bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

مونته نگرو کجاست، یک دختر در جلوی یک منظره طبیعی از درخت، رودخانه و کوهستان

مهاجرت

مونته نگرو کجاست؟

در این صفحه می خوانید:

مونته نگرو یکی از کشور های بسیار زیبا و عالی می باشد که در میان بسیاری از ایرانی ها این کشور نا شناخته است. باید به خوبی بدانید به دلیل ویژگی ها و مزایای بسیاری که این کشور دارد هر ساله بسیاری از گردشگران به این کشور سفر می کنند. در ادامه این مقاله سعی داریم شما را با این کشور به خوبی آشنا کنیم و همچنین به سوال مونته نگرو کجاست پاسخ دهیم.

مونته نگرو کجاست؟

این کشور در سال های اخیر یکی از مقصد های بسیار جذاب گردشگران شده است. بهتر است بدانید که این کشور در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و با کشور هایی آلبانی، بوسنی، صربستان، کوزوو، کرواسی همسایه می باشد و واحد پول در این کشور یورو است. پایتخت این کشور پودگوریتسا نام دارد که جمعیتی حدود 186 هزار نفر دارد.. باید بدانید بخش های شمالی این کشور بیشتر کوهستانی هستند و از 5 بخش و 21 استان تشکیل شده است.

بررسی کشور مونته نگرو و پاسخ به سوال مونته نگرو کجاست.

برای اینکه بتوانید سفری سرگرم کننده و دلچسب داشته باشید و یا اگر بخواهید به یک کشور مهاجرت کنید؛ نیاز دارید تا آن کشور را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به بررسی کشور مونته نگرو برای شما می پردازیم، تا بتوانید به راحتی با این کشور آشنا شوید.

اقتصاد مونته نگرو

اقتصاد یکی از بخش های مهم می باشد که باید به آن توجه لازم را داشته باشید. باید بدانید اقتصاد مونته نگرو بیشتر بر طبق خدمات است. همچنین بخش گردشگری این کشور به دلیل جاذبه های بسیار زیادی که دارد در سالیان اخیر از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است و همین موضوع تاثیر بسیاری در اقتصاد این کشور گذاشته است.

زبان در کشور مونته نگرو

زبان رسمی در این کشور مونته نگرویی است. البته باید بدانید مردم این کشور به زبان های صربی، آلمانی و... هم حرف می زنند.

دین در کشور مونته نگرو

دین اصلی که در این کشور وجود دارد مسیحیت می باشد. بعد از آن می توان به دین اسلام اشاره کرد و بعد آن دین کاتولیک ها است.

آب و هوا

به طور کلی می توان گفت این کشور یک کشور کوهستانی است. آب و هوای قسمت های ساحلی بیشتر مدیترانه ای است و در برخی ماه ها در این کشور بارندگی ها شدت بیشتری پیدا می کنند. همچنین باید بدانید که قسمت های داخلی این کشور در فصل سرما سرد می باشند ولی قسمت های دیگر هوای ملایم تری دارند و در فصل تابستان آب و هوا بیشتر گرم و خشک می باشد.

جاذبه های گردشگری در مونته نگرو

همانطور که اشاره کردیم به دلیل جاذبه های گردشگری بی شمار این کشور هر ساله گردشگران و مسافران بسیاری به این کشور سفر می کنند. اگر شما هم می خواهید برای مهاجرت و یا سفر به این کشور برنامه ریزی کنید بهتر است؛ جاذبه های گردشگری این کشور را به خوبی بشناسید. برخی از جاذبه های گردشگری این کشور عبارتند از:

  • دریاچه اشکودرا
  • شهر کوتور
  • شهر پراست
  • جزیره اسوتی استفان
  • غار بلو گروتو
  • رشته کوه اورجن
  • و...


دره تارا

دره تارا یکی از مکان های بسیار زیبا برای انواع فعالیت های تفریحی می باشد. بر روی رود تارا یک پل با اندازه 150 متر وجود دارد که بسیار زیبا و جذاب است. جنگل های انبوه و دریاچه های زیبا از جاذبه های این دره می باشند و همچنین اندازه این دره حدود 82 کیلومتر است. این دره میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده چرا که از بزرگ ترین و عمیق ترین دره ها در دنیا به شمار می رود.

پارک ملی دورمیتور

یکی از مکان های کوهستانی و بسیار جذابی که می توانید به راحتی فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری را در آن تجربه کنید پارک ملی دورمیتور می باشد. این کوهستان از یخچال های طبیعی تشکیل شده است به همین دلیل می توانید به همراه آن از رودخانه ها و چشمه ها لذت ببرید.

شهر پراست یا شهر سنگی پراست

می توان این شهر را یکی از زیبا ترین شهر ها و مکان های دیدنی در کشور مونته نگرو دانست. می توانید با قایق از این شهر دیدن کنید و از رستوران های اطراف آن با انواع غذا های دریایی لذت ببرید. باید توجه داشته باشید یکی دیگر از جاذبه های این شهر وجود کلیسا های قدیمی در آن می باشد.

شهر ستینیه

این شهر را می توان یکی از نماد های دوران اوج و شکوه آن منطقه دانست باید بدانید که فاصله این شهر تا ساحل بسیار کم بوده و جاذبه های بسیاری دارد. یکی دیگر از قسمت هایی که در این شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است جاذبه های تاریخی موجود در آن است. برخی دیگر از جاذبه های این شهر موزه ملی، کلیسای سنگی، کاخ آبی و... می باشد.

سهر بودوا

این شهر یکی از مهم ترین شهر هایی می باشد که گردشگران به آن توجه بسیاری می کنند. باید بدانید در این شهر هم جاذبه های بی شماری وجود دارد از مکان های تاریخی یا طبیعی، خیابان های سنگ فرش شده، گالری هنر و... که همگی آن ها توانسته اند؛ این شهر را به یک شهر بسیار جذاب تبدیل کند.

اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو

در این مقاله سعی کردیم به سوال مونته نگرو کجاست پاسخ دهیم. حال که با این کشور آشنا شدید بهتر است بدانید می توانید با استفاده از روش های مختلفی برای اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو اقدام کنید. همانطور که گفتیم این کشور با توجه به جاذبه های بی شمار گردشگری و همچنین اقتصاد و مزایای بسیاری که دارد می تواند برای مهاجرت و زندگی یک گزینه ایده آل باشد.

مزایا و ویژگی های کشور مونته نگرو برای مهاجرت

بهتر است بدانید که پاسپورت این کشور از اهمیت و مزایای بسیار زیادی برخوردار است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • سفر به بیش از 125 کشور بدون ویزا
  • رسیدگی سریع به درخواست ها دربازه 3 الی 6 ماهه
  • اقتصاد با ثبات
  • درخواست اقامت برای خانواده
  • حق کار و زندگی در مونته نگرو
  • بدون هیچگونه محدودیتی برای تابعیت دوگانه

و بسیاری از مزایای دیگری که می توانید از آن ها استفاده کنید. به همین دلیل این کشور می تواند برای زندگی خودتان و خانواده شما یک گزینه ایده آل و مناسب باشد. برای اینکه بتوانید به راحتی مهاجرت کنید بهتر است اخذ پاسپورت برای سرمایه گذاری در کشور هایی که می توان از این طریق پاسپورت گرفت را به خوبی بدانید.

نتیجه گیری

در این مقاله به سوال مونته نگرو کجاست پاسخ دادیم و این کشور را برای شما بررسی کردیم. جاذبه های گردشگری، اقتصاد، آب و هوا، دین، واحد پول و... برخی از مواردی بود که برای شما در مورد مونته نگرو بیان کردیم. همچنین این کشور می تواند برای مهاجرت یک گزینه عالی باشد اما باید روش های اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو را به خوبی بدانید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما