bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

استارتاپ کانادایی که همین الان به نیرو نیاز دارند
کدام استارتاپ ها به نیرو نیاز دارند

استارتاپ کانادایی که همین الان به نیرو نیاز دارند

استارتاپ‌های کانادایی در طیف‌های مختلف به دنبال جذب نیروهای متخصص در زمینه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، امنیت سایبری، توسعه نرم‌افزار، طراحی و بازاریابی هستند. اگر شما در یکی از این حوزه‌ها تخصص دارید و به دنبال چالش‌های جدید و تجربه کار در محیطی پویا و خلاق هستید، فرصت‌های شغلی متعددی در انتظار شماست.

در این صفحه می خوانید:

معرفی استارتاپ کانادایی که همین الان به نیرو نیاز دارند

کانادا، سرزمینی پهناور با چشم‌اندازهای خیره‌کننده و مردمانی خونگرم، در سال‌های اخیر به مقصدی جذاب برای مهاجران و کارآفرینان تبدیل شده است. این کشور نه تنها از نظر طبیعی بکر و زیبا است، بلکه با ثبات سیاسی و اقتصادی، سیستم آموزشی پیشرفته و فرهنگ مناسب، فرصت‌های بی‌نظیری برای پیشرفت و شکوفایی ارائه می‌دهد و به طور کلی استخدام در کانادا می‌تواند فرصتی بی‌نظیربرای شما به شمار آید. 


اما جذابیت کانادا به اینجا ختم نمی‌شود.در سال‌های اخیر، شاهد رشد چشمگیر استارتاپ‌ها در کانادا بوده‌ایم. این رشد، به لطف حمایت‌های دولتی، سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و وجود ویزای استارتاپ کانادا رقم خورده است. ویزای استارتاپ کانادا فرصتی منحصر به فرد برای کارآفرینان با ایده‌های خلاق و پویا فراهم می‌کند تا با راه‌اندازی کسب و کار خود در این کشور، از مزایای متعددی مانند دریافت اقامت دائم، دسترسی به تسهیلات دولتی و همچنین امکان جذب سرمایه بهره‌مند شوند.

در ادامه ما به شرح و برسی چهار شغل می‌پردازیم، که با دانش و تخصص کافی در هر یک می‌توانید استارتاپ ویزای کانادا را به راحتی دریافت کنید.

مدیر عامل (CEO)

مدیر عامل، به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی یک سازمان، وظیفه‌ی هدایت و رهبری کلیه فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت را بر عهده دارد. از جمله وظایف کلیدی مدیر عامل می‌توان به تعیین چشم‌انداز و استراتژی کلان سازمان، نظارت بر عملکرد مدیران ارشد، ایجاد انگیزه و هدایت کارکنان، اتخاذ تصمیمات کلیدی در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقای سودآوری اشاره کرد.

مدیر بازاریابی (CMO)

مدیر بازاریابی، متولی برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر کلیه فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی یک سازمان است. هدف اصلی CMO افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی است. از جمله وظایف کلیدی مدیر بازاریابی می‌توان به تحلیل بازار و رقبا، توسعه و اجرای کمپین‌های بازاریابی، مدیریت برند، ایجاد محتوای جذاب و اندازه‌گیری نتایج فعالیت‌های بازاریابی اشاره کرد.

مدیر مالی (CFO)

مدیر مالی، مسئولیت مدیریت و نظارت بر کلیه امور مالی یک سازمان را بر عهده دارد. از جمله وظایف کلیدی مدیر مالی می‌توان به تهیه و ارائه گزارش‌های مالی، مدیریت بودجه و نقدینگی، نظارت بر فعالیت‌های حسابداری و مالیاتی، تجزیه و تحلیل داده‌های مالی و ارائه مشاوره به مدیر عامل در خصوص مسائل مالی اشاره کرد.

مدیر تکنولوژی (CTO)

مدیر تکنولوژی، مسئولیت رهبری و هدایت بخش فناوری اطلاعات (IT) یک سازمان را بر عهده دارد. از جمله وظایف کلیدی مدیر تکنولوژی می‌توان به توسعه و اجرای استراتژی IT، نظارت بر زیرساخت‌های IT، مدیریت تیم IT، انتخاب و پیاده‌سازی فناوری‌های جدید و تضمین امنیت و پایداری سیستم‌های IT اشاره کرد.

لازم به ذکر است که وظایف و شرح شغلی دقیق هر یک از این مدیران ارشد، با توجه به نوع و وسعت سازمان و همچنین صنعت مربوطه می‌تواند تا حدودی متفاوت باشد.


شرایط کار در کانادا

شرایط اخذ ویزای کار کانادا بسته به نوع برنامه‌ی مهاجرتی انتخابی شما متفاوت خواهد بود. به طور کلی، متقاضیان باید از نظر سنی، تحصیلی، سلامتی و سابقه کار شرایط لازم را داشته باشند. همچنین اثبات تمکن مالی برای گذران زندگی در کانادا و ارائه مدارک مربوط به مهارت‌ها و تجربیات شغلی از دیگر الزامات این نوع ویزا است.


مزایای کار در کانادا

کار در کانادا مزایای متعددی را برای افراد به ارمغان می‌آورد، از جمله:

1. درآمد بالا 

2. تعادل بین کار و زندگی

3. دسترسی به خدمات درمانی 

4. فرصت‌های تحصیلی 

5. امنیت و ثبات

6. مهاجرت آسان


استارتاپ‌هایی که همین حالا پذیرش شغل دارند!

در این بخش، به اختصار به برخی از مشاغل برجسته در حوزه‌های پیشران و رو به رشد کانادا می‌پردازیم که همین حالا پذیرش شغل دارند:

1.انرژی پاک (Cleantech)

Livestock Water Recycling: این شرکت با سیستم تصفیه آب خود، فضولات دامی را به دو محصول ارزشمند تبدیل می‌کند: کود و آب تمیز و قابل استفاده مجدد. این امر به دامداران در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و بازگشت سرمایه کمک می‌کند.

o موقعیت‌های شغلی: تکنسین آموزش و راه‌اندازی

o مزایا: مراقبت‌های بهداشتی تکمیلی، دندانپزشکی، برنامه کمک به کارمندان و ساختار حقوق رقابتی

Arca Climate Technologies: این شرکت با سرعت بخشیدن به فرآیند معدنی شدن کربن، دی اکسید کربن را جذب و ذخیره می‌کند و اساساً آن را به سنگ تبدیل می‌کند که برای صنعت معدن ایده‌آل است. این شرکت ونکووری همچنین برنده جایزه XPRIZE برای حذف کربن شده است.

o موقعیت‌های شغلی: تکنسین میدانی – استرالیای غربی، کارآموز

o مزایا: کمک هزینه سفر و اقامت، بیمه درمانی و دندانپزشکی، مرخصی با حقوق و برنامه های بازنشستگی


2. فناوری مالی (Fintech)

Merchant Advance Capital: این شرکت به کسب‌وکارهای کوچک در عرض 24 ساعت وام می‌دهد.

o موقعیت‌های شغلی: همکار وصول مطالبات تجاری، حسابدار کارکنان، نماینده توسعه کسب‌وکار (دو زبانه: فرانسوی/انگلیسی)

o مزایا: محل کار از راه دور با امکان کار در دفتر ونکوور، حقوق رقابتی، مزایای جامع گروهی برای سلامتی و آموزش


Spoonity: این شرکت راه‌حل‌های وفاداری و کارت هدیه را برای مشاغل مهمان‌نوازی در بازار متوسط مانند رستوران‌ها، خرده‌فروشان و هتل‌ها ارائه می‌دهد.

o موقعیت‌های شغلی: مهندس نرم‌افزار ارشد

o مزایا: چهار هفته مرخصی، تجهیزات، محیط کاری ترکیبی و انعطاف‌پذیر، مزایای سلامتی و دندانپزشکی


3.سلامت

Welbi: این شرکت یک پلتفرم دیجیتال برای مجتمع‌های مسکن سالمندان ایجاد می‌کند. این پلتفرم فرآیندهای اداری را ساده می‌کند و از تجزیه و تحلیل بلادرنگ برای کمک به شخصی‌سازی برنامه‌ها برای ساکنان استفاده می‌کند.

o موقعیت‌های شغلی: نماینده توسعه کسب‌وکار

o مزایا: برنامه کاری انعطاف‌پذیر، دو هفته مرخصی، یک هفته تعطیلی دفتر در تعطیلات، یک هفته مرخصی شخصی، سیاست کار از راه دور، سهام گزینه‌های کارمندان و مزایای سلامتی


Tenomix: این شرکت یک دستگاه رباتیک را برای اسکن گره‌های لنفاوی از بافت سرطان روده بزرگ که از طریق جراحی برداشته شده است، توسعه داده است. این امر فرآیند را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمتر کاربر و پرهزینه می کند و تجربه انکولوژی را برای بیماران بهبود می بخشد.

o موقعیت‌های شغلی: مهندس نرم‌افزار


4.نرم افزار

Joyride: این شرکت راه‌حل‌های عملیاتی و مدیریتی را برای وسایل نقلیه برقی سبک مانند دوچرخه‌های برقی و خودروهای کوچک توسعه می‌دهد. پلتفرم نرم‌افزار تحرک این شرکت در بیش از 250 بازار در سراسر جهان استفاده می‌شود و خودروهای برقی را متصل، بدون کلید، اشتراک‌گذاری و ردیابی می‌کند. 

o موقعیت‌های شغلی: مدیر محصول، مهندس داده

o مزایا: بسته مزایای سلامتی، استفاده از دوچرخه و اسکوترهای برقی مختلف


Humi: این شرکت یک نرم افزار مدیریت منابع انسانی مبتنی بر ابر است که برای کمک به کارآفرینان در اداره آسان‌تر و کارآمدتر مشاغل کوچک و متوسط آن‌ها طراحی شده است.

o موقعیت‌های شغلی: مشاور کبک، راه حل های مزایا، مدیر عملیات تجاری، مدیر حساب دو زبانه، متخصص پیاده سازی حقوق و دستمزد

o مزایا: کار از راه دور، ساعات کاری انعطاف‌پذیر، سهام، مزایای سلامتی و جمعه‌های نیم‌روزه


Hyre: این شرکت یک سیستم رزرو شیفت برای کارکنان و مدیران است.

o موقعیت‌های شغلی: توسعه‌دهنده فول استک ارشد

o مزایا: کار از راه دور، شب‌های تیم ماهانه، دسترسی به بودجه یادگیری سالانه و روز کاری انعطاف‌پذیر


Leap Tools: این شرکت Roomvo را توسعه داده است، یک پلتفرم تجسم واقعیت افزوده که به خریداران امکان می‌دهد از اتاق خود عکس بگیرند و ببینند محصولات در آن فضا چگونه به نظر می‌رسند.

o موقعیت‌های شغلی: مدیر بازاریابی محصول، مدیر پروژه فنی، مدیر پروژه فنی همکار، مدیر تولید تقاضا، توسعه‌دهنده برنامه واقعیت افزوده

o مزایا: امکان کار از خانه یا هر جای دنیا


مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ

دولت کانادا به منظور جذب استعدادهای برتر و تقویت اکوسیستم استارتاپی خود، برنامه‌ی ویزای استارتاپ را ارائه می‌دهد که به افراد واجد شرایط امکان می‌دهد تا با راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید در کانادا، اقامت دائم این کشور را به دست آورند.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ

• اخذ اقامت دائم کانادا

• دسترسی به خدمات آموزشی و درمانی

• امکان کار و تحصیل برای اعضای خانواده

• حمایت از ایده‌های نوآورانه

• زندگی در جامعه‌ای امن و چند فرهنگی

کلام آخر 

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ فرصتی عالی برای افراد خلاق و کارآفرین است تا ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کرده و در کشوری پیشرفته و توسعه‌یافته زندگی کنند. با برنامه‌ریزی دقیق، تلاش و پشتکار، شما می‌توانید در این مسیر موفق عمل کرده و به اهداف خود دست پیدا کنید.

گروه حقوقی بیات

گروه حقوقی بیات با سابقه‌ای بیش از سه دهه فعالیت در زمینه مهاجرت و اقامت، به عنوان یکی از موسسات حقوقی پیشرو در این حوزه شناخته می‌شود. این گروه با بهره‌گیری از وکلای مجرب و متخصص، خدمات متنوعی را به متقاضیان مهاجرت و اقامت در سراسر جهان ارائه می‌دهد. با سپردن کار‌های خود به این تیم مجرب می‌توانید خیال خود را از دریافت استارتاپ ویزای کانادا آسوده سازید. 




برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه