bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

آنتیگوا و باربودا کجاست ، پرچم کشور آنتیگوا و باربودا

سرمایه گذاری|مهاجرت

آنتیگوا و باربودا کجاست؟

در این صفحه می خوانید:

کشور آنتیگوا و باربودا یکی دیگر از کشور هایی می باشد که برای مهاجرت و سفر می تواند مقصد بسیار مناسبی باشد. باید به خوبی بدانید که آنتیگوا و باربودا کجاست و این کشور چه ویژگی هایی دارد. در ادامه این مقاله سعی داریم کشور آنتیگوا و باربودا را به شما معرفی کنیم.

آنتیگوا و باربودا کجاست؟

آنتیگوا و باربودا را می توان جزیره ای در شرق کارائیب دانست، که به طور کلی از دو بخش جزیره تشکیل شده است. جمعیت این کشور بیش از 80 هزار نفر می باشد همچنین پایتخت این کشور سنت جانز می باشد که جمعیتی معادل 31 هزار نفر دارد. بهتر است این نکته را هم بدانید که مساحت این کشور حدود 280 کیلومتر مربع می باشد.

اقتصاد آنتیگوا و باربودا

امروزه اقتصاد یکی از مهم ترین قسمت هایی می باشد که بسیاری از افراد به آن توجه ویژه ای دارند. اقتصاد این کشور هم مانند بسیاری از کشور هایی که در این منطقه جغرافیایی قرار دارند به گردشگری وابسته می باشد. البته یکی دیگر از مواردی که این کشور توانسته با استفاده از آن اقتصاد خود را ارتقا دهد بخش صادرات می باشد که به پیشرفت بسیاری رسیده است.

باید بدانید که بیشتر کالاهایی که از این کشور صادر می شوند شامل محصولات پتروشیمی و ... می باشند همچنین نرخ بیکاری و تورم در این کشور به ترتیب 10 و 5 درصد اعلام شده است؛ که همه ی این موارد باعث شده است این کشور از نظر اقتصادی در چند سال گذشته به رشد قابل توجهی دست پیدا کند. واحد پولی این کشور هم دلار کارائیب شرقی می باشد.

جاذبه های دیدنی آنتیگوا و باربودا

حال که به خوبی با سوال آنتیگوا و باربودا کجاست آشنا شدید بهتر است جاذبه های گردشگری این کشور را هم مورد بررسی قرار دهید. به همین در ادامه برخی از جاذبه های گردشگری این کشور را برای شما بیان می کنیم.

پارک های ملی

یکی از دیدنی ها و مکان های بسیار خوبی که در این کشور وجود دارد، پارک های ملی در این کشور است. این پارک ها ویژگی ها و دیدنی های طبیعی بسیاری دارند که می توانند برای گردشگران و مسافران جذاب باشند.

خلیج نیمه ماه

خلیج نیمه ماه را می توان یکی از دیدنی ها طبیعی و جذاب در این کشور دانست که در جنوب شرقی آنتیگوا قرار دارد. شما در این خلیج می توانید از مکان های طبیعی، دریا، ساحل، غذاهای مختلف و خوشمزه، موسیقی و... لذت ببرید.

بازدید از جشن ها

در این کشور مراسم های مختلفی برگذار می شود که می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. این جشن ها در بیش از 10 شهر برگذار می شوند و مردم با لباس های محلی و مختلف این جشن ها را برگذار می کنند.


آب و هوای آنتیگوا و باربودا

خط ساحلی در این کشور با سواحل، مکان های طبیعی، بندرها و ... پوشانده شده است که بارندگی در این منطقه بسیار کم است. همچنین می توان به طور تقریبی گفت که میزان بارندگی در طول یکسال در این کشور حدود 1000 میلی متر می باشد.


مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

حال باید به خوبی با سوال آنتیگوا و باربودا کجاست آشنا شده باشید، به همین دلیل در ادامه می خواهیم روش های مهاجرت و اخذ پاسپورت آنتیگوا و باربودا را برای شما بررسی کنیم. روش های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که به بیان برخی از آن ها برای شما می پردازیم.


مهاجرت به آنتیگوا و باربودا از طریق سرمایه گذاری

یکی از روش های بسیار خوبی که با استفاده از آن می توانید به خوبی به این کشور مهاجرت کنید سرمایه گذاری می باشد. به چند طریق می توان در این کشور سرمایه گذاری کرد:

  • سرمایه گذاری در صندوق توسعه ملی
  • سرمایه گذاری در املاک

مهاجرت به آنتیگوا و باربودا از طریق تحصیلی

مهاجرت تحصیلی یکی دیگر از روش هایی می باشد که بسیاری از متقاضیان با استفاده از آن به کشور های مختلف مهاجرت می کنند. با توجه به شرایطی که این کشور دارد می توانید از طریق تحصیل هم به این کشور مهاجرت کنید. به طور کلی شما می توانید از مقطع ابتدایی تا دکترا در این کشور تحصیل کنید اما نکته ای که باید به آن به خوبی توجه داشته باشید هزینه های تحصیل در این کشور می باشد.


مزایای مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

مانند هر کشور دیگری آنتیگوا و باربودا هم مزایا و ویژگی های مختلفی دارد که آن را به کشوری مناسب برای زندگی تبدیل کرده است. برخی از مزایای مهاجرت به این کشور عبارتند از:

  • حضور فیزیکی متقاضیان در حین فرآیند درخواست لازم نیست
  • نبود مالیات بر ارث، ثروت یا درآمد شخصی
  • جابه جایی آزاد در کشورهای جامعه کارائیب
  • دسترسی بدون ویزا به کشورهای شینگن، بریتانیا، سوئیس، کانادا و اکثر کشورهای مشترک المنافع

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به سوال آنتیگوا و باربودا کجاست پاسخ دهیم. موارد مختلفی در مورد این کشور بیان شد مواردی مانند جاذبه های گردشگری، روش های مهاجرت، آب و هوا و... که با بررسی کامل آن ها می توانید این کشور را به طور کامل بررسی کنید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما