bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا

مهاجرت

سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا

در این صفحه می خوانید:

استرالیا کشوری پیشرفته و با جاذبه‌های دیدنی فراوان یکی از مقاصد گردشگری همه توریست‌ها از سراسر دنیاست. برای ما ایرانی‌ها سفر به این کشور به دلیل عدم اعتبار پاسپورت ایرانی کمی سخت است. دولت استرالیا غالبا به تبعه ایرانی به سختی ویزا می‌دهد. دلیل ندادن ویزای توریستی به ایرانی‌ها، نگرانی دولت استرالیا از عدم بازگشت اتباع ایرانی و پناهنده شدن آنها به این کشور است. با داشتن تابعیت دوگانه و اخذ پاسپورت دوم که اعتبار جهانی داشته باشد مشکل حل خواهد شد. برای ورود به استرالیا به عنوان مسافر باید ویزا و یا یک پاسپورت معتبر به همراه داشته باشید. یکی از معتبرترین پاسپورت‌های دنیا پاسپورت دومینیکاست که با داشتن آن برای سفر به استرالیا می‌توانید ویزای ورود به این کشور را به راحتی دریافت کنید. سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای ورود به این کشور است.


ویزای eVistor 600 چیست؟

در صورت داشتن پاسپورت دومینیکا ویزای eVistor 600 استرالیا به صورت خودکار فعال و در دسترس است. اخذ این ویزا به صورت الکترونیک انجام می‌گیرد. این ویزا کوتاه مدت است و شما با دریافت آن اجازه دارید 90 روز در این کشور اقامت کنید. اعتبار این پاسپورت 365 روز است و پس از آن منقضی خواهد شد. برای دریافت این ویزا به 11 مدرک برای ارائه به دولت استرالیا نیاز دارید که مدارک مورد نظر را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای استرالیا با پاسپورت دومینیکا

  1. فرم درخواست ویزا: تکمیل فرم درخواست آنلاین برای استرالیا
  2. عکس پاسپورت: عکس پرسونلی که در 6 ماه گذشته اقدام گرفتن آن کردید
  3. کپی پاسپورت: یک نسخه اسکن واضح از تمام صفحات پاسپورت دومینیکایی. صفحات گذرنامه فعلی خود را ارائه دهید که عکس، مشخصات شخصی و تاریخ صدور و تاریخ انقضا گذرنامه شما را نشان می‌دهد. تاریخ انقضای پاسپورت باید شش ماه پس از تاریخ انقضای ویزا باشد.
  4. هویت ملی: یک کپی تایید شده از کارت هویت ملی (به غیر از پاسپورت شما). شما باید یک کپی از هر دو طرف کارت ارائه دهید.
  5. دعوتنامه: نامه‌ای از اقوام یا دوست یا شرکت شما که از شما دعوت به بازدید از استرالیا کرده است.
  6. ویزای قبلی: ارائه ویزای قبلی در صورت وجود
  7. اثبات وجوه: مدرکی مبنی بر پول کافی برای اقامت و خروج از استرالیا، مانند • صورت حساب بانکی شخصی • فیش حقوقی از کارفرما • سوابق مالیاتی
  8. اثبات بازگشت: مدرکی مبنی بر اینکه دلایلی برای بازگشت به کشور محل سکونت خود دارید مانند: • نامه‌ای از کارفرمای خود مبنی بر اینکه قصد دارید به شغل خود بازگردید • مدرکی مبنی بر اینکه در یک مدرسه، کالج یا دانشگاه در کشور خود تحصیل می‌کنید • مدرکی مبنی بر اینکه اعضای نزدیک خانواده شما در کشور شما منتظرتان هستند. • مدرکی مبنی بر اینکه می‌توانید به خانه برگردید • مدرکی که شما صاحب خانه یا سایر دارایی‌های عمده در کشور خود هستید
  9. برنامه سفر: برنامه سفر، رزرو سفر هتل ویا آدرس محل اقامتتان. البته بلیط جزو این مدارک نیست. دولت استرالیا پیشنهاد می‌کند که پول خود را قبل از دریافت ویزای استرالیا و تایید ورود شما به این کشور برای خرید بلیط به خطر نیاندازید.
  10. عدم سو پیشینه: اثبات شخصیت خوب شما از اسواتینی. در صورت لزوم، هرگونه برگه سابقه خدمت سربازی یا ترخیص را ارائه دهید.
  11. تایید سلامت جسمانی: برای دریافت ویزای استرالیا باید ثابت کنید که از نظر جسمانی فاکتورهای مورد تایید دولت استرالیا را دارید. برای دریافت گواهی سلامت جسمانی انجام معاینات پزشکی باید صورت گیرد.


نحوه درخواست ویزای eVistor 600 استرالیا از دومینیکا

  1. شهروندان دومینیکا باید ویزای استرالیا را به صورت آنلاین دریافت کنند.
  2. فرم درخواست آنلاین برای استرالیا را پر کنید.
  3. پس از تکمیل فرم درخواست، مدارک مورد نیاز را ارائه و پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید و مدارک لازم را ارائه دهید
  4. پس از تایید درخواست ویزای استرالیا، eVisa از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می‌شود.
  5. بعد از دریافت ویزا، می‌توانید به استرالیا سفر کنید و در مدت زمان تعیین شده در ویزای خود در این کشور بمانید.

چرا سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا راحت‌تر است؟

اگر تجربه درخواست ویزای استرالیا با پاسپورت ایرانی را داشته باشید می‌دانید که دریافت ویزای این کشور به راحتی امکان پذیر نیست. دولت استرالیا نگران است که شهروندان ایرانی پس از ورود به این کشور دیگر به ایران برنگردند و درخواست پناهندگی کنند. برنامه مهاجرتی کشور استرالیا چند سالی است که با سخت گیری‌های زیادی همراه شده است. به همین خاطر دولت استرالیا قصد ندارد که به راحتی به متقاضیان مهاجرت به این کشور پاسخ مثبت دهد. از طرفی ورود پناهندگان به استرالیا برای این کشور شامل بار حقوقی و هزینه‌های سنگینی شده است. دولت استرالیا باتجربه زیاد ورود پناهندگان به این کشور به این نتیجه رسیده که پیشگیری بهتر از درمان است! به همین خاطر در ورود افراد با هر عنوانی به این کشور سخت‌گیرانه عمل می‌کند تا مطمئن شود که افراد متقاضی برای ورود به این کشور صرفا قصد سفر و گردشگری را دارند. با ارائه یک پاسپورت معتبر دولت استرالیا را از قصد و نیت خود برای ورود به این کشور آسوده خاطر خواهید کرد. این پاسپورت معتبر می‌تواند پاسپورت دومینیکا باشد. از طرفی با دریافت پاسپورت دومینیکا شما اجازه ورود به بیش از 143 کشور دنیا را تقریبا بدون ویزا خواهید داشت. این خود بخش بزرگی از نگرانی‌های دولت استرالیا را برطرف خواهید کرد و این کشور را از خروج شما پس از پایان ویزای شما مطمئن می‌کند. سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا تجربه‌ای راحت و خوشایند را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا برای سفر به استرالیا

اگر تا به اینجا قانع شده‌اید که سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا راحت است و مایلید بدانید که چونه می‌توان پاسپورت دومینیکا را دریافت کرد باید بگوییم در مقالات دیگری نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا به طور مفصل و با جزئیات برای شما شرح داده شده است. ولی به اختصار می‌گوییم که دریافت پاسپورت دومینیکا با پرداخت 100 هزار دلار تنها در مدت زمان 4 تا 6 ماه امکان پذیر است.

  • با اخذ پاسپورت دومینیکا به راحتی می‌توانید به 143 کشور دنیا سفر کنید
  • برای وابستگان‌تان از جمله همسر، فرزندان، پدر و مادر، و خواهر براردرانی که شرایط سنی آنها مطابق با ضوابط است پاسپورت دریافت کنید
  • برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیاز به حضور در این کشور ندارید و توسط وکیل تایید شده دولت دومنیکا می‌توانید پاسپورت خود را دریافت کنید
  • جهت اخذ پاسپورت دومینیکا نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید

دریافت پاسپورت دومینیکا دارای مزایای بسیاری است که در مقاله مزایای پاسپورت دومینیکا بیشتر به آن پرداخته‌ایم.

سخن پایانی

جهانگردی و سفر به اقسا نقاط جهان آرزوی بسیاری از افراد است که به دلیل شرایط و روابط دیپیلماتیک ضعیفی که کشورمان ایران با دیگر کشورها دارد برای اتباع ایرانی امری سخت و دست نیافتنی شده است. با این حال راه چاره هنوز وجود دارد. دریافت تابعیت مضاعف یکی از این راه‌هاست و دومینیکا از کشورهایی است که دریافت تابعیت دوم آن بسیار راحت، کوتاه مدت و از نظر مالی مقرون به صرفه است. با در دست داشتن این پاسپورت امکان سفر به کشورهایی مثل استرالیا که به سختی به مسافرین ویزا می‌دهد به راحتی مهیا می‌شود. اگر مایل هستید که پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید کافی است امور را به یک وکیل مورد تایید دولت دومینیکا بسپارید و مدارک لازم را به او بدهید تا در عرض مدت کوتاهی پاسپورت خود را دریافت کنید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما