bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 97989898+ بگیرید.

logo
chevron down
root
turkey picture

پاسپورت سنت کیتس و نویس

شروع سرمایه گذاری از 250,000 دلار آمریکا

شروع سرمایه گذاری از 250,000 دلار آمریکا

بدون نیاز به حضور‌ فیزیکی

بدون نیاز به حضور‌ فیزیکی

اخذ تابعیت در ۴ تا ۶ ماه

اخذ تابعیت در ۴ تا ۶ ماه

سفر بدون ویزا به 154 کشور

سفر بدون ویزا به 154 کشور

سنت کیتس و نویس یک کشور جزیره‌ای در کارائیب می‌باشد که به دلیل طبیعت زیبا و برنامه‌های سرمایه‌گذاری جذابیت دارد. این کشور با جذابیت‌های گردشگری و زیرساخت‌های مناسب، یک مکان عالی برای سرمایه‌گذاری است. برنامه شهروندی سنت کیتس و نویس که در سال 1984 راه اندازی شد، قدیمی ترین برنامه در جهان است و به خارجی ها اجازه می دهد در ازای مشارکت یا سرمایه گذاری واجد شرایط در یک پروژه املاک و مستغلات مورد تایید دولت، تابعیت سنت کیتس و نویس را دریافت کنند. اگر قصد مهاجرت به سنت کیس از طریق سرمایه‌گذاری و درخواست تابعیت را دارید، با انتخاب گروه حقوقی بیات تجربه‌ای آسان از دریافت تابعیت سنت کیتس خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پاسپورت سنت کیس، دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت پاسپورت سنت کیس با گروه حقوقی بیات در ارتباط باشید.

معرفی کشور سنت کیتس و نویس

سَنت کیتْس و نِویس با نام رسمی فدراسیون سنت کیتس و نویس (به انگلیسی: Federation of Saint Kitts and Nevis)، کشوری است جزیره‌ای در دریای کارائیب، غرب آنتیگوا و باربودا و شرق جزایر ویرجین آمریکا و با جمعیتی حدود ۵۲٬۰۰۰ نفر. پایتخت آن باستر است. حکومت آن پادشاهی و زبان رسمی آن انگلیسی است. نام آن تا سال ۱۹۸۶ سنت کریستوفر و نویس بود. این کشور عضو کشورهای مشترک المنافع و واحد پول آن دلار کارائیب شرقی است. این کشور همچنین از تاریخ ۲۳ سپتامبر ۱۹۸۳ عضو سازمان ملل متحد نیز به‌حساب می‌آید.

شهروندی سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری

تابعیت سنت کیتس و نویس (SKN) همچنین فرصت های کسب و کار گسترده ای بدون مالیات و با درآمد جهانی در اختیار شما قرار می دهد. تابعیت این کشور برای زندگی، تا دو نسل قابل توارث و انتقال است. گذرنامه بیومتریک ۱۰ سال اعتبار دارد و قابل تمدید است اما تابعیت شما مادامالعمر است مانند شهروندی که در کشور خود دارید. شهروندان از سفر بدون ویزا به بیش از ۱۵۰ کشور جهان (از جمله اتحادیه اروپا ، کارائیب، هنگ کنگ ، روسیه و هند) برخوردار هستند.

شهروندی سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری

چرا پاسپورت سنت کیتس و نویس؟

با توجه به تحریم‌های اقتصادی و مشکلات سیاسی، خرید پاسپورت دوم برای شهروندان جهان به یکی از بهترین راه‌های ایجاد امنیت و آینده‌ای بهتر تبدیل شده است. پاسپورت سنت کیتس و نویس به دلیل مزایایی مانند دسترسی به ویزای آمریکا و اتحادیه اروپا، حق ورود به بیشتر کشورهای جهان و امکان مسافرت بدون ویزا، بهترین گزینه برای خرید پاسپورت دوم است. پاسپورت سنت کیتس و نویس با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد خود، این فرصت را به شما می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری در این کشور، پاسپورت دوم خود را بدست آورید و بتوانید به راحتی به سفرهای خود بپردازید و همچنین از مزایای دیگری مانند دسترسی به بازارهای جدید و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سنت کیتس و نویس بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه‌گذاری در سنت کیتس و نویس، فرم مشاوره رایگان را تکمیل کنید.

چرا پاسپورت سنت کیتس و نویس؟
مشاوره تابعیت سنت کیتس و نویس

مشاوره تابعیت سنت کیتس و نویس

فرم ارزیابی شرایط اخذ پاسپورت سنت کیتس را پرکنید تا تیم کارشناسی ما با بررسی شرایط شما، سنجش کاملی از نحوه دریافت تابعیت سنت کیتس و نویس به شما ارائه کند.

جدول مقایسه اقامت سنت کیس و نویس و ایران

ایران

flag

سنت کیس و نویس

flag
کشور
رتبه 89رتبه 26رتبه بندی پاسپورت
سفر به 17 کشور بدون نیاز به ویزاسفر به 154کشور بدون نیاز به ویزاسفر بدون ویزا

چرا گروه حقوقی بیات؟

موسسه حقوقی بیات به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه اخذ شهروندی و تابعیت سنت کیتس و نویس، بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در کمک به افراد برای اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس دارد. تیم متخصص و حرفه‌ای بیات از مرحله مشاوره رایگان تا پیگیری فرایندهای اخذ پاسپورت مانند تهیه، ترجمه و ارسال مدارک در کنار شماست. می‌توانید اطمینان داشته باشید که تمامی این مراحل در کمترین زمان ممکن و با بهینه‌ترین هزینه انجام می شود. تمامی خدمات ارائه شده ما دارای گارانتی است؛ پس می‌توانید با خیال آسوده تمام مراحل دریافت شهروندی سنت کیتس را به ما بسپارید. برای اطلاع بیشتر فرم مشاوره‌ رایگان را پر کرده و با ما در تماس باشید.

world map

سنت کیتس و نویس

کشور

انگلیسی

زبان رسمی

باستر

پایتخت

دلار کارائیب شرقی (XCD)

واحد پولی

۲۶۱ کیلومتر مربع

مساحت

۵۴٬۸۲۱ نفر

جمعیت

مراحل دریافت تابعیت سنت کیس و نویس

1

مرحله 1: بررسی داخلی و ارزیابی صلاحیت

star

تیم انطباق خدمات حقوقی بیات ارزیابی صلاحیت داخلی را انجام می دهد. ارزیابی صلاحیت، شناخت مشتری (KYC) و بررسی امنیتی سوابق

2

مرحله 2: درخواست و امضای توافقنامه

3

مرحله 3: ارسال درخواست

4

مرحله 4: سرمایه‌گذاری و افتتاح حساب بانکی

5

مرحله 5: صدور پاسپورت

ما با تیم متخصص خود آماده‌ایم تا شما را در این سفر حیاتی همراهی کنیم و تمامی گام‌های لازم را به شفافیت کامل برای شما ارائه دهیم.

همراه با پاسپورت دوم گروه بیات، ماجراجویی جدیدی را شروع کن!

suitcase

جدیدترین اخبار و مقالات

جدیدترین مقالات مهاجرت ، پاسپورت دوم و اخذ اقامت را اینجا بخوانید

جاذبه های گردشگری سنت لوسیا، کوهی در امتداد دریا و در کنار جنگل متراکم و دو قایق

1402/12/08

date

مهاجرت

بررسی جاذبه های گردشگری سنت لوسیا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون...

سوالات متداول

ما اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم

کشور سنت کیتس و نویس کجاست؟

کشور سنت کیتس و نویس از کشور های مشترک المنافع بریتانیا است که در جنوب شرقی شهر میامی ایالات متحده واقع شده است. این کشور از دو جزیره اصلی به نام های سنت کیتس و نویس تشکیل شده است، این کشور کوچکترین کشور جزیره ای در دریای کارائیپ است که از سنت وینسنت و گرنادین ها، گرانادا و باربادوس هم کوچکتر است که اکثریت جمعیت آن در امتداد مناطق ساحلی زندگی می‌کنند.

چه راه هایی برای گرفتن پاسپورت سنت کیتس وجود دارد؟

دریافت شهروندی و پاسپورت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری، کار، تحصیل، تولد و ازدواج امکان پذیر است.

شرایط دریافت تابعیت سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری چیست؟

حداقل سن 18 سال، عدم سوء پیشینه و برخورداری از سلامت کامل

حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در سنت کیتس چقدر است؟

250,000 دلار آمریکا

مزایای اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری چیست؟

عدم شمول مالیات بر درآمد و سود سرمایه و سود سهام ، عدم نیاز به لغو شهروندی فعلی شما، عدم نیاز به اقامت، امکان تغییر نام گذرنامه پس از یک سال.

پاسپورت سنت کیتس چیست؟

پاسپورت سنت کیتس و نویس مانند سایر پاسپورت‌ها، یک سند شناسایی است که توسط دولت سنت کیتس و نویس صادر می‌شود و مجوز ورود و خروج افراد از این کشور را به آن‌ها می‌دهد. این پاسپورت شامل اطلاعات شخصی صاحب آن مانند نام، تصویر، تاریخ تولد و جنسیت است. همچنین، درجه اعتبار، تاریخ صدور، تاریخ انقضا و شماره پاسپورت نیز در آن ذکر می‌شود. با استفاده از این پاسپورت، صاحب آن می‌تواند به کشورهای دیگر سفر کند و از خدمات و امکانات مربوط به گذرنامه‌های دیگر استفاده کند.