bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

مهاجرت

سفر بدون نیاز به ویزا | جهانی شوید

در این صفحه می خوانید:

کشورهای مختلف در سراسر جهان، برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری (CBI) را به عنوان راهی به سوی توسعه و رشد اقتصادی پذیرفته اند. کارآفرینان ثروتمند و افراد ماهر به دنبال فرصت های بین المللی بیشتری هستند که با خود امنیت، ثبات و آزادی سفر را به همراه دارد. براساس شاخص گذرنامه هنلی، دسترسی بدون ویزا در سراسر جهان همچنان ادامه دارد یا افزایش می یابد. شهروندان ژاپن از مسافرت بدون ویزا به ۱۹۰ کشور جهان لذت می برند، که این کشور را به کشور برتر با بیشترین مزایای دسترسی بدون ویزا تبدیل کرده است. رتبه دوم نزدیک به شاخص سال ۲۰۱۸، سنگاپور با ارائه سفر بدون نیاز ویزا به ۱۸۹ کشور است. آلمان، فرانسه و کره جنوبی با دسترسی بدون ویزا به ۱۸۸ کشور جهان مشترکا در رده سوم قرار دارند. پنج کشور شامل دانمارک، فنلاند، ایتالیا، اسپانیا و سوئد در مکان چهارم قرار دارند زیرا این کشورها به شهروندان خود دسترسی بدون ویزا به ۱۸۷ کشور را ارائه می دهند. با ارائه سفر بدون ویزا به ۱۸۶ کشور، در رده پنجم این شاخص اتریش، لوکزامبورگ، نروژ ، هلند، پرتغال، انگلیس و ایالات متحده امریکا قرار دارند.


امسال تنها کشورهای معدودی دسترسی بدون ویزا را از دست داده بودند. حرکت رو به رشد به سمت افزایش دسترسی بدون ویزا، تمایل جهانی برای بهبود حرکت در سطح جهانی را نشان می دهد. در حالی که برخی از کشورها مرزهای خود را محدود می کنند، بیشتر آنها مزرهای خود را بازتر می کنند. کشورهای بیشتری ارزش برنامه CBI را درک می کنند، زیرا ارزش اقتصادی عظیم آن را می توانند ببینند. افراد بیشتری به سمت دسترسی بین المللی به فرصت های کاری، مالی، شغلی و شیوه زندگی می روند زیرا کشور مبداء آنها نمی تواند همان چشم اندازهای عالی را فراهم کند.

برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری، مستقیم ترین مسیر برای پویایی و اتصال جهانی را نشان می دهد. با اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری، سرمایه گذار و خانواده وی به مزایایی مانند مراقبت های بهداشتی، تحصیل، امنیت و حمل و نقل دست می یابند.

مسائل بسیار بیشتری برای کشف در مسیر برنامه های تابعیت از طریق سرمایه گذاری (CBI) وجود دارد زیرا این امکانات محتمل بی پایان است. گروه بیات با تخصص در مهاجرت از طریق کسب و کار، تابعیت اقتصادی و مهاجرت از طریق تاسیس شرکت، به چشم اندازهای جهانی شما تحقق می بخشد.

همچنین ببینید: با پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی می توان بدون ویزا سفر کرد؟


اگر قصد دارید در برنامه CBI ثبت نام کنید، بهتر است به دنبال دریافت کمک حرفه ای از وکلای تجاری و مهاجرت با تجربه و دانش عملی باشید. این وکلا مشاوره و مزایایی معنادار برای افراد اهل کسب و کار ارائه دهد که بسیار فراتر از منابع موجود سنتی در زمینه مهاجرت و ارائه دهندگان خدمات ویزا است. با بهره مندی از خدمات حقوقی، از رسیدن به هدف خود مطمئن می شوید، و با موفقیت کسب و کار خود را در کشوری جدید بنیان می گذارید. خدمات حقوقی بیات، فراتر از مدیریت درخواست شما، خدمات کسب و کارحرفه ای، مالیاتی و مهاجرتی را نیز در حوزه های تخصصی زیر ارائه می دهد: • مهاجرت برای کسب و کار • تابعیت اقتصادی • اقامت از طریق سرمایه گذاری • مهاجرت شرکت علاوه بر تخصص در قوانین مهاجرت و تابعیت، وکلا می توانند مشاوره حرفه ای در موارد زیر ارائه دهند: • تجزیه و تحلیل و سرمایه گذاری در کسب وکار؛ • تراست های فراساحلی؛ • برنامه ریزی مالیاتی؛ و • جابجایی خود به کشوری جدید را تسهیل کنید.

همچنین ببینید: ویزای طلایی یا گلدن ویزا چیست؟

آنها با همکاری شبکه گسترده ای از بانکداران سرمایه گذاری، حسابداران و مشاوران مشاغل بین المللی و وکلا، توصیه هایی به موقع، حرفه ای و با نظر تخصصی در اختیار هر مشتری قرار می دهند. علاوه بر این، دانش گسترده در مورد برنامه های مهاجرت برای کسب و کار، هم شما و هم دفتر خدمات حقوقی را قادر می سازد چالش ها را بهتر بشناسید تا بتوانید راه حل های قانونی عملی و مؤثری پیدا کنید. درخواست مشاوره رایگان منتظر چه هستید؟ فرصت هایی هست که می توان از آن برخوردار شد، اجازه ندهید این فرصت ها از دست بروند.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما