bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

بهترین کشور برای خرید ملک|بهترین کشور برای خرید ملک|بهترین کشور برای خرید ملک

دسته‌بندی نشده

بهترین کشور برای خرید ملک

در شرایط کنونی ایران خرید ملک یکی از بهترین راه‌ها برای سرمایه گذاری است، اما در این تصمیم انتخاب بهترین کشور برای خرید ملک از اهمیت زیادی برخوردار است.

در این صفحه می خوانید:

در شرایط کنونی ایران خرید ملک یکی از بهترین راه‌ها برای سرمایه گذاری است، اما در این تصمیم انتخاب بهترین کشور برای خرید ملک از اهمیت زیادی برخوردار است. سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات یک کشور دیگر هم از نظر سود و حفظ سرمایه و هم از نظر تضمین آینده زندگی شما و دریافت پاسپورت آن کشور کاری منطقی و مطلوب است، حتی اگر این بخش بسیار بی ثبات شناخته شود. انتخاب بهترین کشور برای خرید ملک یکی از عواملی است که باید برای محدود کردن ریسک‌ها به آن توجه ویژه‌ای شود.

در ادامه لیستی از بهترین کشورها برای خرید ملک را به شما معرفی خواهیم کرد:

معیار انتخاب بهترین کشور برای خرید ملک چیست؟

آیا با قوانین حاکم بر خرید ملک در کشورهای مختلف دنیا آشنایی دارید؟ قبل از تصمیم‌گیری برای خرید ملک در یک کشور دیگر، چه کشوری در همسایگی ایران باشد و چه برعکس کشوری در آن سوی دنیا، باید به موضوعات بسیار خاصی توجه کنید که موفقیت خرید شما را تضمین می‌کند.

ثبات اقتصادی

انتخاب بهترین کشور برای خرید ملک نباید بر اساس باید بر اساس ثبات اقتصادی کشوری باشد که قصد خرید ملک خود را در آن دارید. این ثبات را باید در قانون گذاری اراضی کشور، به ویژه قوانین مربوط به تملک و اجاره املاک و مستغلات جستجو کرد

مالیات خرید در خارج از کشور

داشتن یک ملک در کشوری دیگر، یا حتی اجاره ملکی در جای دیگر، یک رویا یا گاهی پروژه ای برای ساختن یک زندگی جدید است، اما باید مراقب هزینه ها باشید. ویلایی در بالی که می توانید سه هفته در سال از آن لذت ببرید یا حتی یک خانه کوچک در کانادا که برای تعطیلات از شما پذیرایی می کند، برای خیلی از افراد شاید به مثابه یک رویا باشد. باید در نظر داشته باشید که انجام این کار تعهدات خاصی را به شما تحمیل می کند: علاوه بر هزینه هایی که باید در هنگام خرید بپردازید، مالیات های محلی، مالیات بر اجاره یا حتی هزینه های مراقبت از خانه دوم را فراموش نکنید.

هزینه خرید املاک و مستغلات در خارج از کشور فقط مربوط به هزینه‌های معامله نیست. شما باید تمام این هزینه‌های اضافی را در نظر بگیرید.

نقش سردفتر

در معامله یک ملک در انتخاب سردفتر (بنگاه معامله ملک) باید نهایت دقت را به عمل آورد. انتخاب سردفتر مناسب برای نقش مشاوره ای آن ضروری است. اما این سردفتر و مشاورین املاک در همه کشورها وجود ندارد. بنابراین، برای انجام یک سرمایه گذاری موفق در خارج از کشور در کشوری که سردفتر ضامن انجام یک معامله و خرید و فروش نیست، بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید. ما توصیه می‌کنیم که از یک وکیل و یا مشاور حقوقی مناسب و آگاه استفاده کنید که از قوانین معامله ملک در کشور مقصد آگاهی کافی داشته باشد.

بهترین کشور برای خرید ملک کدام کشور است؟

پردرآمدترین کشور: دبی

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در دبی، قبل از هر چیز به این دلیل ارزش دارد که این کشور مقصدی برای افرادی است که قصد شراکت در سرمایه گذاری را دارند. نکته کلیدی در انتخاب بهترین کشور برای خرید ملک یافتن افرادی است که بتوانند شما را در سرمایه‌گذاری همراهی کنند، زیرا زمانی که ریسک مالی بالا باشد، سرمایه گذاری به صورت شراکتی ریسک مالی را کم خواهد کرد.

در غیر این صورت، اگر به صورت فردی خرید کنید و سرمایه گذاری شما از آستانه خاصی فراتر نرود، قوانین به این صورت است که مالیات برای شما اعمال می شود. در هر صورت خرید ملک در دبی بهتر است به صورت شراکتی انجام شود، چرا که دبی دارای اقامتگاه‌های لوکسی است که توان خرید آنها از عهده همه کسی بر نمی‌آید. 

کشوری با بهترین چشم انداز: موریس

اگر قصد دارید در املاک و مستغلات لوکس پیشرفت کنید، موریس کشوری است که باید برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مورد توجه شما باشد. از افراد و سرمایه گذاران خارجی در این کشور به طور گسترده استقبال می شود. موریس اغلب دارای فرصت های سرمایه گذاری اولیه بسیار مقرون به صرفه‌ای به خصوص در بخش املاک و مستغلات می‌باشد.

علاوه بر سرمایه گذاری ارزان به دلیل ارزش پول محلی این کشور، می توانید با اجاره دادن ملک خود به مشتریان لوکس به سرعت ثروتمند شوید. این فاکتورها باعث شده موریس را به عنوان بهترین کشور برای خرید ملک شناسایی کنند.

بهشتی ترین کشور: دومینیکا

دومنیکا کشوری است بهشتی که برای گذراندن تعطیلات مناسب است و از طرفی بهترین کشور برای خرید خانه و ملک محسوب می‌شود. با سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات کشور دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به حضور مداوم در این کشور پاسپورت آن را در اختیار داشته باشید. با داشتن پاسپورت دومنیکا می‌توانید بدون نیاز به دریافت ویزا به 140 کشور جهان سفر کنید.

مقرون به صرفه ترین کشور: تایلند

بسیاری از سرمایه گذاران در زمینه املاک و مستغلات به دلیل قیمت های بسیار مقرون به صرفه املاک در تایلند، ملک خود را از این کشور انتخاب می کنند. شما می توانید بدون ترس از این که بودجه کافی ندارید، بر روی پروژه‌های لوکس در این کشور سرمایه گذاری کنید.

برای اینکه بتوانید بخشی از افراد خوش شانسی باشید که به لطف سرمایه گذاری املاک و مستغلات توانسته اند در آنجا ثروت زیادی به دست آورند، خرید ملک در مکان های استراتژیک مانند ساحل، شهرهای توریستی بسیار مهم است. در هر صورت خرید ملک در تابلند آسان است.

ترکیه: ایده آل برای سرمایه گذاران کم بودجه

برای انتخاب بهترین کشور برای خرید ملک و اقامت از میان کشورهای همسایه که با ایران مرز مشترک دارد و گزینه مناسبی محسوب می‌شود، می‌توان به ترکیه اشاره کرد. خرید ملک در این کشور به راحتی امکان‌پذیر است و علاوه بر دیدگاه سرمایه گذاری در این بخش می‌توانید به دریافت پاسپورت این کشور با خرید ملک در آن اشاره کرد.

از طرفی برای خرید ملک در ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای واجد شرایط، بودجه کمتری نیاز است و شما می‌توانید گزینه‌های بسیار معقول با چشم انداز رشد اقتصادی بالا در این کشور پیدا کنید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما