکاندیناوی امتداد دارد و از نظر مساحت یکی از بزرگترین کشورها و بهترین کشور برای تابعیت در اتحادیه اروپا است. نرخ‌های مالیاتی این کشور پایین است و زیرساخت‌های پیشرفته، شبکه حمل‌ونقل، سیستم مراقبت‌های بهداشتی و تحصیلات دانشگاهی به ارائه استانداردهای زندگی پیشرفته برای شهروندان کمک می‌کند.

سوئد در چندین سال اخیر به‌صورت مستمر در تمام حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و... در حال رشد است. این کشور به دنبال گسترش بازارهای تجاری خود است. سوئد عضو سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و سازمان تجارت جهانی است. پاسپورت سوئدی رتبه ششم را در شاخص مهاجرت دریافت می‌کندو یکی از بهترین کشورها برای تابعیت است. دارنده پاسپورت سوئدی اجازه دارد در بدو ورود بدون ویزا یا با داشتن ویزا به 188 کشور مختلف در سراسر جهان وارد شود.


هلند:

هلند که در امتداد حاشیه اروپای غربی قرار دارد، سرزمینی ساحلی پر از آسیاب‌های بادی است. این کشور توسعه‌یافته و پردرآمد به خاطر گل‌های لاله‌اش معروف است و یکی از صادرکنندگان پیشرو محصولات کشاورزی در جهان است. سیاست باز در اقتصاد هلند به رشد سطح اقتصادی این کشور کمک می‌کند. دولت از طریق سیاست‌های صلح‌طلبانه خود نقش مهمی در بهبود اقتصاد این کشور ایفا می‌کند. اقتصاد، سیاست‌های صلح‌طلبانه هلند آن را به یکی از گزینه‌های بهترین کشور برای تابعیت دوم تبدیل کرده است. پاسپورت قدرتمند این کشور آن را در جایگاه پنجم در سطح دنیا قرار می‌دهد و به دارنده آن اجازه می‌دهد در بدو ورود به بیش از 188 مقصد بدون ویزا یا ویزا وارد شود.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما