bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

روش های سرمایه گذاری در مونته نگرو و سنت لوسیا، یک کیف دارای پاسپورت و یک کره زمین کوچک بر روی آن به همراه یک هواپیما کوچک

سرمایه گذاری|مهاجرت

روش های سرمایه گذاری در مونته نگرو و سنت لوسیا چه مواردی می باشد؟

در این صفحه می خوانید:

سرمایه گذاری یکی از مهم ترین و بهترین روش هایی می باشد که می توانید با استفاده از آن به بسیاری از کشور ها مهاجرت کنید. شما بهتر است قبل از مهاجرت روش های سرمایه گذاری را به خوبی بررسی کنید به همین دلیل در این مقاله می خواهیم برای شما روش های سرمایه گذاری در مونته نگرو و سنت لوسیا را بیان کنیم تا بتوانید آن ها را به خوبی بررسی کنید.

کشور مونته نگرو

مونته نگرو در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و با کشور هایی آلبانی، بوسنی، صربستان، کوزوو، کرواسی همسایه می باشد و واحد پول در این کشور یورو است. پایتخت این کشور پودگوریتسا نام دارد که جمعیتی حدود ۱۸۶ هزار نفر دارد. باید بدانید بخش های شمالی این کشور بیشتر کوهستانی هستند و از ۵ بخش و ۲۱ استان تشکیل شده است.

سرمایه گذاری در مونته نگرو

کشور مونته نگرو با توجه به شرایطی که دارد می تواند مقصد بسیار مناسبی برای شما باشد. روش ها و شرایط مختلفی برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد که بهتر است آن ها را بدانید.

سرمایه گذاری در املاک مونته نگرو

برای استفاده از این روش ابتدا باید مبلغ ۱۰۰ هزار یورو را به دولت این کشور به عنوان کمک مالی اهدا کنید. بعد از آن می توانید در مناطق مختلف این کشور ملکی تهیه و خرید کنید. قیمت این خانه ها هم ممکن است متفاوت باشند اما به طور کلی نیاز دارید مبلغ ۲۵۰ هزار یورو الی ۴۵۰ هزار یورو برای خرید ملک در اختیار داشته باشید.

روش های دیگر سرمایه گذاری در مونته نگرو

روش های دیگری هم وجود دارند که می توانید از آن ها برای اخذ اقامت و تابعیت مونته نگرو اقدام کنید. روش هایی مانند ثبت شرکت، کارآفرینی و… که با استفاده از آن ها می تواند برای شما مناسب باشد.

مزایای سرمایه گذاری و اقامت در مونته نگرو

مانند بسیار از کشور ها مونته نگرو هم مزایا و ویژگی های بسیاری دارد که بهتر است آن ها را به خوبی قبل از سرمایه گذاری در این کشور بررسی کنید. برخی از مزایای سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از:

  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • جاذبه های گردشگری فراوان
  • رسیدگی سریع به درخواست ها در بازه زمانی ۳ الی ۶ ماهه
  • کم بودن مالیات در این کشور
  • سفر به بیش از ۱۱۰ کشور بدون ویزا
  • و موارد مختلف دیگر

کشور سنت لوسیا

سنت لوسیا یک جزیره آتش فشانی در منطقه کارائیب شرقی می باشد. سنت لوسیا یک کشور کوچک با جمعیتی بسیار کم است. یکی از ویژگی ها بسیار مثبتی که این کشور دارد جاذبه های طبیعی و گردشگری آن می باشد. آب و هوای این کشور گرم و استوایی است و یک منطقه زیبا و عالی برای بسیاری از مسافران و طبیعت گردان به حساب می آید. پایتخت این کشور کاستریس نام دارد که جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر دارد.

سرمایه گذاری در سنت لوسیا

سنت لوسیا هم شرایط و روش های مختلفی برای سرمایه گذاری دارد، که می توانید با استفاده از آن ها برای اقامت و اخذ پاسپورت سنت لوسیا اقدام کنید. در ادامه برخی از این روش ها را برای شما بیان می کنیم.

سرمایه گذاری در پروژه های کشور سنت لوسیا

پروژه های سرمایه گذاری سنت لوسی یکی از روش های موجود در این کشور می باشد باید توجه داشته باشید که سرمایه گذاری در این بخش هزینه بسیار زیادی برای شما به همراه دارد به همین دلیل قبل از استفاده از این روش باید آن را به بهترین شکل ممکن بررسی کنید، تا بتوانید به راحتی در این پروژه ها سرمایه گذاری کنید. همچنین برای استفاده از این روش به طور کلی نیاز دارید تا حدود ۳ میلیون دلار آمریکا را در پروژه های مورد تایید دولت سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری در املاک

سرمایه گذاری در ملک و املاک یکی دیگر از روش های مناسب سرمایه گذاری در این کشور می باشد. با استفاده از این روش می توانید به راحتی اقامت این کشور را دریافت کنید. برای اینکه بتوانید در املاک این کشور سرمایه گذاری کنید نیاز دارید حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار دلار آمریکا را برای خرید ملک در یکی از مناطق تایید شده در نظر بگیرید. توجه داشته باشید ملک شما باید به مدت ۵ سال در مالکیت شما باشد و تمامی هزینه های خرید ملک بر عهده خود شما می باشد.

مزایای سرمایه گذاری در سنت لوسیا

کشور سنت لوسیا هم مزایا و ویژگی های مختلفی دارد به همین دلیل می تواند یکی از کشور های مناسب برای سرمایه گذاری باشد. برخی از مزایای سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از:

  • سفر بدون ویزا به بیش از 120 کشور از جمله کشورهای عضو شینگن
  • رسیدگی سریع به درخواست در بازه 3 الی 4 ماه
  • در این کشور مالیات بر سود سرمایه، ارثیه و درآمد جهانی لحاظ نمی ‌شود.
  • سرمایه گذاری در سنت لوسیا بدون محدودیت ملیتی است.
  • سنت لوسیا تابعیت دوگانه را به رسمیت می‌شناسد.
  • و موارد بسیار دیگر

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم روش های سرمایه گذاری در مونته نگرو و سنت لوسیا را برای شما بیان کنیم تا بتوانید با استفاده از آن ها به راحتی در این کشور ها سرمایه گذاری کنید. به یاد داشته باشید برای سرمایه گذاری در هردو این کشور ها نیاز دارید سرمایه، قوانین، شرایط سرمایه گذاری، جاذبه های گردشگری، اقتصاد و موارد مختلف زیادی را بررسی کنید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما