bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

خرید تابعیت و شهروندی کشور مالت برای ایرانیان

مهاجرت

اخذ تابعیت مالت از طریق سرمایه گذاری

در این صفحه می خوانید:

جهان شاهد افزایش تابعیت از طریق برنامه های سرمایه گذاری به عنوان موثرترین روش برای دستیابی به تابعیت یک کشور است. در میان این برنامه ها، مالت برنامه ای اختصاصی را ارائه می دهد، که مستقیم ترین راه برای زندگی در امنیت و ایمنی بیشتر و همچنین لذت بردن از حرکت بیشتر در سفر است. امروزه، به ویژه برای کارآفرینان، حرکت جهانی به معنای موفقیت است زیرا این امر شما را قادر می سازد بدون زحمت به آن سوی مرزها سفر کنید، به این معنی که چنین حرکتی مزیت رقابتی نهایی شما خواهد بود. به ویژه در دبی، برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری بسیار محبوب است، زیرا گذرنامه دوم دروازه ای برای ورود به جهان سرمایه گذاری های سریع است.


افزایش امنیت، ایمنی و فرصت

اخذ گذرنامه های چندگانه باعث می شود شهروندان نسبت به کاستی های کشور مبدأ خود کمتر آسیب پذیرتر باشند. به این ترتیب، امروزه اخذ تابعیت کشوری دیگر، به مثابه بیمه نامه خانواده ضروری است. اگر خانواده بتواند به حوزه های بیشتری دسترسی داشته باشد، پس دارایی های آنها متنوع می شود، و به ویژه، میزان مواجهه آنها با خطرات جهانی کمتر می شود.


اخذ تابعیت مالت از طریق صندوق سرمایه گذاری

تابعیت از طریق برنامه های سرمایه گذاری، ارتباط بین افراد و دولت ها را ساده تر می کند، و به متقاضیان واجد شرایط اجازه می دهد تا شهروند قانونی کشوری شوند. در عوض، شهروندان جدید باید بتوانند سهم اقتصادی چشمگیری ایفا کنند.


بیشتر کشورهایی که دارای این برنامه ها هستند به امنیت و دسترسی به مراکز برتر کسب و کار و سبک زندگی در جهان معروف هستند. به عنوان مثال، اروپا یکی از جذاب ترین مقصدها است زیرا گذرنامه های اتحادیه اروپا پیوسته ازجمله معتبرترین گذرنامه های جهان طبقه بندی می شود. در اتحادیه اروپا، شهروندان با امنیت تحت حمایت قانون اتحادیه اروپا، به امکانات عالی آموزشی و پزشکی دسترسی دارند.


میزان سرمایه مورد نیاز برای دریافت تابعیت مالت

تابعیت مالت از طریق برنامه های سرمایه گذاری اولین برنامه تابعیت است که کمیسیون اروپا آن را مورد تأیید قرار داد. برای درخواست برنامه، فرد باید سرمایه گذاری قابل توجهی در اقتصاد مالت انجام دهد. در ازای این امر، به متقاضیان و خانواده های آنها حقوق تابعیت کامل در کشور را اعطا می کند. فرآیند درخواست برنامه بسیار کارآمد است، و از نظر استانداردهای ارزیابی صلاحیت بسیار سختگیر است. برای یک متقاضی تنها، حداقل سهم مشارکت تقریباً ۱ میلیون یورو است که شامل اهدا 650.000 یورو به صندوق توسعه مالت است؛ گزینه های دیگرعبارتند از: خرید املاک و مستغلات به حداقل ارزش 350.000 یورو یا اجاره املاک به ارزش حداقل 16.000 یورو در سال؛ و 150.000 یورو سرمایه گذاری در نهادهای مالی مصوب دولت. صدور گواهینامه پذیرش تابعیت از تاریخ ارائه مدارک،‌شش ماه تا دو سال طول می کشد. درخواست مشاوره رایگان


کشور باشکوه مالت

موقعیت مالت آن را به عنوان قطب مالی پررونق اروپا، در محل تلاقی آفریقای شمالی، خاورمیانه و اروپای جنوبی تبدیل کرده است. از زمان پیوستن به اتحادیه اروپا در سال ۲۰۰۴، مالت رشد اقتصادی گسترده ای را تجربه کرده است.


این کشور همچنین به «موزه ای در فضای آزاد» معروف است زیرا دارای تاریخی است که به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد، و خط افق این جزیره با معماری قرن شانزدهم احاطه شده است. مالت محل استقرار سه میراث جهانی یونسکو از جمله پایتخت آن والتا است که در سال ۲۰۱۸ تاج باشکوهی با عنوان «پایتخت فرهنگی اروپا» را بر سرگذاشته است.

شهروندان همچنین می توانند از فرصت اقتصادی، صلح و ثبات بهره مند شوند. مالت از استاندارد بالایی برای زندگی برخوردار است، اما در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا، هزینه به طور کلی کمتر است. مالت به مقاصد کسب و کار برتر نیز نزدیک است: پرواز سه ساعته کوتاهی شما را به لندن خواهد برد، حال آنکه می توانید ظرف پنج ساعت به قطب کسب و کار دبی برسید.

علاوه بر این، قیمت املاک مالت سریعتر از هر جای دنیا افزایش می یابد. این امر به این دلیل است که مردم، مالت را با مؤسسات مالی تأثیرگذار، کسب و کارهای بزرگ و شرکتهای بیمه اتکایی جذاب می دانند که در آن سرمایه گذاران از محیط مالیاتی و نظارتی مطلوب سود می برند. با تابعیت مالت از طریق برنامه سرمایه گذاری، شهروندان در زندگی، تحصیل و راه اندازی کسب و کار در هر جای اتحادیه اروپا آزاد هستند. فرصت های ممکن در تابعیت مالتی بی شمار است، و مطمئناً می توان آن را به نسل های آینده نیز منتقل کرد.

همچنین ببینید: سرمایه گذاری در سطح بین المللی و بین کشوری

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما