bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

سرمایه گذاری و خرید ملک در دومینیکا، سنت لوسیا و مونته نگرو
سرمایه گذاری و خرید ملک در دومینیکا، سنت لوسیا و مونته نگرو، یک فرد در حال نگه داشتن یک هواپیما کوچک

سرمایه گذاری|مهاجرت

سرمایه گذاری و خرید ملک در دومینیکا، سنت لوسیا و مونته نگرو

در این صفحه می خوانید:

یکی از روش های مهاجرتی که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد. با استفاده از این روش می توانید به راحتی اقامت و تابعیت کشور میزبان را دریافت کنید به همین دلیل در ادامه این مقاله می خواهیم برای شما سرمایه گذاری و خرید ملک در دومینیکا، سنت لوسیا و مونته نگرو را بررسی کنیم.

دومینیکا

دومینیکا یکی از جزیره های حوزه دریای کارائیب می باشد، این جزیره یکی از بهترین جزیره هایی می باشد که می توانید در آن سرمایه گزاری و زندگی کنید، بهتر است به طور کلی بدانید که مساحت این جزیره حدود ۷۵۰ کیلومتر مربع می باشد و جمعیتی بیش از ۷۳ هزار نفر دارد و واحد پول در دومینیکا دلار می باشد.

زندگی و سرمایه گزاری در دومینیکا می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد آن هم به دلیل اقتصاد با ثبات، کم بودن جرم و جنایت، بیمه، خدمات مالی و بانکی و… که این کشور همه این موارد را دارد. همچنین پاسپورت دومینیکا از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است که با استفاده از آن می توانید به بسیاری از کشور ها بدون ویزا سفر کنید.

خرید ملک در دومینیکا

یکی از بهترین و مناسب ترین روش های سرمایه گذاری در دومینیکا که با استفاده از آن می توانید به راحتی اقامت و تابعیت دومینیکا را دریافت کنید سرمایه گذاری در بخش املاک این کشور است. این روش به دلیل مزایا و شرایط مناسبی که دارد می تواند برای شما بسیار مفید و موثر واقع شود.

شرایط خرید ملک در دومینیکا

خرید ملک در این کشور هم شرایطی به همراه دارد که بهتر است آن ها را به خوبی بدانید تا در زمان خرید مشکلی ایجاد نشود. برخی از شرایطی که باید داشته باشید عبارتند از:

  • ارائه پاسپورت
  • ارائه پرونده های سوابق مالی
  • نامه تایید از یک کارگزار مشاور املاک
  • داشتن گواهی عدم سوء پیشینه

هزینه خرید ملک در دومینیکا

تا به اینجا با شرایط خرید ملک در دومینیکا آشنا شدید حال باید هزینه های خرید ملک در این کشور را به خوبی بررسی کنید به همین دلیل باید بدانید که این هزینه ها ممکن است با توجه به شرایط شما و ملک متغیر باشد. با توجه به قوانین دومینیکا هر سرمایه گزار باید ملکی به ارزش حداقل ۲۰۰ هزار دلار خریداری بکند و آن ملک را به مدت پنج سال حفط کند. از این طریق می تواند برای خود و خانواده خودش اخذ اقامت کند.

کشور سنت لوسیا

سنت لوسیا یک جزیره آتش فشانی در منطقه کارائیب شرقی می باشد. یکی از مزایای بسیار مثبتی که این کشور دارد جاذبه های طبیعی و گردشگری آن می باشد. آب و هوای این کشور گرم و استوایی است و یک منطقه زیبا و عالی برای بسیاری از مسافران و طبیعت گردان به حساب می آید. پایتخت این کشور کاستریس نام دارد که جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر در آن زندگی می کنند.

سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور سنت لوسیا

خرید ملک یکی از بهترین روش ها برای دریافت پاسپورت و تابعیت سنت لوسیا می باشد. باید توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید در ملک و املاک سرمایه گذاری کنید باید حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار دلار آمریکا را برای خرید ملک در یکی از مناطق تایید شده در نظر بگیرید. توجه داشته باشید ملک شما باید به مدت ۵ سال در مالکیت شما باشد و همچنین تمامی هزینه ها بر عهده شما می باشد.

کشور مونته نگرو

مونته نگرو در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و با کشور های بوسنی، صربستان، کوزوو، کرواسی آلبانی، همسایه می باشد. واحد پول در این کشور یورو است و پایتخت این کشور پودگوریتسا نام دارد که جمعیتی حدود ۱۸۶ هزار در آن شهر زندگی می کنند. قسمت های شمالی این کشور بیشتر کوهستانی هستند و از ۵ بخش و ۲۱ استان تشکیل شده است.

خرید ملک در مونته نگرو

با سرمایه گذاری در املاک این کشور می توانید به راحتی برای اخذ تابعیت و تابعیت مونته نگرو اقدام کنید. مانند بسیاری از کشور های دیگر این روش هم شرایط و ویژگی هایی دارد که بهتر است آن ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

برای اینکه بتوانید در این کشور ملکی خرید کنید نیاز دارید مبلغ ۱۰۰ هزار یورو را به دولت این کشور به عنوان کمک مالی اهدا کنید. بعد از آن می توانید در مناطق مختلف این کشور ملکی خرید کنید. قیمت املاک هم ممکن است با توجه به شرایط مختلف متفاوت باشد اما باید بدانید که مبلغ ۲۵۰ هزار یورو الی ۴۵۰ هزار یورو برای خرید ملک باید در اختیار داشته باشید.

خرید ملک در مونته نگرو یکی از روش های بسیار مناسب برای دریافت پاسپورت و اقامت این کشور می باشد؛ اما باید شرایط خرید ملک را با توجه به قوانین موجود در این کشور بدانید به همین دلیل برخی از این شرایط را بیان می کنیم. برخی از شرایطی که برای خرید ملک در کشور مونته نگرو نیاز دارید عبارتند از:

  • سلامت جسمانی
  • نداشتن سابقه کیفری
  • ارائه اسناد و مدارک کافی برای سرمایه گذاری
  • سن حداقل ۱۸ سال
  • و …

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی سرمایه گذاری و خرید ملک در دومینیکا، سنت لوسیا و مونته نگرو پرداختیم. با سرمایه گذاری در املاک هر سه این کشور ها می توانید به راحتی برای دریافت پاسپورت و اقامت آن ها اقدام کنید. تمامی این کشور ها مزایا و ویژگی های مهاجرتی بسیار خوبی برای شما دارند که می توانید از آن ها نهایت استفاده را داشته باشید.

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه