bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

تفاوت اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا و سنت لوسیا
تفاوت اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا و سنت لوسیا ، یک چمدان سفر و یک موبایل و یک پاسپورت بر روی آن

اخذ تابعیت|مهاجرت

تفاوت اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا و سنت لوسیا

در این صفحه می خوانید:

مهاجرت یکی از مهم ترین قسمت ها در زندگی هر فرد می باشد به دلیل آنکه می تواند تاثیر بسیاری در زندگی آن شخص بگذارد. بهتر است قبل از مهاجرت روش ها و شرایط مهاجرت را به خوبی بررسی کنید؛ تا بتوانید به راحتی این فرایند را انجام دهید. در ادامه این مقاله می خواهیم تفاوت اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا و سنت لوسیا را برای شما بررسی کنیم.

کشور دومینیکا

این جزیره یکی از بهترین جزیره هایی می باشد که می توانید در آن سرمایه گزاری و زندگی کنید، بهتر است به طور کلی بدانید که مساحت این جزیره حدود ۷۵۰ کیلومتر مربع می باشد و جمعیتی بیش از ۷۳ هزار نفر دارد و واحد پول در دومینیکا دلار می باشد. زندگی و سرمایه گزاری در دومینیکا می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد آن هم به دلیل اقتصاد با ثبات، کم بودن جرم و جنایت، بیمه، خدمات مالی و بانکی و موارد بسیار دیگری که این کشور دارد.

اقتصاد کشور دومینیکا

اقتصاد این کشور به طور کلی بسیار مناسب می باشد و می توان گفت گردشگری، واردات، صادرات، صنایع مختلف، ذخایر طبیعی، خدمات دریایی و بسیاری از موارد دیگر باعث ایجاد یک اقتصاد عالی و با ثبات در این کشور شده اند.

اخذ پاسپورت و تابعیت در دومینیکا

برای اینکه بتوانید تابعیت این کشور را دریافت کنید روش هایی وجود دارند که با بررسی و سرمایه گذاری در آن ها می توانید به راحتی اقامت و تابعیت دومینیکا را دریافت کنید. برخی از این روش ها عبارتند از:

  • خرید ملک
  • کمک به صندوق دولت
  • و موارد دیگر

مزایای اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا

این کشور به دلیل ویژگی ها و مزایای ویژه ای که دارد می تواند برای بسیار از افراد یک گزینه بسیار مناسب باشد؛ به همین دلیل در ادامه برخی از مزایای داشتن پاسپورت دومینیکا دارد را برای شما بیان می کنیم. همچنین باید بدانید برای اینکه بتوانید با تفاوت اخذ پاسپورت دومینیکا و سنت لوسیا آشنا شوید این بخش بسیار مهم است.

  • دومینیکا تابعیت و شهروندی دوگانه را به رسمیت می شناسد
  • برخورداری از کلیه حقوق شهروندی پس از اخذ تابعیت
  • سفر بدون نیاز به ویزا به بیش از 135 کشور از جمله محدوده شنگن، انگلستان، ایرلند، روسیه، سنگاپور و چین و ...
  • عدم پرداخت مالیات بر درآمد
  • تابعیت مادام العمر و دائمی
  • موقعیت های منحصربفرد جهت تجارت و برنامه ریزی مالیاتی
  • بدون نیاز به ارائه مدرک زبان و تحصیلی

خرید ملک بهترین راه برای سرمایه گذاری و دریافت تابعیت

خرید ملک همیشه یکی از مهم ترین سرمایه گگذاری ها در این کشور می باشد که باید موارد و نکات زیادی را در هنگام خرید ملک به خوبی بررسی کنید. اگر قصد سرمایه گگذاری و خرید ملک را در دومینیکا دارید باید بدانید که هر سرمایه گزار باید ملکی به ارزش حداقل ۲۰۰ هزار دلار خریداری بکند و آن ملک را به مدت پنج سال حفط کند. همچنین شرایطی برای خرید ملک در این کشور وجود دارد که برخی از این شرایط عبارتند از:

  • ارائه پاسپورت
  • سوابق مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • نامه تایید از یک کارگزار مشاور املاک

کشور سنت لوسیا

سنت لوسیا یک جزیره آتش فشانی در منطقه کارائیب شرقی می باشد. به طور کلی سنت لوسیا یک کشور کوچک با جمعیتی بسیار کم است. یکی از ویژگی ها بسیار مثبتی که این کشور دارد جاذبه های طبیعی و گردشگری آن می باشد. آب و هوای این کشور گرم و استوایی است و یک منطقه زیبا و عالی برای بسیاری از مسافران و طبیعت گردان به حساب می آید. پایتخت این کشور کاستریس نام دارد که جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر در آن زندگی می کنند.

بررسی اقتصاد سنت لوسیا

اقتصاد را امروزه می توان یکی از اصلی ترین موضوعات دانست که باید به آن توجه ویژه ای داشت. به طور کلی می توان گفت اقتصاد این کشور بر پایه فروش و صادرات موز، نارگیل، مرکبات، دام، محصولات زراعی و… می باشد. همچنین یکی از روش هایی که هرساله درآمد بسیار زیادی وارد این کشور می کند، بخش گردشگری در آن است. به دلیل ویژگی های گردشگری که این کشور دارد هر ساله تعداد بسیار زیادی مسافر وارد این کشور می شوند به همین دلیل این موضوع می تواند نقش تاثیر گذاری در اقتصاد داشته باشد.

یکی دیگر از موضوعاتی که باید در مورد اقتصاد سنت لوسیا به خوبی بدانید این مورد است که این کشور در بخش های دریایی، بانکی و… توانسته است سرمایه گذار های خارجی را جذب کند. ولی بخش اصلی اقتصاد این کشور را می توان به قسمت گردشگری آن اختصاص داد.

مزایای دریافت اقامت و تابعیت سنت لوسیا

این کشور هم می توان گفت مزایا و ویژگی های مختلفی دارد به همین دلیل است که بسیار از افراد سعی دارند با استفاده روش های سرمایه گذاری اقامت این کشور را دریافت کنند. باید بدانید به دلیل موقعیتی که این کشور دارد می تواند برای دوست داران طبیعت یک محیط بسیار جذاب باشد؛ چرا که محیط های طبیعی بسیاری دارد. برای اینکه بتوانید به خوبی با تفاوت اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا و سنت لوسیا آشنا شوید باید این موارد را بررسی کنید؛ برخی از مزایای اقامت سنت لوسیا عبارتند از:

  • بدون نیاز به آزمون زبان
  • مشمولیت فرزندان و یا والدین وابسته دارای معلوایت ذهنی یا جسمی بدون توجه به سن آنها
  • مشمولیت والدین وابسته بالای ۶۵ سال
  • بدون هیچ قانون اجباری برای صرف نظر از تابعیت اول
  • وراثت تابعیت

شرایط مهاجرت به سنت لوسیا

این کشور شرایط مختلفی برای مهاجرت دارد که باید تمامی آن ها را برای اخذ تابعیت سنت لوسیا بررسی کنید. با استفاده از این روش ها می توانید برای اقامت در این کشور اقدام کنید.

مهاجرت کاری

این روش در این کشور معایبی به همراه دارد به عنوان مثال می توان گفت بیشتر فرصت های شغلی در این کشور پر شده اند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما استفاده از روش های دیگر می باشد.

تحصیلی

این نوع مهاجرت در این کشور پیشنهاد نمی شود آن هم به دلیل مشکلات متعددی که وجود دارد. باید بدانید در این کشور دانشگاه های کمی وجود دارد و هزینه های تحصیل هم می تواند برای شما بسیار زیاد وگران باشد.

سرمایه گذاری

این روش در سالیان اخیر یکی از اصلی ترین و بهترین روش های مهاجرت به شمار می رود. به همین دلیل استفاده از این روش در سنت لوسیا به یکی از اصلی ترین روش های مهاجرت تبدیل شده است.

شرایط سرمایه گذاری در سنت لوسیا

برای اینکه بتوانید در این کشور سرمایه گذاری کنید نیاز دارید روش های آن را به خوبی بررسی کنید. این روش ها ممکن از مزایا و معایبی به همراه داشته باشد برخی از روش های سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از:

  • سرمایه گذاری و خرید ملک
  • سرمایه گذاری در پروژه های مورد تایید دولت


تفاوت اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا و سنت لوسیا

حال که با این دو کشور و شرایط سرمایه گذاری و دریافت اقامت در آن ها به خوبی آشنا شدید بهتر است بدانید که کدام یک از آن برای شما می تواند گزینه مناسب تری باشد و تفاوت اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا و سنت لوسیا چه می باشد. به طور کلی باید بدانید شرایط سرمایه گذاری در هر دو کشور برای شما یکسان است و باید از روش هایی مانند خرید ملک یا کمک مالی به پروژه های تایید شده دولت برای دریافت پاسپورت و اقامت اقدام کنید.

باید به خوبی بدانید که هر دو این کشور ها از جاذبه های بسیار زیادی برخوردار هستند. دومینیکا با پارک های ملی، آبشار های زیبا، دریاچه، سواحل و موارد بسیار دیگر می تواند برای زندگی بسیار عالی باشد. همچنین سنت لوسیا هم یکی از کشور هایی می باشد که برای دوستداران طبیعت بسیار جذاب است؛ آن هم به دلیل وجود ساحل، جنگل های انبوه، شهر کاستریس، خلیج ها و... در این کشور؛ به همین دلیل با اطمینان می توان گفت که هر دوی این کشور ها سرشار از جاذبه ها و محیط های طبیعی هستند.

یکی از مهم ترین مزایایی که دومینکا در مقایسه با سنت لوسیا دارد این مورد است که با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانید بدون ویزا به 135 کشور از جمله کشور های حوزه شنگن سفر کنید. اقتصاد هر دو کشور در حال رشد می باشد و می توان به راحتی در این کشور ها سرمایه گذاری کرد چرا که نرخ تورم و بیکاری در این دو کشور بسیار کم می باشد. تفاوت اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا و سنت لوسیا همانطور که گفتیم در موارد مختلفی است که این موارد می توانند برای شما تاثیر گذار باشند.


نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تفاوت اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا و سنت لوسیا را برای شما بررسی کنیم. این دو کشور به دلیل مزایا و ویژگی های بسیار خوبی که دارند مقصد های جذابی برای سفر و مهاجرت هستند. اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور ها را دارید باید بدانید که خرید ملک در هر دو این کشور ها بهترین گزینه به شمار می رود.

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه