bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

معرفی سفارت دومینیکا در ایران
معرفی سفارت دومینیکا در ایران

مهاجرت

معرفی سفارت دومینیکا در ایران

آشنایی با سفارت دومینیکا و ادرس آن در تهران

در این صفحه می خوانید:

«آدرس سفارت دومینیکا در تهران و ایران»

سفارت دومینیکا در تهران کجاست؟

اگر به دنبال سفارت دومینیکا در ایران هستید حتما از مزایای اخذ تابعیت این کشور اطلاع دارید. متاسفانه کشور دومینیکا در تهران، هیچ گونه کنسولگری و خدمات دریافت ویزا ندارد، اما نگران نباشید؛ گروه حقوقی بیات نماینده رسمی دولت کشور دومینیکا برای اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری و تنها راه مطمئن برای ایرانیان جهت دریافت شهروندی از این کشور است. این موضوع سبب می‌شود برای دریافت پاسپورت دوم خود از دومینیکا، فقط نیازمند یک سفر جهت انگشت‌نگاری به ابوظبی باشید. بنابراین اگر به دنبال آدرس سفارت دومینیکا در تهران هستید، با وجود گروه بیات نیازی به آن نخواهید داشت.

سفارت دومینیکا در ابوظبی


دسترسی به سفارت دومینیکا در ایران

با توجه به این که دومینیکا در ایران، سفارتخانه ندارد، برای دسترسی به خدمات ویزا باید به نزدیک‌ترین سفارت مراجعه کرد. نزدیک‌ترین کنسولگری دومینیکا به ایران در امارات متحده عربی، ابوظبی واقع شده. یکی از مراکز استقرار گروه بیات نیز در ابوظبی است و با توجه به این که تنها نماینده رسمی و مجاز دومینیکا در ایران، تیم حقوقی بیات می‌باشد شما می‌توانید با کمک متخصصان ما، تمامی مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا را به سادگی طی نمایید. همچنین از مهم‌ترین مزایای این امر استقرار یکی از دفاتر تیم بیات در کشور دومینیکا است. در ادامه مراحل مربوط به دریافت ویزا از سفارت این کشور را بررسی خواهیم کرد.


روزولت اسکریت نخست وزیر دومینیکا و سام بیات

مراحل دریافت ویزا از سفارت دومینیکا

1. جمع‌آوری مدارک مورد نیاز با راهنمایی مشاوران حقوقی بیات

در جدول زیر می‌توانید مدارک عمومی دریافت تابعیت دومینیکا را مشاهده کنید:

مدارک عمومی مورد نیاز اخذ پاسپورت دومینیکا
فرم درخواست تابعیت از طریق نماینده مجاز
برای درخواست تابعیت از دومینیکا، شما نمی‌توانید شخصا اقدام نمایید. قوانین واحد سرمایه گذاری این کشور یعنی CBIU می‌گوید که تنها نماینده مجاز می‌تواند این فرم را دریافت و پس از پر شدن، ارسال نماید. از آن جایی که تیم حقوقی بیات، نماینده رسمی کشور دومینیکا است این کار به سادگی برای شما انجام خواهد شد.
پاسپورت فعلی و عکس‌های مناسب برای پاسپورت جدید
پاسپورت فعلی شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. همچنین در کنار مدارک، چهار عکس که اخیرا گرفته‌اید در سایز مناسب برای پاسپورت، نیاز می‌باشد.
گواهی تولد
یک کپی از شناسنامه شما که تیم بیات به همراه ترجمه معتبر آن را ارسال خواهند کرد.
گواهی عدم سو پیشینه
مشاوران بیات شما را برای دریافت گواهی عدم سو پیشینه راهنمایی خواهند کرد. همچنین اگر در ده سال گذشته بیش از 6 ماه در کشوری دیگر زندگی کرده باشید، باید از آن کشور نیز گواهی عدم سو پیشینه دریافت کنید که برای این کار نیز مشاوران گروه بیات در کنار شما خواهند بود.
معاینات پزشکی
درباره تمامی معاینات پزشکی مورد نیاز، گروه بیات به شما مشاوره خواهند داد.
اثبات تمکن مالی
ارائه صورت حساب بانکی و در صورت نیاز دیگر مدارک دارایی که مشاوران تیم بیات به اطلاع شما خواهند رساند.
گواهی ازدواج
در صورت وجود، یک کپی معتبر از گواهی ازدواج.


2. جمع‌آوری مدارک سرمایه گذاری از طریق نماینده مجاز

به جز مدارک عمومی گفته شده، باید مدارک مربوط به سرمایه‌گذاری نیز از طریق نماینده مجاز ارسال گردد. از آن جایی که گروه حقوقی بیات در دومینیکا نیز دفتر نمایندگی دارد تمامی کارهای مربوط به سرمایه گذاری و مدارک آن به سادگی طی خواهد شد:

  • پر کردن فرم‌های D1، D2، D3 و D4
    این فرم‌ها از طریق نماینده مجاز یعنی گروه حقوقی بیات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این مرحله نیاز است برای پر کردن فرم انگشت‌نگاری به سفارت دومینیکا در ابوظبی سفر کنید که مقدمات این سفر و همچنین جزئیات تمامی فرم‌ها از طریق وکلای تیم بیات به شما گفته خواهد شد. فرم D4 در صورتی نیاز به پر شدن دارد که جهت سرمایه گذاری، صندوق تنوع بخشی اقتصادی (EDF) را انتخاب کرده باشید.
  • قرارداد خرید
    در صورت خرید ملک در دومینیکا و سرمایه گذاری املاک و مستغلات، قرارداد خرید شما باید در مدارک ارسالی قرار گیرد.
  • فرم درخواست 12 و نامه‌های مرجع
    وکلا در تیم حقوقی بیات، فرم‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد و همچنین در دریافت نامه‌های مرجع جهت ضمانت، راهنمایی‌های لازم انجام خواهد شد.


3. تماس نماینده رسمی دومینیکا با سفارت

نماینده شما، یعنی گروه حقوقی بیات برای تایید شرایط با سفارت دومینیکا در ابوظبی تماس خواهند گرفت.


4. ارسال درخواست و مدارک توسط تیم حقوقی بیات

وکلای قانونی شما در تیم بیات، تمامی مدارک عمومی و سرمایه‌گذاری و همچنین درخواست تابعیت را به عنوان نماینده مجاز دومینیکا، به نهادهای مربوطه ارسال خواهند کرد.


5. پرداخت هزینه درخواست

هزینه درخواست تابعیت از طریق تیم بیات پرداخت خواهد شد و برای پرداخت هزینه نیازی نیست به ابوظبی سفر کنید. عدد دقیق این هزینه در زمان پرداخت به شما اطلاع داده خواهد شد.


6. پردازش درخواست

سفارت درخواست شما را بررسی خواهد کرد و آن را به اداره گذرنامه در دومینیکا ارسال می‌کند. تیم حقوقی بیات از طریق دفتر نمایندگی خود در دومینیکا مراحل درخواست شما را پیگیری خواهد کرد.


7. انجام مصاحبه آنلاین

پس از تایید درخواست شما، افراد بالای 16 سال باید در یک مصاحبه آنلاین ویدیویی شرکت کنند که نیازی به سفر به دیگر کشورها ندارد. هزینه این مصاحبه حدود 1000 دلار است و هدف آن بررسی سوابق و مشخصات شما به صورت رو در رو می‌باشد. پیش از مصاحبه، مشاوران تیم بیات آمادگی‌های لازم را جهت این مصاحبه به شما خواهند داد.


8. دریافت پاسپورت دومینیکا

تیم حقوقی بیات تاییدیه سرمایه گذاری را به عنوان نماینده مجاز، دریافت خواهد کرد و تابعیت شما صادر خواهد شد. پس از این می‌توانید پاسپورت دوم خود را دریافت نمایید.

جمع‌بندی

همانطور که مشخص شد آدرس سفارت دومینیکا در تهران، در دسترس نمی‌باشد. به همین علت و نیز از آنجایی که باید تمامی مدارک و فرم‌های مربوط به اخذ تابعیت، از طریق نماینده مجاز ارسال گردد، برای سرمایه گذاری در دومینیکا بهتر است تمامی امور اخذ پاسپورت این کشور را به گروه حقوقی بیات که نماینده رسمی دولت دومینیکا می‌باشد، بسپارید. بسیاری از متقاضیان به دنبال سفارت دومینیکا در ایران هستند در حالی که این مهم از طریق نزدیک‌ترین سفارت در ابوظبی قابل پیگیری است.
سام بیات با چند دهه تجربه در امور مهاجرت و همچنین کسب نمایندگی رسمی از دومینیکا، آماده مشاوره و خدمت‌رسانی به شما می‌باشد.

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

سفارت دومینیکا در تهران کجاست؟

کشور دومینیکا هیچ سفارتخانه‌ای در ایران ندارد.

برای انجام امور دریافت ویزا از دومینیکا باید به کدام سفارت مراجعه کرد؟

نزدیک‌ترین سفارت دومینیکا به ایران، در ابوظبی (کشور امارات) واقع شده است.

چگونه برای ارسال درخواست تابعیت دومینیکا، نماینده مجاز پیدا کنیم؟

گروه حقوقی بیات، نماینده رسمی کشور دومینیکا برای اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری است که به شما مشاوره‌های لازم را خواهند داد.

آیا برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیاز است به سفارت ابوظبی در امارات مراجعه کنیم؟

تمامی مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا می‌تواند از راه دور و از طریق وکلای تیم حقوقی بیات صورت گیرد، تنها هنگام انگشت نگاری نیاز است به سفارت دومینیکا مراجعه کنید.

آیا برای انجام مصاحبه پس از تایید درخواست تابعیت باید به سفارت دومینیکا مراجعه کنیم؟

خیر، مصاحبه پس از تایید درخواست تابعیت به صورت مجازی انجام می‌شود.

favorite articles

نویسنده: پرنیان رحیمی

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه