bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

اخذ ویزای کاری پرستاران برای مهاجرت به کانادا

کانادا

بهترین روش دریافت ویزای کار پرستاران برای مهاجرت به کانادا

date

01 مرداد 1403

date

0

date

0

بهترین روش اخذ ویزای کار پرستاری چیست؟ شرایط و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت پرستاری

در این صفحه می خوانید:

دریافت ویزای کار پرستاران در کانادا؛ بهترین روش کدام است؟

پروسه‌ی اخذ ویزای کار برای مهاجرت پرستاران به کانادا می تواند دلهره‌آور به نظر برسد، اما با راهنمایی صحیح، می تواند یک سفر آسوده و راحت باشد. کانادا مسیرهای مختلفی را برای پرستاران ماهر برای دریافت ویزای کار ارائه می دهد که هر کدام شرایط و رویه های خاص خود را دارند. درک معیارهای خاص و مستندات مورد نیاز برای یک برنامه موفق بسیار مهم است. از حمایت کارفرما تا برنامه‌های نامزدهای فدرال و استانی، بررسی همه گزینه‌های موجود تضمین می‌کند که پرستاران بتوانند با اطمینان، شغل خود را در کشور کانادا آغاز کنند.

 

روش های مهاجرت پرستاران به کانادا

روش‌های مهاجرت پرستاران به کانادا شامل اکسپرس اینتری و برنامه های نامزد استانی (PNP)، پیشنهاد شغلی(جاب آفر) و مجوز کار و تحصیل در کانادا می‌شود که به شرح زیر است:

1. اکسپرس اینتری و برنامه های نامزد استانی (PNP)

پرستاران می توانند برای اقامت دائم کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری درخواست دهند.از طرف دیگر، پرستاران همچنین می‌توانند برنامه‌ نامزد استانی (PNP) را بررسی کنند که به استان‌ها و مناطق اجازه می‌دهد افرادی را که مایل به مهاجرت به کانادا هستند و علاقه‌مند به اقامت در یک استان خاص هستند، معرفی کنند.

2. مسیر پیشنهاد شغلی(جاب آفر) و مجوز کار

پرستاران می توانند یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی دریافت کنند. هنگامی که آنها یک پیشنهاد شغلی دارند، می توانند برای مجوز کار کانادا و ویزای کار برای کار قانونی در کانادا درخواست دهند. پس از کسب تجربه کاری در کانادا، پرستاران می توانند از طریق مسیرهای مهاجرتی مختلف، از جمله اکسپرس اینتری یا برنامه های نامزد استانی، برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

3. تحصیل در کانادا

پرستاران می توانند از طریق تحصیل در رشته پرستاری در کشور کانادا اقامت پیدا کنند. پس از اخذ ویزای تحصیلی کانادا و تکمیل تحصیلات پرستاری، فارغ التحصیلان می توانند واجد شرایط درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی باشند که به آنها اجازه می دهد برای مدت مشخصی در کانادا کار کنند.

شرایط مهاجرت پرستاران به کانادا

پرستارانی که مایل به مهاجرت به کانادا هستند، بر اساس اینکه در داخل یا خارج از کشور تحصیل کرده‌اند، با شرایط متفاوتی مواجه می شوند. اگر در خارج از کشور تحصیل کرده باشند باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • تأییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی خود از سازمان NNAS
  • ثبت‌نام در انجمن پرستاران کانادا و و یکی از استان های آن به عنوان پرستار رسمی RN
  •  قبولی در آزمون پرستاری کانادا 
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی از طریق آزمون هایی مانند IELTS یا SELBEN 
  • داشتن تجربه کاری مرتبط 
  • داشتن توانایی مالی، حداقل برای یک سال 
  • گواهی عدم سوپیشینه 
  • داشتن سلامت جسمانی 

اما شرایط کسانی که در کانادا تحصیل کرده‌اند، بدین گونه است:

عدم نیاز به ارزیابی NNAS

ثبت‌نام در انجمن پرستاران کانادا و و یکی از استان های آن به عنوان پرستار رسمی RN 

قبولی در آزمون پرستاری کانادا

اثبات مهارت زبان از طریق آزمون‌های استاندارد

داشتن تجربه کاری کانادایی یا غیر کانادایی

گواهی عدم سوپیشینه

داشتن سلامت جسمانی

 

مدارک مورد نیاز مهاجرت پرستاران به کانادا

در هنگام مهاجرت پرستاران به کانادا، مدارک مورد نیاز بسته به روش مهاجرتی انتخاب شده، چه از طریق تحصیل، کار یا اقامت دائم متفاوت است. در مهاجرت پرستاری به کانادا و ویزای پرستاری کوتاه مدت، مانند ویزای تحصیلی کانادا و ویزای کار، متقاضیان باید پس از انقضای ویزا، قصد خود برای خروج از کانادا را نشان دهند.

برعکس ویزاهای بلند مدت، مانند ویزای کارگران ماهر یا تحت برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا که منجر به اقامت دائم می‌شوند، نیازمند اسنادی هستند که نشان‌دهنده قصد اقامت دائم در کانادا باشد. علاوه بر این، متقاضیان ویزای کوتاه مدت و بلندمدت باید مدارک عمومی مانند شناسایی، گواهی تحصیلی، سوابق شغلی و اثبات تمکن مالی را ارائه دهند.

شرایط سنی برای مهاجرت پرستاران به کانادا چگونه است؟

سن یک عامل مهم در برنامه های مهاجرتی مانند اکسپرس اینتری و مهاجرت استانی PNP کانادا است که در آن امتیازها بر اساس معیارهای مختلف، به افراد تخصیص می یابد. در حالی که محدودیت سنی خاصی برای پرستارانی که به کانادا مهاجرت می کنند وجود ندارد، داشتن سن کمتر از 35 سال می تواند کسب حداقل امتیاز را تضمین کند. با این حال، عملکرد قوی در زمینه‌هایی مانند آموزش، تجربه کاری و مهارت زبان می‌تواند نمرات پایین‌تر مربوط به سن را جبران کند.

مهاجرت کاری پرستاران به کانادا

یکی از راه‌های مهاجرت پرستاران به کانادا، اخذ ویزای کار پرستاری است که مشروط به رعایت معیارهای مشخص شده است. دریافت یک پیشنهاد شغلی(جاب آفر) از یک مرکز پزشکی و کارفرمای کانادایی ضروری است. با این حال، این روش چالش هایی را ایجاد می کند زیرا پرستاران باید مجوز پرستاری کانادا را دریافت کنند و با شهروندان کانادایی یا مقیم دائم برای فرصت های شغلی، رقابت کنند، که اغلب با اولویت کارفرمایان کانادایی روبرو هستند. علیرغم این موانع، تقاضای فزاینده برای پرسنل پزشکی در کانادا، چشم انداز پرستاران خارجی را برای تضمین پیشنهادهای شغلی(جاب آفر) در سال های اخیر افزایش داده است.

شرایط دریافت ویزای کار پرستاری در کانادا

شرایط لازم برای اخذ ویزای کار پرستاری در کانادا شامل چندین معیار کلیدی است:

1.اخذ تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی از سازمان ارزیابی NNAS کانادا.

2.ثبت نام در انجمن پرستاری در یکی از استان های کانادا به عنوان پرستار رسمی (RN).

3.تکمیل موفقیت‌آمیز آزمون رسمی پرستاری کانادا، مانند CRNE یا CPNRE، که منجر به اخذ مجوز پرستاری می شود.

4.نشان دادن مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی، به ویژه در استان های فرانسوی زبان.

5.کسب یک پیشنهاد شغلی(جاب آفر) از یک کارفرمای کانادایی در یکی از 40 شغل مرتبط با مراقبت های بهداشتی در کانادا.

6.عدم سوپیشینه

7.داشتن سلامت جسمانی

8.تکمیل پروسه انگشت‌نگاری یا بیومتریک در صورت لزوم.

دریافت ویزای کار پرستاری با گروه حقوقی بیات

اخذ ویزای کار پرستاری با گروه حقوقی بیات، نامی قابل اعتماد در خدمات مهاجرت، آسان‌تر می‌شود. با تخصص گروه حقوقی بیات، پیچیدگی‌های اخذ ویزا را به راحتی می توان طی کرد. گروه حقوقی بیات، در مورد نیازهای مهاجرتی فردی، مشاوره رایگان و راهکارهای منحصر به فردی برای هر شخص ارائه می دهد. با گروه حقوقی بیات شما می‌توانید از روندی روان و کارآمد برای اخذ ویزای کار پرستاری اطمینان حاصل کنید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

راه‌های اصلی مهاجرت پرستاران به کانادا چیست؟

پرستاران می توانند از طریق راه های مختلفی مانند اکسپرس اینتری، برنامه های نامزد استانی (PNP) یا با دریافت پیشنهاد شغلی(جاب آفر) از یک کارفرمای کانادایی و درخواست مجوز کار به کانادا مهاجرت کنند.

آیا برای مهاجرت به عنوان پرستار به تجربه کاری کانادایی نیاز دارم؟

بسته به برنامه مهاجرت، تجربه کاری کانادا ممکن است مورد نیاز باشد یا نباشد. برخی از برنامه ها، مانند کلاس تجربه کار کانادایی (CEC)، به آن نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر، مانند برنامه کارگر ماهر فدرال (FSW)، ممکن است تجربه کاری غیر کانادایی معادل را بپذیرند.

شرایط زبان برای پرستاران مهاجر به کانادا چیست؟

پرستاران باید با شرکت در آزمون‌های زبان مانند آیلتس یا CELPIP برای انگلیسی، یا TEF برای فرانسه، مهارت خود را در زبان انگلیسی یا فرانسوی نشان دهند. نمرات مورد نیاز ممکن است بسته به برنامه مهاجرت پرستار به کانادا و نهاد نظارتی در استان مقصد متفاوت باشد.

پروسه مهاجرت پرستار به کانادا چقدر طول می کشد؟

پروسه مهاجرت پرستاری به کانادا بسته به برنامه مهاجرتی انتخابی، شرایط فردی و حجم فعلی درخواست‌ها متفاوت است. به طور کلی، درخواست‌های اکسپرس اینتری ظرف شش ماه پردازش می‌شوند، در حالی که برنامه‌های نامزد استانی ممکن است زمان پردازش طولانی‌تری داشته باشند.

favorite articles

نویسنده: Admin Admin

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما