bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

اخذ تابعیت و پاسپورت همراه خانواده و وابستگان
پاسپورت دوم ترکیه با دومینیکا

اخذ تابعیت

اخذ تابعیت و پاسپورت همراه خانواده و وابستگان

در این صفحه می خوانید:

با حق و حقوق قانونی خود آشنا شوید

گرانادا تنها کشوری است که نوعی برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری دارد که به متقاضی اجازه می‌دهد خواهر و برادر خود را در پرونده بگنجاند. مانند دیگر برنامه های سرمایه گذاری و اخذ شهروندی والدین، فرزندان وابسته و همسر هم شامل این پرونده خواهد بود. گزینه متفاوت دیگری که این برنامه دارد، ویزا E2 آمریکا است. ویزای E2 به آن دسته از سرمایه گذارانی اعطا می شود که تابعیت کشورهای دارای معاهده با ایالات متحده آمریکا را داشته باشند. افرادی که این پاسپورت را دارند می توانند همسر، فرزندان زیر 21 سال خود را با خود برای اقامت و زندگی به آمریکا بیاورند. این موضوع را باید در نظر داشت که این ویزا 5 ساله است و سرموعد مقرر باید آن را در صورت نیاز تمدید کرد. برنامه های بسیاری جهت اخذ تابعیت و پاسپورت یا اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در دسترس هستند که با توچه به شرایط هرکسی و ملیتی قابل استفاده است.

در این برنامه های اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری، اکثرا نیازی به حضور فعال و اقامت شما در این کشورها نیست، شاید برخی آن ها حداقل چند روز به حضورتان نیاز باشد. به این معنی که احتیاجی به اقامت و سفر به کشور ندارید و این پروسه بدون نیاز به این امر به نتیجه خواهد رسید.

شما می توانید به روش کمک های مالی غیرقابل استرداد به دولت آن ها یا صندوق تنوع مالی NDF یا از طریق سرمایه گذاری در یکی از پروژه های مورد تایید دولت، برای اخذ این تابعیت و پاسپورت اقدام کنید. برای اینکه صلاحیت شما در خصوص این برنامه مشخص شود، نیاز است که مدارک کافی جهت احراز هویت خود و سابقه مالی، سلامتی و حقوقی خود را تهیه کنید و نشان دهید که هیچ گونه سابقه کیفری و غیرقانونی را مرتکب نشده اید. همچنین منابع درآمدی مبلغ سرمایه گذاری را باید برای این پرونده مشخص کنید.

مراحل اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

اولین مرحله از این فرآیند، پر کردن فرم درخواست، کامل کردن مدارک و اسناد مورد نیازاست. همچنین پرداخت مبلغ این پردازش به کمیته اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری می باشد. باید این موضوع را در نظر داشته باشید که فقط نمایندگان رسمی مشخص شده از سوی دولت گرنادا را برای انجام این کار انتخاب کنید. دومین مرحله این برنامه بررسی مدارک و صحت آنهاست که کلیه اعضای پرونده که همراه متقاضی هستند مورد بررسی دقیق قرار می گیرند و همه این موارد با هماهنگی شرکای منطقه ای و بین المللی گرنادا انجام می شود. مرحله سوم توصیه های لازم بعد از تایید درخواست شما، جهت انتخاب نوع سرمایه گذاریتان است. با بررسی شرایط و درخواست شما که گرینه مناسب، اهدای پول به دولت و یا سرمایه گذاری در پروژه های مورد تایید دولت باشد. مرحله آخر، زمانی که مدارک تابعیت شما صادر شود، همکاران ما در دقتر گرنادا برای دریافت پاسپورت شما اقدام خواهند کرد. این مرحله معمولا یک هفته تا دو هفته زمان می برد. زمانی که پاسپورت شما در کنار مدارک تابعیتتان صادر شود، همراه با نامه سفر شما به دفتر مرکزی ما در دبی ارسال خواهند شد؛ که تایید کننده سفر شما خواهد بود.

همچنین ببینید: مزایای اخذ پاسپورت دوم

هزینه های جانبی جهت اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری

هزینه درخواست، همزمان با ارسال فرم ها و درخواستتان پرداخته میشود. این هزینه برای هر یک نفر مشمول در پرونده، 1500 دلار است. در این مرحله در کنار هزینه پردازش، هزینه بررسی مدارک تمامی اعضای پرونده نیز پرداخت خواهند شد. هزینه این پردازش 1.500 دلار برای بزرگسالان و 500 دلار برای فرزندان زیر 18 سال است. هزینه های بررسی درستی مدارک 5000 دلار که شامل بزرگسالان و فرزندان زیر سن 16 است. بعد از تایید درخواست شما، هزینه مرتبط با نوع سرمایه گذاری که می خواهید انجام دهید پرداخته می شود. در کنار این پرداخت هزینه سند و مدارک تابعیت شما 20 دلار است که پرداخت می کنید. هزینه برای هربزرگسال بالای 18 سال 20 دلار وهزینه صدور پاسپورت 250 دلار برای هر نفر می باشد. در نوع سرمایه گذاری از طریق کمک به صندوق دولت، انتخاب های متفاوتی دارید. می توانید به صورت تک نفره، با همسر، به عنوان یک خانواده همراه با دو فرزند، یا یک خانواده همراه با والدین و یا خواهر و برادر اقدام کنید. هزینه درخواست شما بسته به پرونده ای که تشکبل می دهید و تعداد اعضای پرونده متغیر است. هزینه سرمایه گذاری در پروژه های معرفی شده از سوی دولت بسته به اینکه هزینه به دولت یا توسعه دهنده پروژه پرداخت می شود متفاوت خواهد بود.

وکلای متخصص در سطح بین المللی

گروه حقوقی بیات انتخاب با بیش از هزاران پرونده موفق و رضایت مشتریان، همراه مناسبی برای شما خواهد. ما دانش و تجربه گسترده‌ای طی 30 سال سابقه و تخصص مهاجرت به دست آورده‌ایم که این امکان را به ما می‌دهد تا چالش‌های پیش روی مشتریان را به راحتی حل کنیم و با آن‌ها آشنا باشیم. ما راه حل های حقوقی،عملی و مؤثر ارائه می دهیم و تشخیص می دهیم که دو مشتری با هم یکسان نیستند و استراتژی های هر برنامه را مطابق مشخصات و نیازهای هر مشتری جداگانه طراحی می کنیم. من نزدیک به 20 سال است که در گروه بیات فعالیت می کنم و این اطمینان را به شما می دهم که همیشه به دنبال بهینه ترین و بهترین راه حل برای مشتریانمان هستیم در مقابل کسانی که همواره فقط به دنبال نتیجه هستند. قوانین مهاجرت و اخذ تابعیت بسیار پیچیده و مداوم درحال تغییر هستند. شما برای تهیه و پیگیری درخواست خود به یک تیم حرفه ای و متخصص نیاز دارید. به ما اجازه بدهید، در این مسیر پر ریسک همراهتان باشیم.همچنین ببینید: کشورهایی که با سرمایه گذاری پاسپورت می دهند


برنامه های موجود و در دسترس برای ایرانیان:

  • پاسپورت و تابعیت دومینیکا
  • پاسپورت و تابعیت ترکیه
  • پاسپورت و تابعیت وانوآتو
  • پاسپورت و تابعیت مونته نگرو
  • پاسپورت و تابعیت سنت کیتس

 آدرس دفتر مرکزی ما در دبی: خیابان شیخ زائد، برج الموسی 2، طبقه 23 شماره تماس: 97143554646+

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه