bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

آمریکا خدمات قابل توجهی را به سرمایه گذاران ارائه می‌دهد.

ویزای سرمایه گذاری

بهترین سرمایه گذاری در آمریکا

سرمایه‌گذاری در هتل ووکو و اخذ ویزای EB-5، فرصتی استثنایی برای شما و خانواده‌تان است تا آینده‌ای روشن‌تر را در آمریکا رقم بزنید. گروه حقوقی بیات با سال‌ها تجربه در زمینه مهاجرت، آماده است تا شما را در این مسیر همراهی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه کنید.

در این صفحه می خوانید:

سرمایه گذاری در آمریکا - هزینه و شرایط

سرمایه‌گذاری در آمریکا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری EB-5 یک راه برجسته برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی است که به دنبال تضمین رشد مالی و مسیری برای اقامت دائم هستند. گروه حقوقی بیات یک فرآیند ساده را برای سرمایه‌گذاران واجد شرایط، برای دریافت گرین‌کارت از طریق سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اشتغال‌زا مانند هتل ووکو ارائه می‌دهد. ویزای EB5 نه‌تنها از توسعه اقتصادی در ایالات‌متحده حمایت می‌کند، بلکه مسیر همواری را برای مشارکت در چشم‌انداز تجاری پر جنب و جوش این کشور در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. در ادامه به ویزای سرمایه‌گذاری EB5 می‌پردازیم و فرصت‌های شخصی و حرفه‌ای قابل‌توجهی که در کشور آمریکا برای شما رقم می‌زند را ترسیم می‌کنیم.

ویزای سرمایه گذاری EB5 چیست؟

ویزای EB5 برای کسانی که مایل به سرمایه‌گذاری در آمریکا هستند، یک مسیر سریع برای اخذ اقامت دائم است که به‌عنوان گرین‌کارت نیز شناخته می‌شود. بیش از 30 سال، این برنامه یک بازی برد-برد بوده است چرا که فرصتی را برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم می‌کند تا گرین‌کارت دریافت کنند و همچنین به ایجاد شغل و رشد اقتصادی در ایالات متحده کمک می‌کند.

بهترین سرمایه‌گذاری‌ در آمریکا معمولاً از 800000 دلار برای مناطق شغلی هدفمند، موسوم به TEA شروع می‌شود. این مناطق کم‌تراکم و روستایی هستند و سرمایه‌گذاری در خارج از این مناطق، حداقل باید 1,050,000 باشد. علاوه بر سرمایه‌گذار، اعضای خانواده، همسر و فرزندان زیر 21 سال نیز می‌توانند گرین‌کارت خود را دریافت کنند که به آنها حق زندگی، کار و تحصیل در هر نقطه از آمریکا را می‌دهد. پس از آن شما به عنوان مقیم دائم، واجد شرایط ورود و خروج به کشور آمریکا، برای مدت نامحدود و راه‌اندازی کسب و کار در ایالات متحده بدون هیچ‌گونه محدودیت مهاجرتی خواهید بود.

مزایای ویزای EB5 آمریکا

 از جمله مزایای ویزای EB5 آمریکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای ویزای EB5 آمریکا

اقامت و راه رسیدن به شهروندی ایالات متحده

 

  • زندگی، تحصیل یا کار در هر نقطه‌ای از ایالات متحده آمریکا.

  • دسترسی به امکانات آموزشی عمومی.

  • پس از 5 سال داشتن گرین کارت، امکان درخواست شهروندی آمریکا وجود دارد.

 

استانداردهای بالای زندگی

ایالات متحده دارای استانداردهای بالای زندگی است، دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و موسسات آموزشی برتر وجود دارد، و در مجموع می‌توانید یک سبک زندگی با کیفیت در این کشور داشته باشید.

فرصت‌های شغلی

ایالات متحده آمریکا بزرگ‌ترین اقتصاد جهان است که فرصت‌های زیادی برای کسب‌وکارها برای گسترش و دستیابی به بازارهای جدید دارد.

همراهی خانواده

متقاضی اصلی ویزای سرمایه‌گذاری EB-5 می تواند شامل اعضای خانواده از جمله همسر و فرزندان مجرد تا 21 سال باشد.

سفر بدون ویزا

دارندگان «گرین کارت» ایالات متحده از دسترسی بدون ویزا به کانادا و مکزیک بهره می‌برند و دارندگان پاسپورت ایالات متحده امکان ورود بدون ویزا به بیش از 170 کشور را دارند.

 

گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای اخذ ویزای EB5

دو مسیر اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در آمریکا وجود دارد که سرمایه‌گذاران خارجی را واجد شرایط دریافت ویزای EB5 ایالات متحده می‌کند:

گزینه‌های سرمایه‌گذاری

منطقه اشتغال هدفمند (TEA)، که شامل مناطق روستایی یا مناطق با نرخ بیکاری بالا است.

800000 دلار آمریکا

خارج از TEA

1.05 میلیون دلار آمریکا

 

نکته‌ی مهم: سرمایه‌گذاری باید حداقل ۱۰ شغل ایجاد کند و سرمایه‌گذاران باید فعالانه فعالیت‌های روزانه و/یا تدوین سیاست‌های شرکت را مدیریت کنند.

سرمایه‌گذاری می‌تواند به صورت مستقیم یا از طریق مراکز منطقه‌ای انجام شود. مراکز منطقه‌ای فرصت‌های بهترین سرمایه گذاری در آمریکا را ارائه می‌دهند که از قبل توسط خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) تایید شده است. بیش از 640 مرکز منطقه ای ثبت شده در ایالات متحده وجود دارد.

هزینه‌های جانبی

هزینه‌های جانبی اخذ ویزای EB5 آمریکا عبارتند از:

هزینه‌های جانبی

هزینه‌های اداری

70000 دلار آمریکا +

هزینه ثبت نام

1000 دلار آمریکا

هزینه ایالتی درخواست I-526E

3675 دلار آمریکا

هزینه‌ی ایالتی درخواست I-485

1225 دلار آمریکا (هر نفر) 750 دلار آمریکا (برای هر متقاضی زیر 14 سال)

هزینه‌ی ایالتی درخواست I-829

3750 دلار آمریکا

بیومتریک

85 دلار آمریکا برای هر نفر

بیمه درمانی

600 دلار آمریکا

 

سرمایه‌گذاری در هتل ووکو و اخذ گرین کارت آمریکا

جدیدترین پروژه‌ی گروه حقوقی بیات، هتل VOCO متعلق به گروه هتل‌های بین‌قاره‌ای(IHG) است. یک هتل مرتفع و مجلل جدید، در میدان تایمز، واقع در محله منهتن شهر نیویورک، که یکی از برجسته‌ترین مقاصد گردشگری و مراکز تفریحی نمادین و مشهور جهان است.

هتل VOCO در میدان تایمز نیویورک، یکی از مطلوب‌ترین لوکیشن‌های هتل، در نیویورک واقع شده است. این هتل باشکوه در حال حاضر، (May 2024)، با 14 طبقه تکمیل شده از 32 طبقه‌ی برنامه‌ریزی شده، در حال ساخت است. این هتل 401 اتاق خواهد داشت و قرار است تا سال 2025 افتتاح شود و برای بیش از 1500 نفر فرصت شغلی ایجاد کند. هتل VOCO  واقع در میدان تایمز، در شهر نیویورک، یک پروژه‌ی سرمایه‌گذاری هیجان‌انگیز است که واجد شرایط درخواست ویزای EB5 است.

سرمایه‌گذاری در هتل ووکو با گروه حقوقی بیات

تیم مجرب گروه حقوقی بیات، شما را در تمام مراحل فرآیند ویزای سرمایه‌گذاری EB5 راهنمایی خواهند کرد. ما سابقه موفقیت‌آمیزی در ارائه خدمات به افراد بی‌شماری داریم تا به رویای آمریکایی خود، دست یابند. بیش از 30 سال است که گروه حقوقی بیات، یک شریک قابل‌اعتماد برای مشتریان، در پروسه‌ی مهاجرت بوده است. ما به افراد و خانواده‌ها کمک می‌کنیم تا دنیایی از فرصت‌ها را به روی خود بگشایند. بنابراین، اگر ویزای سرمایه‌گذاری EB5 را به‌عنوان مسیر خود برای رسیدن به رویای آمریکایی در نظر گرفته‌اید، به گروه حقوقی بیات اعتماد کنید تا شریک اختصاصی شما در تبدیل آرزوهایتان به واقعیت باشد. امنیت آینده خود را تضمین کنید. در یک اقتصاد رو به رشد، سرمایه‌گذاری کنید و زندگی بهتری برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

ویزای EB5 چیست؟

ویزای EB5 یک نوع ویزای مهاجرتی است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری در آمریکا که حداقل 10 شغل تمام وقت برای کارگران ایالات متحده ایجاد می‌کند، گرین‌کارت (اقامت دائم) ایالات متحده را دریافت کنند.

برای اخذ ویزای EB5 چقدر باید سرمایه گذاری کنم؟

حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری 1.05 میلیون دلار است. با این حال، اگر سرمایه‌گذاری در یک منطقه هدفمند اشتغال (TEA) که شامل مناطق روستایی و مناطق با بیکاری بالا است، انجام شود، حداقل سرمایه‌گذاری به 800000 دلار کاهش می‌یابد.

آیا می‌توانم با ویزای EB5 در هر کجای ایالات متحده زندگی کنم؟

بله افرادی که ویزای EB5 آمریکا را اخذ می‌کنند می‌توانند در هر کجای ایالات متحده آمریکا، زندگی و کار کنند.

دریافت ویزای EB5 چقدر زمان می‌برد؟

حدود چهارده ماه طول می‌کشد تا درخواست I-526 تصویب شود. مدت زمان رسیدگی به درخواست I-485 نیز حدود ۶ ماه است.

آیا اعضای خانواده من نیز می‌توانند از طریق برنامه ویزای EB5 گرین کارت بگیرند؟

بله، در درخواست سرمایه‌گذاران EB-5 می‌توان، همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال متقاضی را نیز اضافه کرد.

favorite articles

نویسنده: پرنیان رحیمی

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه