bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

هرآنچه که درباره دومینیکا باید بدانید
هرآنچه که درباره دومینیکا باید بدانید

اخذ تابعیت

هرآنچه که درباره دومینیکا باید بدانید

در این صفحه می خوانید:

جزایر مشترک المنافع دومینیکا به دلیل زیبایی طبیعی بکر خود به عنوان جزیره طبیعی کارائیب شناخته می شود و دارای کوه ها، آبشارها، چشمه های آب گرم، سواحل شنی سیاه و سفید و 365 رودخانه است. دومینیکا یکی از معتبرترین برنامه‌های شهروندی با سرمایه‌گذاری (CBI) را اجرا می‌کند که به سرمایه‌گذاران محتاط این امکان را می‌دهد تا از طریق یک مسیر قابل اعتماد و مقرون به صرفه به شهروندی دوم دسترسی پیدا کنند. برنامه CBI دومینیکا از سال 1993 شروع به کار کرده است. این برنامه بسیار معتبر از سرمایه گذاران با شخصیت خوب دعوت می کند تا به این کشور کمک اقتصادی کنند. در مقابل، در صورتی که آنها شرایط سخت قانونی و سایر شرایط را داشته باشند، متقاضی و خانواده آنها می توانند پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند.

برخی از مزایای بی شمار شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری


تحرک بیشتر

اگرچه دومینیکا، با جنگل های سرسبز و آبشارهای زیبا، هیچ الزامی برای اقامت در جزیره قبل یا بعد از اعطای شهروندی ندارد، اما همیشه وسوسه ای برای بازدید وجود خواهد داشت. بزرگترین مزیت شهروندی دوم، توانایی افزایش تعداد کشورها و مناطقی است که می توانید بدون نیاز به ویزا از آنها بازدید کنید، به طور دقیق 139. دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند از آنها برای سفر به طیف گسترده ای از مقاصد در سراسر جهان بدون ویزا استفاده کنند.

از آینده خانواده و کسب و کار خود محافظت کنید

در مواقع آشفتگی، داشتن طرح B برای خیلی ها یک ضرورت است. برای مطالعه مقاله دلایل ضرورت پاسپورت به لینک مربوطه مراجعه کنید. سرمایه گذاری در شهروندی دوم می تواند امکان تحرک را در هنگام بروز مشکلات فراهم کند. با این حال، CBI نیز برای جشن گرفتن آداب معابر در خانواده شما وجود دارد. وقتی نوبت به برنامه ریزی برای آموزش عالی در بهترین مدارس در سراسر جهان می شود، شهروندی دومینیکن درها را به روی جهان باز می کند.

تابعیت خود را به نسل های آینده منتقل کنید

شهروندی مادام العمر است، بنابراین منطقی است که تابعیت دوم نیز همین مسیر را طی کند. سرمایه گذاری در شهروندی دوم می تواند فرصت هایی را برای آینده ای محافظت شده برای نسل های آینده شما ایجاد کند.

همچنین ببینید: دومینیکا کجاست؟

فرصت های سرمایه گذاری جدید

با گزینه هایی برای سفر دور و دور با شهروندی دومینیکن، کسب و کار شما می تواند فرصت های مشابهی را منعکس کند. با گزینه هایی برای سرمایه گذاری در بازارهایی که به تازگی افتتاح شده اند، می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و ثروت خود را مدیریت کنید.

شهر دومینیکا

بر اساس مقررات فعلی، برای واجد شرایط بودن برای شهروندی کشور مشترک المنافع دومینیکا تحت برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری، دولت نیازمند کمک به صندوق دولتی به مبلغ 100000 دلار است که بسته به تعداد وابستگان موجود در درخواست یا سرمایه گذاری در املاک تعیین شده با ارزش حداقل 200000 دلار آمریکا. پرداخت‌های اضافی برای هر وابستگی که در یک درخواست گنجانده شده است، هزینه‌های بررسی دقیق، هزینه‌های دولتی و سایر هزینه‌ها نیز قابل پرداخت است. تمام درخواست های شهروندی باید از طریق یک نماینده مجاز انجام شود. نماینده مجاز به همراه کلیه مدارک قانونی و سایر مدارک مورد نیاز به شما در ارائه درخواست کمک می کند. واحد شهروندی از طریق سرمایه گذاری (CBIU) مرجع دولتی است که به کلیه امور مربوط به شهروندی از طریق سرمایه گذاری در مشترک المنافع دومینیکا رسیدگی می کند. دولت واحد شهروندی از طریق سرمایه گذاری (CBIU) را در وزارت دارایی برای ترویج و اداره برنامه شهروندی دومینیکا ایجاد کرده است. این واحد به مدیریت مؤثر و پردازش درخواست هایی که توسط دولت دریافت می شود اختصاص خواهد یافت. این واحد کنترل های نظارتی دقیقی را بر برنامه اعمال می کند و به ساده سازی فرآیند برای متقاضیانی که به دنبال دریافت شهروندی دومینیکا هستند اختصاص دارد. این واحد بالاترین استانداردهای حرفه ای را تضمین می کند و متعهد به اجرای دقیق مقررات است. این واحد توسط مدیر CBIU اداره می شود که توسط ممتحنین ارشد، ممتحنین و کارکنان اداری پشتیبانی می شود. برای اطلاعات بیشتر، در اینجا اطلاعات تماس برای CBIU آمده است.

همچنین ببینید: دریافت پاسپورت دومینیکا

منبع مقاله: www.cbiu.gov.dm

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه