bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

روش های مهاجرت به آنتیگوا و باربودا، ایده ای برای مهاجرت

سرمایه گذاری|مهاجرت

بررسی روش های مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

در این صفحه می خوانید:

مهاجرت یکی از موضوعات بسیار مهمی می باشد که امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند روش های مهاجرتی و کشور های مناسب برای زندگی و کار را شناسایی کنند. کشور آنتیگوا و باربودا هم یکی دیگر از کشور های مناسب برای مهاجرت می باشد آن هم به دلیل ویژگی ها و شرایط بسیار خوبی که این کشور دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم روش های مهاجرت به آنتیگوا و باربودا و ویژگی های این کشور را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

کشور آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا را می توان جزیره ای در شرق کارائیب دانست، که به طور کلی از دو بخش جزیره تشکیل شده است. جمعیت این کشور بیش از ۸۰ هزار نفر می باشد همچنین پایتخت این کشور سنت جانز می باشد که جمعیتی معادل ۳۱ هزار نفر دارد. بهتر است این نکته را هم بدانید که مساحت این کشور حدود ۲۸۰ کیلومتر مربع می باشد.

اقتصاد و شرایط زندگی در کشور آنتیگوا و باربودا

اقتصاد و شرایط زندگی قطعا یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی می باشد که باید قبل از هر گونه سرمایه گذاری و یا مهاجرت به آن دقت و توجه لازم را داشته باشید. به طور کلی باید بدانید که واحد پولی در این کشور دلار کارائیب شرقی می باشد. کشور آنتیگوا و باربودا مانند بسیاری دیگر از کشور هایی که در این منطقه قرار دارند بخش بزرگی از اقتصاد خودش را به گردشگری وابسته است. البته در چند سال اخیر این کشور در زمنیه صادرات پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

بیشترین کالاهایی هم که از این کشور صادر می شوند شامل محصولات پتروشیمی می باشند. نرم تورم و بیکاری در این کشور به ترتیب ۱۰ و ۵ درصد اعلام شده است؛ به همین دلیل به طور قطع می توان گفت این کشور شرایط اقتصادی و زندگی نسبتا مناسبی برای شما دارد.

روش های مهاجرتی به آنتیگوا و باربودا

حال که نسبتا با این کشور آشنا شدید بهتر است روش های مهاجرت به آنتیگوا و باربودا را هم به خوبی بررسی کنید. به همین دلیل در ادامه برخی از روش های مهاجرت به این کشور را برای شما بیان می کنیم، تا بتوانید با استفاده از آن ها به راحتی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید.

مهاجرت به آنتیگوا و باربودا از طریق تحصیل

با توجه به شرایطی که این کشور دارد می توانید از طریق تحصیل ه-م به این کشور مهاجرت کنید. به طور کلی شما می توانید از مقطع ابتدایی تا دکترا در این کشور تحصیل کنید اما نکته ای که باید به آن به خوبی توجه داشته باشید هزینه های تحصیل در این کشور است.

مهاجرت به آنتیگوا و باربودا از طریق خرید ملک

یکی از روش های مهاجرت به آنتیگوا و باربودا سرمایه گذاری در بخش املاک است. با استفاده این روش می توانید به راحتی به این کشور مهاجرت کنید. برای اینکه بتوانید در ملک و املاک این کشور سرمایه گذاری کنید نیاز دارید چهار صد هزار دلار را در یک منطقه خریداری کنید.

سرمایه گذاری و مهاجرت از طریق پروژه های مورد تایید

شما می توانید با استفاده از این روش هم به این کشور مهاجرت کنید. در این روش باید در پروژه هایی که مورد تایید دولت می باشد سرمایه گذاری کنید. برای سرمایه گذاری هم مبلغی معادل صد هزار دلار آمریکا را باید تهیه کنید.

مهاجرت از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش های مهاجرت به آنتیگوا و باربودا ازدواج در این کشور است. شما می توانید با یک شهروند آنتیگوا و باربودا ازدواج کنید البته قبل از هر کاری نیاز دارید تا مدارک و تمامی شرایط این روش را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

مزایای مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

مانند هر کشور دیگری آنتیگوا و باربودا هم مزایا و ویژگی های مختلفی دارد که آن را به کشوری مناسب برای زندگی تبدیل کرده است همچنین بهتر است به خوبی بدانید که آنتیگوا و باربودا کجاست. برخی از مزایای مهاجرت به این کشور عبارتند از:

  • حضور فیزیکی در این کشور لازم نیست
  • مالیاتی بر ارث و یا درآمد شخصی وجود ندارد
  • جابه جایی آزاد در کشورهای جامعه کارائیب
  • دسترسی بدون ویزا به بسیار از کشور ها مانند کشور های حوزه شینگن

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم روش های مهاجرت به آنتیگوا و باربودا را برای شما بررسی کنیم. برخی از روش های مهاجرت به این کشور مانند ازدواج، سرمایه گذاری، تحصیلی و... می باشد که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی به این کشور مهاجرت کنید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما