bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

فرق دومینیکن و دومینیکا چیست؟
فرق دومینیکن و دومینیکا چیست؟ | تصویری از کشور دومینیکا و کشور دومینیکن|تفاوت دومینیکن و دومینیکا

مهاجرت

فرق دومینیکن و دومینیکا چیست؟

در این صفحه می خوانید:

یکی از موضوعاتی که شاید شما را به اشتباه اندازد تشابه اسم می باشد، باید بدانید در مواقعی ممکن است این مورد برای شما دردسر ایجاد کند. به همین دلیل در ادامه این مطلب از گروه بیات می خواهیم برای شما فرق دومینیکن و دومینیکا را بررسی کنیم و به خوبی فرق این دو را به شما توضیح دهیم.


دومینیکا

دومینیکا یکی از جزیره های حوزه دریای کارائیب می باشد، این جزیره یکی از بهترین جزیره هایی می باشد که می توانید در آن سرمایه گزاری و زندگی کنید، بهتر است به طور کلی بدانید که مساحت این جزیره حدود ۷۵۰ کیلومتر مربع می باشد و جمعیتی بیش از ۷۳ هزار نفر دارد و واحد پول در دومینیکا دلار می باشد.

زندگی و سرمایه گزاری در دومینیکا می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد تا پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید و آن هم به دلیل اقتصاد با ثبات، کم بودن جرم و جنایت، بیمه، خدمات مالی و بانکی و… که این کشور همه این موارد را دارد.

دومینیکن

دومینیکن هم یکی از کشور هایی می باشد که در دریای کارائیب قرار دارد. باید این نکته را در مورد این کشور بدانید که جمعیت آن بسیار بیشتر از دومینیکا می باشد، به طور تقریبی جمعیت این کشور حدود 11 میلیون نفر می باشد. زبان در این کشور به دلیل استعمار اسپانیا تا سالیان بسیار طولانی اسپانیولی می باشد و پایتخت این کشور سانتو دومینگو می باشد.

جاذبه های گردشگری دومینیکا

دومینیکا یکی از کشور های بسیار زیبا می باشد که با دارا بودن جنگل های انبوه و سواحل و کوه های زیبا هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا می باشد. همین موضوع توانسته بخش قابل توجهی بودجه برای اقتصاد دومینیکا را تامین کند.

جاذبه های گردشگری دومینیکن

کشور دومینیکن هم به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد از مکان ها و مناظر طبیعی مختلفی برخوردار می باشد. برخی از این جاذبه ها عبارتند از:

  • سواحل پونتاکانا
  • شهر سانتو دومینگو
  • دریاچه انریکیلو
  • شبه جزیره سامانا و خلیج سامانا
  • پارک ملی جاراگوآ


فرق دومینیکن و دومینیکا

حال که با این دو کشور و شباهت اسمی آن ها آشنا شدید باید متوجه شده باشید که این دو بسیار متفاوت می باشند؛ در ادامه برخی موارد در رابطه با فرق دومینیکن و دومینیکا را برای شما بیان می کنیم.

پاسپورت

یکی از مواردی که باید به خوبی در مورد این دو کشور بدانید فرق پاسپورت های آن ها می باشد، به طور کلی می توان گفت پاسپورت دومینیکا نسبت به دومینیکن از اعتبار بیشتری برخوردار است و می توانید آن را دریافت کنید.

بیشتر بدانید: کشور دومینیکا کجاست؟همچنین برای اعتبار پاسپورت هم می توان گفت که پاسپورت دومینیکا حدود 10 سال اعتبار دارد و به راحتی می توانید برای خانواده خودتان هم تابعیت دومینیکا را دریافت نمایید.

سفر بدون ویزا

با دارا بودن پاسپورت دومینیکا می توانید به راحتی به 143 کشور بدون ویزا سفر کنید ولی این موضوع برای دومینیکن کمی متقاوت است به طوریکه با پاسپورت این کشور فقط می توانید به 65 کشور بدون ویزا سفر کنید.

سرمایه گزاری و اخذ تابعیت دومینیکا

یکی از مزایای ویژه ای که دومینیکا دارد این می باشد که می توانید با خرید ملک و یا روش های متنوع سرمایه گذاری در این کشور بتوانید به راحتی برای اقامت دومینیکا اقدام کنید. برخی از این ویژگی ها مانند بیمه و خدمات درمانی، عدم حضور و زندگی در دومینیکا برای دریافت تابعیت، اقتصاد عالی، شرایط ویژه برای مالیات و ... همگی از مواردی هستند که دومینیکا را یکی از گزینه های بسیار عالی و محبوب برای مهاجرت تبدیل کرده است.


سفر به کشور های حوزه شنگن با پاسپورت دومینیکا

یکی از ویژگی هایی که بسیار حائز اهمیت می باشد و باید به خوبی درباره ی فرق دومینیکن و دومینیکا بدانید این مورد است که با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانید به کشور های حوزه شنگن و همچنین انگلیس سفر کنید اما پاسپورت دومینیکن این مورد را ندارد.

رسیدگی سریع به درخواست ها

زمان یکی از اصلی ترین و مهم ترین فسمت ها در زندگی همه ی انسان ها می باشد. یکی از مواردی که باید به خوبی در مورد دومینیکا آن را بدانید رسیدگی سریع به درخواست ها برای پرونده های مهاجرتی می باشد. این موضوع سبب می شود پرونده شما در بازه زمانی 3 الی 6 ماه بررسی شود و بتوانید در کم ترین زمان ممکن پاسپورت خودتان را دریافت کنید. آشنایی با کشور دومینیکا می تواند قبل از مهاجرت به شما کمک بسیاری بکند.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی فرق دومینیکن و دومینیکا پرداختیم تا به راحتی این دو را تشخیص دهید. این دو کشور به دلیل موقعیتی که دارند ممکن است در برخی از موارد مردم آن ها را یکی بدانند اما باید بدانید که دو کشور جدا هستند. از مواردی که در مورد تفاوت های این دو کشور برای شما بیان کردیم می توان به مواردی مانند سفر بدون ویزا، پاسپورت، رسیدگی سریع به درخواست ها، جاذبه های گردشگری و... اشاره کرد.

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه