bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

اقامت انگلیس با پاسپورت دومینیکا

مهاجرت

اقامت انگلیس با پاسپورت دومینیکا

در این صفحه می خوانید:

برای اینکه بیش از 6 ماه با خانواده خود در انگلستان زندگی کنید، به اجازه اقامت انگلستان نیاز دارید. اگر قصد دریافت این مجوز را با پاسپورت ایرانی دارید باید بدانید مسیری بسیار دشوار با احتمال موفقیت بسیار پایین را در پیش خواهید داشت. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای اقامت انگلیس با پاسپورت دومینیکا اقدام کنید. این کار در کوتاه‌ترین زمان برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. در این مقاله به بررسی نحوه اقامت انگلیس با پاسپورت دومینیکا می‌‎پردازیم و جزئیات را برای شما روشن خواهیم کرد.


اجازه اقامت انگلستان با پاسپورت دومینیکا 

اقامت در هر کشوری به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت صورت می‌گیرد. به همین منوال ویزای صادر شده از سمت کشور انگلیس به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت است. اگر قصد دارید که اقامت انگلیس را با پاسپورت دومینیکا دریافت کنید برای اقامت کوتاه مدت نیازی به دریافت ویزا نخواهید داشت. هر اقامتی که کمتر از 6 ماه یا 180 روز باشد، اقامت کوتاه مدت نامیده می‌شود.

اگر می‌خواهید به انگلستان بروید و بیش از 6 ماه در آنجا بمانید، نیاز به دریافت ویزای بلند مدت خواهید داشت. مدارک لازم برای اجازه اقامت انگلستان باید تکمیل شود. حتی با کوچکترین اشتباه احتمال رد شدن درخواست ویزا وجود دارد. بنابراین  فرم آنلاین درخواست ویزای انگلستان  باید به طور کامل و صحیح پر شده و درخواست اقامت نیز ارائه شود. سپس باید از مرکز درخواست وقت بگیرید.

درخواست معمولاً ظرف 12 هفته پاسخ داده می‌شود. با این حال، گاهی اوقات ممکن است فرآیند به دلیل برخی مشکلات طولانی‌تر شود. برای اخذ ویزای اقامت بلند مدت انگلیس می‌توانید به دلایلی مانند ازدواج، تحصیل، پیوستن به خانواده، کار ویزای بلند مدت انگلستان را دریافت کنید. افرادی که به مدت 5 سال به طور موقت در بریتانیا اقامت دارند می توانند در پایان 5 سال اجازه اقامت طولانی مدت انگلستان را دریافت کنند. متقاضیان برای اجازه اقامت انگلستان باید مهارت زبان انگلیسی را نشان دهند.

اجازه اقامت طولانی مدت انگلستان  را می توان در موارد زیر دریافت کرد:

  • افرادی که شهروند بریتانیا هستند یا می خواهند با اعضای خانواده خود که دارای مجوز اقامت در بریتانیا هستند زندگی کنند.
  • دارندگان اجازه کار طولانی مدت انگلستان
  • دارندگان ویزای تحصیلی بلند مدت انگلستان
  • متقاضیانی که درخواست پناهندگی آنها در انگلستان تایید شده است می توانند درخواست دهند.

چگونه اجازه اقامت انگلستان با پاسپورت دومینیکا را دریافت کنیم؟

افرادی که می خواهند اجازه اقامت انگلستان با تابعیت دومینیکا را دریافت کنند باید حداقل درآمد مورد نیاز را داشته باشند. در عین حال، دانش زبان انگلیسی شما باید در سطح مورد نظر دولت انگلیس باشد. اگر چنین شرایطی را ندارید، ممکن است از شما خواسته شود که دوباره با افسر مهاجرت مصاحبه کنید.در هر صورت داشتن پاسپورت دومینیکا شرایط را برای شما بسیار راحت‌تر از زمانی خواهد کرد که با پاسپورت ایرانی اقدام به اخذ ویزای بلند مدت انگلیس را می‌کنید.

تعیین وقت ویزا برای اقامت بلند مدت انگلیس 

تعیین وقت اجازه اقامت انگلستان از طریق مراکز درخواست مجاز به گرفتن وقت ویزا از طرف کنسولگری انجام می شود. مراکز درخواست مجاز مجاز به گرفتن وقت ملاقات و همچنین دریافت هزینه های ویزا از طرف کنسولگری ها و پذیرش درخواست های مربوط به ویزا در اولین درخواست هستند.

افرادی که مایل به دریافت وقت اقامت انگلستان هستند می توانند به مراکز رسمی مجاز کنسولگری مراجعه کرده و تجارت و معاملات خود را انجام دهند. پس از تعیین وقت ویزا، هزینه های ویزا از افرادی که درخواست درخواست ویزا را دارند دریافت می شود. هزینه های دریافت ویزا توسط موسسه از طرف کنسولگری اخذ و به کنسولگری ها تحویل می شود.

از افرادی که ویزای کشور انگلستان را دریافت می کنند، هنگام درخواست ویزا، در مورد هدف آنها از درخواست ویزا نیز سوال می شود. برای افرادی که ویزای انگلستان را دریافت می کنند، اهداف زیادی برای سفر به انگلستان وجود دارد. افرادی که برای ویزا اقدام می کنند باید از بین انواع ویزا نوع ویزا را انتخاب کنند که با هدف آنها مناسب است. شرایطی برای اخذ اقامت در کشور انگلستان وجود دارد. در ادامه مطلب اطلاعات دقیق در مورد اجازه اقامت به اشتراک گذاشته شده است.

آیا با خرید خانه اجازه اقامت بلند مدت در انگلستان را دریافت خواهیم کرد؟

اقامت انگلیس با پاسپورت دومینیکا

به خریدار خانه اجازه اقامت در انگلستان داده نمی‌شود. اگرچه در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی گزارش هایی مبنی بر اعطای مجوز اقامت به کسانی که در انگلیس خانه خریداری می کنند وجود دارد، اما این اخبار بی اساس است. کشورهایی در سرتاسر دنیا وجود دارند که شرایط خرید خانه را برای افرادی که برای اجازه اقامت اقدام می کنند ارائه می کنند. اما انگلستان جزو این کشورها نیست.

مدارک مورد نیاز برای دریافت مجوز اقامت در انگلستان

مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز اقامت در انگلستان در زیر ذکر شده است.

  • یک پاسپورت
  • پاسپورت های قدیمی
  • 2 عکس
  • عدم سو سابقه کیفری
  • نمونه ثبت هویت (تایید شده)
  • ترجمه انگلیسی اسناد
  • صورتحساب‌های بانکی درآمد
  • فیش حقوقی 6 ماهه
  • سند رسمی نوشته شده توسط کارفرما
  • این که آیا فرد یا همسر فردی که برای ویزا درخواست می کند در انگلستان کار می کند
  • عنوان شغلی خود فرد یا همسر
  • زمان کار فرد یا همسرش در محل کار
  • نوع قرارداد کار
  • سندی مبنی بر اینکه فرد یا همسرش چقدر درآمد دارد
  • تاریخی که فرد یا همسرش شروع به دریافت حقوق کرده است
  • ارائه نتیجه آزمون‌های تعیین سطح دانش زبان انگلیسی

شرایط اقامت همسر در انگلستان 

  • ازدواج با یک شهروند بریتانیایی یا شهروند بریتانیایی بدون محدودیت
  • داشتن حداقل 2 سال زندگی مشترک به همسر در طول فرآیند درخواست
  • داشتن سند ازدواج در مدت 6 ماه از تاریخ اقامت در انگلستان
  • مهارت زبان را در حداقل سطح A1 از آزمون آیلتس ثابت کنید
  • مدرکی مبنی بر اینکه می‌توانید هزینه‌ها را هنگام اقامت در انگلستان پوشش داد.

اخذ مجوز اقامت دائم با ویزای کار انگلستان 

متقاضیان می توانند پس از 5 سال اقامت در انگلستان با ویزای کاری طولانی مدت انگلستان، برای اجازه اقامت نامحدود اقدام کنند.

اخذ اقامت انگلستان با ویزای دانشجویی 

افرادی که برای تحصیل به انگلستان سفر می کنند، در صورتی که دوره تحصیلی آنها بیش از 6 ماه باشد، باید برای مجوز اقامت بیومتریک اقدام کنند. هنگامی که افراد دارای مجوز اقامت بیومتریک هستند، هم حق اقامت در بریتانیا و هم حق کار در بریتانیا برای دوره های مشخصی در طول مدت ویزای انگلستان را دارند. افرادی که نمی توانند تحصیلات خود را در دوره ویزای انگلستان تکمیل کنند ، حق دارند برای تمدید مجوز اقامت انگلستان خود اقدام کنند.


مزایای پاسپورت دومینیکا برای اقامت انگلیس

دومینیکا یکی از قوی‌ترین و معتبرترین پاسپورت‌های دنیا را دارد که با داشتن آن می‌توانید بدون دریافت ویزا به 143 کشور دنیا سفر کنید. یکی از این کشورها انگلیس است. با داشتن پاسپورت دومینیکا اگر قصد سفر و اقامت زیر 180 روز را در این کشور داشته باشید دیگر نیازی به دریافت ویزا نخواهید داشت. برای اقامت بلند مدت روند دریافت ویزا به روال طبیعی و مورد نظر انگلیس طی خواهد شد که جزئیات آن در بالا به طور مفصل شرح داده شد. با این وجود، با داشتن پاسپورت دومنیکا احتمال زیادی وجود دارد تا بتوانید ویزای بلند مدت خود را دریافت کنید. فقط توجه داشته باشید که اولا باید افسر مصاحبه کننده با شما را مجاب کنید که تمکن مالی بالایی برای پرداخت هزینه‌های خود دارید. ثانیا مهارت زبان انگلیسی شما در سطح قابل قبول برای دولت انگلیس باشد.

مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا

دریافت پاسپورت دومینیکا بسیار راحت است. تنها با پرداخت 100 هزار دلار بدون نیاز به حضور شما در این کشور یکی از معتبرترین پاسپورت‌های دنیا را در اختیار داشته باشید.

  • هزینه دریافت این پاسپورت مقرون به صرفه است
  • دریافت این پاسپورت چیزی در حدود 3 تا 6 ماه زمان می‌برد
  • برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیاز به ارائه مدرک زبان خاصی ندارید
  • با داشتن این پاسپورت برای ورود به بیش از 143 کشور دنیا نیاز به دریافت ویزا نخواهید داشت
  • با ارائه مدارک محدود به وکیل مورد تایید کشور دومینیکا این پاسپورت را دریافت خواهید کرد و نیاز به حضور فیزیکی شما در این کشور نیست.
  • امکان درخواست پاسپورت برای خانواده بدون پرداخت هزینه‌های پاسپورت به صورت کامل

این تنها تعداد محدودی از مزایای است که با دریافت پاسپورت دومینیکا از آن بهره‌مند خواهید شد. در مقاله مزایای پاسپورت دومینیکا به شرح مفصل آن پرداخته‌ایم.

سخن پایانی

شما با دریافت پاسپورت دومینیکا راه میانبری را برای اقامت در انگلیس خواهید داشت. به جای مواجه شدن با سخت‌گیری‌های اداره مهاجرت انگلیس برای ورود به این کشور به عنوان یک شهروند ایرانی و طی کردن یک مسیر سخت و پیچیده، با داشتن تابعیت دوم به عنوان یک شهروند دومینیکایی راه را برای خود هموار کنید و به سرعت به مقصود و هدف خود که اقامت در انگلیس است برسید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما