bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

شرایط اقامت مونته نگرو با خرید ملک، ایتسگاه راه آهن مونته نگرو و جنگل و کوهستانی در نزدیکی آن

سرمایه گذاری|مهاجرت

شرایط اقامت مونته نگرو با خرید ملک

در این صفحه می خوانید:

مهاجرت یکی از موضوعات بسیار مهم در زندگی هر فرد می باشد، به همین دلیل باید شرایط و بسیاری از نکات را در هنگام مهاجرت به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا مشکلی نداشته باشید. یکی از کشور هایی که می توانید به آن مهاجرت کنید مونته نگرو می باشد. این کشور به دلیل ویژگی ها و مزایای بسیاری که دارد یکی از مقصد های بسیار جذاب می باشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم اقامت مونته نگرو با خرید ملک را برای شما بررسی کنیم.

کشور مونته نگرو

بهتر است قبل از هر موضوعی این کشور را به خوبی بشناسید تا بتوانید به راحتی و بدون نگرانی برای مهاجرت و زندگی در این کشور اقدام کنید. به طور کلی می توان گفت مونته نگرو در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و با کشور هایی آلبانی، بوسنی، صربستان، کوزوو، کرواسی همسایه می باشد و واحد پول در این کشور یورو است. پایتخت این کشور پودگوریتسا نام دارد که جمعیتی حدود ۱۸۶ هزار نفر دارد.. باید بدانید بخش های شمالی این کشور بیشتر کوهستانی هستند و از ۵ بخش و ۲۱ استان تشکیل شده است.

اقتصاد مونته نگرو

اقتصاد مونته نگرو بیشتر وابسته به خدمات می باشد و همچنین بخش گردشگری این کشور به دلیل جاذبه های بسیار زیادی که دارد در سالیان اخیر از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است و همین موضوع تاثیر بسیاری در اقتصاد این کشور گذاشته است.

نرخ تورم در این کشور بسیار پایین می باشد و همچنین مالیات در این کشور هم بر درآمد و مالیات شرکتی معادل 9 درصد می باشد به همین دلیل می توان گفت این کشور برای سرمایه گذاری یک گزینه ایده آل و مناسب است.

اقامت مونته نگرو با خرید ملک

سرمایه گذاری یکی از روش هایی می باشد که می توانید با استفاده از آن اقامت و یا به عبارتی اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو را دریافت کنید. یکی از روش های بسیار خوبی که می توانید سرمایه گذاری مناسبی در آن داشته باشید خرید ملک می باشد. این روش یکی از بهترین روش هایی می باشد که می توانید تابعیت این کشور را دریافت کنید.

برای استفاده از این روش ابتدا باید مبلغ ۱۰۰ هزار یورو را به دولت این کشور به عنوان کمک مالی اهدا کنید. بعد از آن می توانید در مناطق مختلف این کشور ملکی تهیه و خرید کنید. قیمت این خانه ها هم ممکن است متفاوت باشند اما به طور کلی نیاز دارید مبلغ ۲۵۰ هزار یورو الی ۴۵۰ هزار یورو برای خرید ملک در اختیار داشته باشید.

شرایط خرید ملک در مونته نگرو

اقامت مونته نگرو با خرید ملک یکی از روش های بسیار عالی می باشد که می توانید از آن استفاده کنید؛ ولی باید توجه داشته باشید برای استفاده از این روش باید شرایط خرید ملک در این کشور را هم دارا باشید. این شرایط عبارتند از:

  • سلامت جسمانی
  • نداشتن سابقه کیفری
  • ارائه اسناد و مدارک کافی برای سرمایه گذاری
  • سن حداقل 18 سال
  • و ...

مزایا و ویژگی های اقامت کشور مونته نگرو

مانند هر کشوری مونته نگرو هم دارای شرایط و ویژگی های مثبت بسیاری است، که به همین دلیل بسیاری از افراد برای اقامت این کشور اقدام می کنند. در ادامه برخی از این ویژگی ها را برای شما بیان می کنیم.

  • سفر به بیش از 110 کشور بدون ویزا
  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • جاذبه های گردشگری
  • رسیدگی سریع به درخواست ها در بازه زمانی 3 الی 6 ماهه
  • نرخ کم مالیات
  • و موارد بسیار دیگر


انواع روش های سرمایه گذاری در مونته نگرو

اقامت مونته نگرو با خرید ملک را تا به اینجا برای شما بررسی کردیم؛ ولی باید بدانید که روش های دیگری هم وجود دارند که می توانید از آن ها برای اخذ اقامت و تابعیت این کشور اقدام کنید. روش هایی مانند ثبت شرکت، کارآفرینی و... که همگی آن ها را باید به طور کامل بررسی کنید. همچنین اگر هنوز نمی دانید که دقیقا مونته نگرو کجاست و چه ویژگی هایی دارد بهتر است، ابتدا این کشور را کامل بررسی کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله اقامت مونته نگرو با خرید ملک را برای شما بررسی کردیم. بهتر است بدانید اقتصاد این کشور به طور کلی مناسب می باشد و نرخ مالیات و تورم در این کشور بسیار کم می باشد. همچنین بهتر است شرایط سرمایه گذاری و شرایط خرید ملک را در این کشور به خوبی بدانید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود. مونته نگرو یکی از کشور های مناسب برای مهاجرت می باشد چرا که مزایا و ویژگی های بسیاری دارد همچنین باید انواع روش های سرمایه گذاری در این کشور را به خوبی بررسی کنید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما