bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

مهاجرت

اهمیت پاسپورت معتبر در زندگی امروز

در این صفحه می خوانید:

نحوه رتبه بندی پاسپورت

اهمیت پاسپورت معتبر در زندگی امروز ما و نحوه ی رتبه بندی پاسپورت در دنیا، موضوع این مطلب می باشد.گذرنامه یا پاسپورت سندی است هویتی، که دولت ها جهت سهولت شهروندانشان برای خروج آنها از کشور صادر می کنند.مردم یک کشور می توانند با داشتن پاسپورت معتبر بدون دریافت ویزا، به دیگر کشورها مسافرت نمایند. رتبه بندی پاسپورت در دنیا، بر اساس تعداد کشورهایی است که دارنده آن می‌تواند بدون ویزا سفر کند.

از آنجایی که، ژاپنی ها می توانند آزادانه و بدون ویزا به 191 کشور در جهان سفر کنند، کشور ژاپن در سال های 2019 تا 2021، رتبه یکم بر ترین پاسپورت جهان را از آن خود کرده است.

بر اساس اطلاعات وب سایت هِنِلی سنگاپور، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا، فنلاند و اسپانیا به ترتیب رتبه دوم تا هفتم را در اعتبار گذرنامه به خود اختصاص داده اند. اهمیت پاسپورت معتبر یعنی بتوان بدون دغدغه اخذ ویزا به کشورهای بسیاری سفر کرد.


نگهداری و اهمیت پاسپورت هنگام سفر

از آنجایی که پاسپورت یک مدرک هویتی است، چنانچه در هنگام سفر آن را مخدوش یا گم کنید، حتما دچار مشکلات زیادی خواهید شد. از نظر گروه حقوقی بیات، اهمیت پاسپورت از جهت شاخص هویتی صاحب گذرنامه بسیار نقش پررنگی دارد. زیرا افرادی که در سفرهای خارجی گذرنامه خود را گم می‌کنند، به یک فرد بی هویت تبدیل می‌شوند.چنانچه گذرنامه خود را گم کنید، باید در اسرع وقت خود را به سفارت کشورشان معرفی کرده تا درگیر عواقب ناگوار نشوید. سفارت ایران در مواقعی که در خارج از کشور پاسپورت خود را گم کرده باشید به شما یک جواز سفر موقت اعطا می کند.که البته در این صورت باید کشوری که به آن سفر کرده اید را ظرف 24 ساعت به مقصد ایران ترک کنید.اما اگر اقامت دائم در آن کشور داشته باشید، می توانید از سفارت یک گذرنامه جدید دریافت نمایید، ولی در اولین سفر به ایران باید مهر آخرین خروج از ایران را در گذرنامه جدید ثبت نمایید.


تبدیل پاسپورت ضعیف و سفید ایران به پاسپورتی معتبر

دولتمردان در دوره های مختلف قول های زیادی برای بالا بردن ارزش پاسپورت ایران به مردم داده اند ولی در عمل کاری از پیش نبرده اند.اما داشتن یک پاسپورت معتبر که با آن بتوانند بدون ترس از ریجکت شدن و رد شدن درخواست ویزای شان به دیگر کشورها سفر کنند، آرزویی دست نیافتنی شده است. موسسه حقوقی بیات با داشتن کارشناسان زبده در امور اخذ تابعیت، اقامت و مهاجرت می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. به طور کلی پاسپورت ایران از لحاظ رتبه بندی جهانی، ضعیف است. اما می توان گاهی با روش‌هایی یک پاسپورت بی اعتبار را کمی معتبرتر جلوه داد.یکی از این روش ها تعدد سفر به کشورهایی است که سفر کردن به آنها راحت تر است، مثل کشور چین یا ترکیه.یا اخذ اقامت از کشورهایی مانند ترکیه یا امارات و… این سفرها برای ویزا گرفتن گاها به شما می‌تواند کمک کند. اما این راه حل اصلی شما نیست.اهمیت پاسپورت معتبر در زندگی امروز زمانی مشخص خواهد شد که یک فرد بتواند به آسانی به نقاط بسیاری در دنیا سفر کند. درخواست مشاوره رایگان


فواید و اهمیت پاسپورت معتبر برای تجّاران و بازرگانان

همانطور که میدانید یکی از اهداف مهاجرت، کسب تابعیت یا حق شهروندی کشوری دیگر است. راهکارهای زیادی برای گرفتن تابعیت و پاسپورت معتبر یک کشور وجود دارد که برای سرمایه گذاران و دارنده های کسب‌وکار بسیار کارآمد است. داشتن یک پاسپورت معتبر مثل پاسپورت دومینیکا، پاسپوت مقدونیه شمالی، پاسپورت بلغارستان، حتی پاسپورت ترکیه، می تواند به شخصی که دائما برای تجارت مسافرت می کند، کمک بسیاری نماید. تصور کنید که برای سفر به اروپا باید دائما نسبت به اخذ ویزا، آن هم یک ماه قبل از سفر اقدام کنید. ریسک ریجکت شدن ویزا در شرایط مختلف سیاسی و اقتصادی نیز همواره برای شما دردسر ساز خواهد بود و شما را از کار و تجارت باز خواهد داشت.به همین منظور گروه حقوقی بیات به شما پیشنهاد می کند تا با اخذ تابعیت و دریافت یک پاسپورت معتبر، آزادانه و بدون دردسر به کشورهای مختلف سفر و تجارت نمایید.اهمیت پاسپورت معتبر در زندگی امروز مخصوصا زمانی که سفر به خارج از کشور بخش مهمی از کار شما باشد، خود را نشان خواهد داد.

همچنین ببینید: دریافت پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان مقیم ایران


نحوه اخذ تابعیت و گرفتن پاسپورت در سریع ترین زمان

گروه حقوقی بیات با دارا بودن بر ترین کارشناسان امور ویزا و مهاجرت، بهترین روشهای اخذ تابعیت و گرفتن پاسپورت را در سریع ترین زمان به شما معرفی خواهند کرد. یکی از بهترین روشهای اخذ پاسپورت معتبر، سرمایه گذاری می‌باشد. کشورهای بسیاری برای جذب سرمایه از اتباع سرزمین‌های دیگر اقدام به اعطای شهروندی و تابعیت می‌نمایند. مثلا دولت ترکیه در ازای خرید ملک در ترکیه تا 250 هزار دلار گذرنامه معتبر ترکیه را به سرمایه‌گذاران اعطا می‌کند. یا کشور اسپانیا که دارای یکی از معتبرترین گذرنامه‌هاست، در ازای خرید ملک و سرمایه‌گذاری تا 500 هزار یورو، اقامت، شهروندی و گذرنامه کشور خود را اعطا می‌کند.همچنین کشورهای معتبر و پیشرفته‌ای وجود دارند که می توانید از طریق سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت، خرید ملک و یا اقدامات دیگر نسبت به دریافت پاسپورت آنها اقدام نمایید.اهمیت پاسپورت معتبر در زندگی امروز برای تمام مردم حتی در شرایط بحرانی کشور بسیار کارایی خواهد داشت

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما