bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

تابعیت مولداوی! فرصت ها را کشف کنید

مهاجرت

تابعیت مولداوی! فرصت ها را کشف کنید

در این صفحه می خوانید:

تابعیت از طریق سرمایه گذاری یا برنامه ویزای طلایی مفهومی است که در بین سرمایه گذاران پویایی بیشتری پیدا کرده است. این برنامه ها به این تشکیل شده است که اطمینان حاصل شود سرمایه گذاری سهمی در رفاه عمومی، توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور دارد؛ این در حالی است که سرمایه گذار می تواند فرصت تابعیت دوگانه و حق انتخاب داشته باشد که در آنجا کار کند یا کسب و کاری را آغاز کند. جمهوری مولداوی یکی از کشورهایی است که به جامعه جهانی فرصتی می دهد تا از طریق سرمایه گذاری بتواند شهروند آن کشور باشند. این کشور اروپای شرقی با جمعیتی بالغ بر ۴ میلیون نفر از سال ۲۰۱۸، پناهگاهی آرام، مسالمت آمیز و امن برای ساکنان آن است. این کشور فعالانه به دنبال عضویت در اتحادیه اروپا است و گذرنامه آن برای سفر به اروپا، روسیه و ۱۲۲ کشور دیگر در جهان نیازی به ویزا ندارد. نکته مهم تابعیت مولداوی این است که تابعیت به نسل های آینده خانواده منتقل می شود، بدون آنکه نیازی به اقامت یا آزمون زبان داشته باشند.


مولداوی – پناهگاه بین شرق و غرب

تابعیت دوگانه، به جای یک نکته تجملاتی برای صاحبان مشاغل، به یک ضرورت اساسی تبدیل شده است که به افراد اجازه می دهد به راحتی و به شکل گسترده سفر کنند. اکنون که مولداوی از نوامبر سال جاری آخرین کشوری بوده است که برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری را آغاز نموده است، گزینه جدید و مهیجی برای مهاجرت به اروپا، و زمان فوق العاده ای برای کشف فرصتهای پدید آمده در بازار مولداوی در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است.

تابعیت مولداوی از طریق سرمایه گذاری (MCBI) با دسترسی کامل به قطب های تجاری منطقه شرقی اروپا، گامی محکم برای اهل کسب و کاردر اروپا می باشد. مولداوی به فرهنگ شراب منحصر بفرد آن مشهور است، و تابعیت مولداوی کلید سرمایه گذاری در این کسب و کار پررونق است. در ازای سرمایه گذاری، به افراد و خانواده های آنها حقوق تابعیت کامل اعطا میشود که به راحتی به نسل های آینده قابل انتقال است. به شهروندان مولداوی این اجازه نیز داده می شود که بدون نیاز به ویزا یا ویزا در بدو ورود به ۱۲۲ مقصد در سراسر جهان، از جمله مناطق شنگن اروپا و نیز روسیه و ترکیه دسترسی داشته باشند. درخواست مشاوره رایگان بدون تردید، یکی از بزرگترین نقاط قوت این کشور موقعیت جغرافیایی آن بین شرق و غرب، و همجواری با اتحادیه اروپا و کشورهای مستقل مشترک المنافع و بازارهای دریای سیاه است. دیگر نقاط قوت شایان توجه مولداوی عبارتند از:

  • انجمن مشارکت اروپا با DCFTA و توافق نامه تجاری از سال ۲۰۱۴
  • هزینه های کار و هزینه های عملیاتی پایین
  • نرخ مالیات پایین
  • مشوق های سرمایه گذاری برای مناطق آزاد

همچنین ببینید: سرمایه گذاری در سطح بین المللی و بین کشوری

فرصت های بسیاری در انتظار شهروندان جدید مولداوی است که شامل منطقه آزاد اقتصادی و سرمایه گذاری مستقیم، بازار انرژی بسیار متنوع برای سرمایه گذاری، وسایل کشاورزی مدرن با نقطه قوت در کشت انگور و فعالیت های آسان مرزی با رومانی می شود. اطلاعات بیشتر در مورد تابعیت مولداوی ازطریق سرمایه گذاری را همین امروز کسب کنید.

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه