bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

6 دلیل ضرورت داشتن پاسپورت دوم در جهان امروز
یک فرد در حال نگه داشتن یک پاسپورت

خرید ملک در ترکیه|سرمایه گذاری|مهاجرت

6 دلیل ضرورت داشتن پاسپورت دوم در جهان امروز

در این صفحه می خوانید:

چرا به پاسپورت دوم نیاز دارید؟

پاسپورت دوم در دنیای امروز ضروری است و گزینه های زیادی در زندگی برای شما و خانواده تان ایجاد می کند. درهای سراسر جهان که شامل اکثر کشورهای پر اهمیت هستند را، به روی شما باز می کند. این به شما امکان انتخاب نحوه سفر، انجام تجارت، پرداخت مالیات کمتر و زندگی را می دهد. وقتی کسی گزینه های بیشتری داشته باشد، می تواند عاقلانه انتخاب کند. در ادامه چندین دلیل را برای شما بررسی کردیم که چرا داشتن پاسپورت دوم در دنیای امروز بسیار مهم است. با گروه حقوقی بیات همراه باشید. به عنوان مثال حساب های بانکی خود را در نظر بگیرید. شما تمام دارایی های خود را در یک بانک نگه نمی دارید، بلکه ترجیح می دهید آنها را تقسیم کنید. چرا این کار را انجام می دهید؟ برای امنیت، درست است؟ همین منطق برای داشتن یک پاسپورت نیز صدق می کند. به عنوان مثال یک شهروند هند یکی از بدترین شرایط برای اخذ ویزا و سفر آزادانه را دارد. این کشور تا اکتبر 2020 با سفر بدون روادید به 58 مقصد، در رتبه 85 از 193 کشور جهان قرار گرفت، در مقایسه با استرالیا که به 183 مقصد سفر بدون ویزا را دارد. پاسپورت هندی همچنین درخواست برای اقامت در کشورهای دیگر مانند پاناما را به سختی می تواند دریافت کند. اگر پاسپورتی با رتبه پایین دارید، داشتن یک پاسپورت با اعتبار بیشتری می تواند بسیار شما را توانمندتر کند. چه پاسپورت عالی رتبه داشته باشید و چه پاسپورت ضعیف، پاسپورت دوم امنیت شما را در برابر تهدیدات غیرقابل پیش بینی تضمین می کند. این تهدید می تواند یک جنبش اجتماعی، مسائل سیاسی، مسائل اقتصادی، بلایای طبیعی باشد، فهرستی که با توجه به بحران جهانی ادامه دارد... به یاد داشته باشید که زندگی غیرقابل پیش بینی است. پاسپورت دوم یک بیمه نامه است. به عنوان مثال، دولت کشور شما ممکن است به هر دلیلی پاسپورت شما را باطل کند یا پول شما را بگیرد (مثال آن کشور یونان است). سپس شما میخواهید چه کار کنید؟ مثل یک زندانی سیاسی در کشور خود زندگی کنید؟

اکثر مردم متوجه نیستند، اما ایالات متحده هر روز پاسپورت آمریکایی‌هایی را که در خارج از کشور زندگی می‌کنند را باطل می‌کند. به نفقه فرزند بدهکار هستید یا مالیات خود را پرداخت نکرده اید؟ گذرنامه شما قابل لغو است. اگر فقط یک پاسپورت داشته باشید، می تواند سلاحی باشد که علیه شما استفاده می شود. این شرایط با توجه به قوانین کشورهای مختلف متفاوت است و برای شهروند هر کشوری این اتفاق ممکن است رخ بدهد. بدون داشتن پاسپورت دوم، هیچ سند معتبری برای سفر و جابه جایی نخواهید داشت. فکر کنید یک شهروند آمریکایی پاسپورت خود را از دست داده، با توجه به این مشکل، به زور به ایالات متحده بازگردانده خواهید شد. باز هم تکرار می‌کنم، این اتفاق هر روز می‌افتد...

همچنین بخوانید: اخذ تابعیت و پاسپورت همراه خانواده و وابستگان

زمان آن فرا رسیده است که قبل از به تحقق پیوستن چنین کابوس‌هایی از این قبیل، برای اخذ یک پاسپورت دوم اقدام کنید. همین حالا دارایی و آینده خود را به همراه خانواده با اخذ پاسپورت دوم تضمین کنید. مشاوره رایگان اخذ پاسپورت دوم به این دلایل که در ادامه خواهیم گفت داشتن پاسپورت دوم امروزه یک تماس هوشمندانه است:

دلیل شماره 1: رویکرد بین المللی: پاسپورت دوم به شما این امکان را می دهد که زندگی و دارایی های خود را "بین المللی و جهانی" کنید. می توانید در کشور غیر از محل زندگی تان حساب باز کنید، سرمایه داشته باشید، تجارت کنید و به عنوان شهروند دومینیکا ، پرتغال ، قبرس و غیره در کشوری دیگر زندگی کنید. شما آزادی حرکت دارید که محدود به مرزهای یک کشور خاص نخواهد بود.بین المللی کردن همه چیز برای شما تنوع حرکت و انتخاب می آورد. مطمئناً، می‌توانید با یک شرکت، سازمان یک حساب بانکی برون مرزی در خارج از کشور افتتاح کنید.


دلیل شماره 2: سفر، مثل یک پرنده رها و آزاد: برگردیم به پاسپورت هند، با تنها 58 کشور بدون ویزا، که اکثر این مقاصد بدون نیاز به ویزا نیز جز کشورهایی هستند که هیچ کس نمی خواهد به آنجا سفر کند. در مقایسه با پاسپورت ایالات متحده، که حق سفربه 185 کشور بدون ویزا است، می توانید تقریباً به هر کشوری که بخواهید بروید. قبرس 174 و دومینیکا 140 دارد.

بنابراین، یکی از مزایای قابل توجه پاسپورت دوم این است که امکان سفر بیشتر بدون نیاز به ویزا را فراهم می کند. درخواست ویزا، مراحل و انتظار برای تایید آن بسیار طولانی است. با پاسپورت دوم می توانید همه چیز را فراموش کنید، چون شما تنها با خرید بلیط می توانید اقدام به سفر کنید.

دلیل شماره 3: ارتباطات و سیاست خارجی: دولت ها رویکردهای متفاوتی به روابط خارجی دارند. سیاست خارجی و ارتباط دولتمردان کشورها می تواند توانایی شما را برای سفر، نقل و انتقالات بانکی و سرمایه گذاری را تحت کنترل بگیرد. اگر تابعیت هر کشوری را داشته باشید، داشتن پاسپورت دوم درهای زیادی را به روی شما باز می کند. و این موضوع سیاست خارجی در مورد کشورها در تمام سطوح اعم از مسائل اقتصادی، تجاری، اجتماعی و ... صدق می کند. به عنوان مثال، سیاست ایالات متحده برای حمله به بانکداران خارجی و تبدیل آنها به ماموران IRS بدون حقوق، امکان افتتاح حساب و تجارت در حدود 95٪ از بانک های خارج از کشور را برای آمریکایی ها غیرممکن کرده است.


دلیل شماره 4: خطرات و بحران های سیاسی: گاهی اوقات در یک کشور شرایط اضطراری وجود دارد، مانند جنگ، تحریم های اقتصادی، سقوط ارز و غیره. ممکن است فشار اجباری از سوی دولت برای پیوستن به ارتش وجود داشته باشد. دولت حق دارد به هر دلیلی تابعیت و گذرنامه اتباع خود را باطل کند. دلیل شماره 5: شما خانه دومی برای زندگی دارید داشتن پاسپورت دوم به این معنی است که شما مجبور نیستید مانند یک پناهنده زندگی کنید. شما یک خانه دوم دارید. این گزینه به شما امکان می دهد تا به طور قانونی در کشوری دیگر با برخورداری از تمام حقوق شهروندی مانند همه مردم آن منطقه زندگی کنید و کار کنید. اگر شرایط پیش‌بینی نشده‌ای پیش بیاید، یا فقط از خانه اول خود خسته شده‌اید، خانه دومی در انتظار شما خواهد بود.

همچنین بخوانید: کشورهایی که با سرمایه گذاری پاسپورت می دهند


دلیل شماره 6: مسائل مالیاتی: اگر در کشوری با مالیات بالا زندگی می کنید، مالیات می تواند بزرگترین دلیل برای گرفتن پاسپورت دوم باشد. اگر کشور محل اقامت شما بیشتر درآمد شما را می گیرد، به پاسپورت دوم و کشوری که معاف از مالیات است بروید. پاسپورت دوم به شما امکان می دهد که تسهیلاتی در زمینه چرداخت مالیات داشته باشید و زندگی آزادتری داشته باشید. در نهایت باید بهترین کشور برای انتخاب پاسپورت دوم و نحوه انجام آن را بشناسید. اهداف شما باید به حداقل رساندن مالیات و به حداکثر رساندن گزینه ها و امنیت شما باشد. اگر برای شما سوال است که کدام پاسپورت برای شما در دسترس است یا بین سرمایه گذاری و اخذ اقامت کشوری دیگر با اخذ پاسپورت تردید دارید با مشاورین گروه حقوقی بیات در تماس باشید.

اگر به دنبال روش سریع اخذ پاسپورت دوم هستید و یا سرمایه ای برای سرمایه گذاری و ارتقا کسب و کارتان دارید، لطفاً فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. این مسیر یک فرآیند حقوقی ساده است و دلیلی برای اضطراب و گمراهی شما ندارد. ما کمک می کنیم به بهینه ترین روش و در چهارچوب قانون سریع تر به اهدافتان برسید.

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه