bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

مهاجرت

دومینیکا، بهشت مالیاتی

در این صفحه می خوانید:

بهترین پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

پاسپورت دومینیکا یکی از بهترین برنامه های اخذ تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه گذاری است. ایرانیان و برخی از کشورها محدودیتی در تعداد برنامه های این چنینی دارند و تغداد کمی از این برنامه ها هستن که برای ایرانیان در دسترس اند. دومینیکا با شرایط خاص برای ایرانیان انجام خواهد شد. اما باید حتما مورد توجه متقاضیان باشد که از طریق نمایندگان مجاز برای هر یک از برنامه ها اقدام کممد. دولت ها نمایندگان مشخصی را برای این برنامه ها مغرفی کرده اند. گروه حقوقی بیات نماینده رسمی 7 کشور جهت اخذ تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه گذاریست.…. برای مشاوره رایگان، و بررسی بهترین شرلیز و گزینه با نوجه به شزایط خودتان با ما در تماس باشید. هدف ما انتخاب بهترین گزینه برای تک تک افراد است با توجه به شرایط، اهداف و درخواستشان. بدون نیاز به ویزا به بیش از 135 کشور سفر کنید. اعتبار پاسپورت در دستان شما، پویای حرکت و آزادی اجتماعی بیشتری می آفریند. اخیرا نیز دومینیکا با کشور چین قراردادی در خصوص سفر بدون نیاز به ویزا امضا کرده( در آذر 1400) این بدین معنیست که شهروندان دومینیکا پاسپورتی را دارند که جز 5 کوریست که بدون نیاز به ویزا به محدوده شنگن، انگلستان، سنگااپور، چین و ... را فراهم می کند.


چرا می گوبییم دومینیکا بهشت مالیاتی ست؟

اخذ پاسپورت دوم راه حل موثری برای بسیاری از محدودیت های مالی و ورود به بازار های جهانی است .فراهم نمودن امکانات وسیعی نظیر تسهیل نمودن پروسه باز کردن حساب در بانک های معتبر بین المللی گرفته تا کسب موقعیت های جدید تجاری و ترفیع جایگاه فرد در دنیای امروز از جمله فرصت هایی است که با دریافت پاسپورت دومینیکا به روی شما گشوده می شود. نکته ی دیگری که پاسورت دومینیکا را بسیار جذاب و حائز اهمیت می کند،برخورداری گسترده از معافیت های مالیاتی می باشد. دومینیکا با بیش از ۹۰ کشور موافقیت مالیاتی متقابل دارد، به این معنا که اگر شما یک شرکت در دومینیکا ثبت نمایید (Main Compnay)وآنگاه این شرکت اقدام به گشایش نمایندگی (Offshore Compnay)در کشورهای اروپایی ،انگلستان ،خاورمیانه،امارت ،امریکای شمالی ،امریکا،کانادا،و بخش عمده ی امریکای جنوبی و مجموعا بیش از ۹۰ کشور نماید،مالیات متعلقه به درامد این شرکت ها از معافیت ها مالیاتی گسترده ای برخوردار خواهند بود. شهروندانی که از برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا بهره‌مند می‌شوند، مشمول هیچ مالیات از درآمدی که در خارج از دومینیکا بدست می‌آید، نیستند؛ مگر اینکه شخصی تصمیم به اقامت در دومینیکا بگیرد. علاوه بر این، شهروندان جدید از مالیات بر دارایی، ارث یا مالیات بر سود سرمایه معاف هستند. معافیت‌های مالیاتی دومینیکا یک برنامه مالیاتی دوستانه و منعطف است و از این رو برای افرادی که بدنیال دریافت پاسپورت دوم هستند، راه حلی مناسب محسوب می‌شود.


مزیت مالیاتی افراد غیرمقیم در دومینیکا

افراد مقیم دومینیکا موظف هستند بر درآمد خود در سراسر جهان مالیات بپردازند، درحالی که افراد غیر مقیم (مانند ایرانی‌هایی که پاسپورت دومینیکا دارند) هیچ گونه مالیاتی نمی‌پردازند و تنها چنانچه در کشور دومینیکا درآمد کسب نمایند باید بر سود حاصل از منابع داخل جزیره دومینیکا مالیات پرداخت نمایند. بسیاری از افراد ثروتمند دنیا از جمله تجار، کارآفرینان و حتی چهره‌های معروف سینمایی و دنیای هنر از این راه برای افزایش سرمایه خود استفاده کرده‌اند.در برنامه معافیتهای مالیاتی دومینیکا، مالیات بر دارایی وجود ندارد. با این حال، نرخ شهریه محلی باید سالانه توسط صاحبان املاک پرداخت شود و میزان آن به موقعیت و نوع منطقه ملک یا خانه شما بستگی دارد. به طور متوسط، مقدار این شهریه محلی ۱.۲۷ درصد از ارزش بازار کالای املاک و مستغلات است. توجه و بررسی قوانین مالیاتی کشوری که خواستار تابعیت آن هستید، شما را به انتخاب بهتری رهنمون می سازد و در این راستا می توانید از مشاوران دلسوز و پیگیر ما بهره‌مند باشید.

همچنین ببینید: با پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی می توان بدون ویزا سفر کرد؟


اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری

بسیاری از کشورهای اروپای، کانادا، آمریکا و … اقامت خودشان را به متقاضیان خارجی از طریق سرمایه گذاری اعضا می کنند. البته دراین روش سرمایه گذاری و اخذ اقاما شما نیاز به حضور حدقل و اقاما داشتن در آن کشور را معمولا داشته باشید. و بغد از مدتی بسته به کشور مقصد می توائنید برای اخذ تابعیت اقدام کنید. اما معمولا این روش برای اخذ تابعیت زمان بسیاری را نیازمند است و شرایط به خصوصی خواهد داشت. کشور های متعددی طبق این شرایط اقامت خود را به شما ارائه می دهند. می توانید برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.


اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری

بعضی از افراد به دنبال شرایط بهتر زندگی و داشتن پویایی بیشتر برای سفر به دنبال راه حل می گردند. داشتن پاسپورت دوم معتبرتر از محل تولد می تواند سکوی پرتاب برای مهاجرت خانواده و فرزندان باشد، امکان سفر بدون نیاز به ویزا به بسیاری از کشورها را با داشتن این پاسپورت معتبر پیدا کنید، با هویت متفاوتی بیزینس خارجی داشته باشید و کسب و کار راه اندازی کنید یا حسال بانکی بین المللی برای نقل و انتقالات خود داشته باشید و ….. بسیاری مزایای دیگری که افراد بسیاری را تشویق به این کار می کند. اما معمولا مشتریان ما که به دنبال اخذ پاسپورت دوم هستند که قصد زندگی در کشور دیگری را ندارند یا شاید خانواده و فرزندان آن ها بخواهند به مکان دیگیری بروند ولی خود متقاضی اصلی قصد دارد درسفرهای متعدد راحت تر عمل کند و بیزینس خود را نیز در ایران راحت مدیریت کند.

همچنین ببینید: هرآنچه که درباره دومینیکا باید بدانید


برای هر تصمیمی که شما خواهید گرفت نیاز هست شرایط و پرونده شما به دقت بررسی شود تا بهترین انتخاب را با توجه به اهداف و شرایطی که وجود دارد در اختیارتان قرار داده شود.گروه حقوقی بیات برای افراد مختلف نسخه یکسان نمی پیچد و با توجه به شرایط هر فرد و بررسی دقیق بهترین راه ها را به متقاضیان پیشنهاد می کند. درخواست مشاوره رایگان

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما