bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

کدام کشور اروپایی راحت ویزا میدهد
کدام کشور اروپایی راحت ویزا میدهد|کدام کشور اروپایی راحت ویزا میدهد

دسته‌بندی نشده

کدام کشور اروپایی راحت ویزا میدهد

به نظر شما کدام کشور اروپایی راحت ویزا میدهد؟ شاید به نظرتان برسد که سفر یا بازدید از کشورهای اروپایی به خصوص از نظر اخذ ویزا کار آسانی نیست. ممکن است دریافت ویزا از برخی از کشورهای خاص اروپایی سخت باشد، اما کشورهای اروپایی هستند که می توانید به راحتی ویزای آنها را دریافت کنید.

در این صفحه می خوانید:

به نظر شما کدام کشور اروپایی راحت ویزا میدهد؟ شاید به نظرتان برسد که سفر یا بازدید از کشورهای اروپایی به خصوص از نظر اخذ ویزا کار آسانی نیست. ممکن است دریافت ویزا از برخی از کشورهای خاص اروپایی سخت باشد، اما کشورهای اروپایی هستند که می توانید به راحتی ویزای آنها را دریافت کنید. و از طریق آن می توانید در تمام کشورهای اروپایی گشت وگذار داشته باشید. بنا به پیمان شینگن، با دریافت ویزای یکی از کشورهای حوزه شینگن که اکثرا کشورهای اروپایی هستند، امکان رفتن به باقی کشورهای عضو این پیمان را خواهید داشت.

برای پاسخ به سوال کدام کشور اروپایی راحت ویزا میدهد، در این مقاله ۷ کشوری که دریافت ویزای آنها به راحتی و با نرخ پذیرش بالا اعطا میشود را به شما معرفی می کنیم. برای اخذ ویزا از این کشورها کافی است مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را ارائه دهید.

البته لازم به ذکر است که ویزا انواع متفاوتی دارد که بنا به هدفی که از اخذ آن دارید ممکن است امکان دریافت آن متفاوت باشد. مثلا برای سفر نیاز به دریافت ویزای توریستی خواهید داشت و یا برای سفر با هدف تحصیل باید ویزای تحصیلی دریافت کنید، ولی در ادامه این مقاله کشورهایی به شما معرفی می‌شود که به طور کلی نرخ پذیرش و احتمال دریافت ویزای آنها بالاتر است.

1.  ایسلند

سفارتخانه‌های ایسلند یکی از سفارتخانه‌هایی است که به راحتی برای مهاجرت ویزای خود را اعطا می‌کند. یکی از پاسخ های سوال کدام کشور اروپایی راحت ویزا می‌دهد ایسلند است. این کشور راحت ترین کشور اروپایی برای اخذ ویزا است.

اگرچه تعداد سفارتخانه های ایسلند در کشورهای جهان زیاد نیست، اما می توان به طور معمول از یکی از سفارتخانه ها کشورهای همسایه ایسلند مانند سفارت سوئد یا سفارت دانمارک برای ویزای ایسلند درخواست داد.

2. فنلاند

فنلاند در فهرست پاسخ کدام کشور اروپایی راحت ویزا میدهد رتبه دوم را دارد.

فنلاند نیز مدتی است در این رتبه قرار گرفته است که نشان از پیشرفت کشورهای اسکاندیناوی در اروپا در موضوع اعطای ویزا به متقاضیان دارد.

نرخ پذیرش برای کمک هزینه ویزای فنلاند 98.97٪ و نرخ رد فقط 1.13٪ بود.

3. لیتوانی

لیتوانی در حال حاضر رتبه 3 را در میان پساخ سوال کدام کشور اروپایی راحت ویزا میدهد به سفارتخانه های خود دارد.

اگرچه ایالت لیتوانی یکی از کشورهای اروپایی است که در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا چندان شناخته شده نیست، اما از طرفی سفارت لیتوانی یکی از آسان ترین و راحت ترین سفارتخانه هایی است که ویزا می دهد.

4. استونی

این کشور در رتبه بندی لیست کشورهایی که به راحتی ویزای خود را اعطا می کنند دائماً در حال پیشرفت است و در لیست کشورهایی که به تعداد زیاد و با نرخ پذیرش بیشتر به سفارت خود ویزای شینگن اروپا می دهند رتبه چهارم را کسب کرده است.

همچنین سفارت استونی در صدور و اخذ ویزا برای کشورهای اروپایی حوزه شینگن سریع ترین محسوب می شود.

5. لتونی

این کشور اروپایی فوق‌العاده است و با سرعتی سریع به سمت پیشرفت بی‌سابقه‌ای حرکت می‌کند، حتی در سطح اعطای ویزای ورودی به آن.

همچنین این کشور در حال حاضر بهترین پاسخ‌ها برای سوال کمدام کشور اروپایی راحت ویزا میدهد است. سفارت آن در این لیست رتبه 5 را به خود اختصاص می‌دهد.

6. اسلواکی

اسلواکی کشوری است که از نظر مهاجرت و گردشگری به اندازه سایر کشورهای اتحادیه اروپا معروف نیست بلکه یکی از کشورهایی است که بیشترین مبارزه را با موضوع پناهندگی و مهاجرت دارد.

با وجود این، طبق آمار کمیسیون اروپا اسلواکی یکی از ساده ترین کشورها برای اعطای ویزای شینگن اروپا به سفارتخانه های خود است و دلیل این امر تلاش دولت اسلواکی از طریق سفارتخانه های خود در سراسر جهان، برای جذب گردشگران بیشتر است.

7. لوکزامبورگ

لوکزامبورگ بیان می کند که هر شهروند خارج از اتحادیه اروپا و منطقه شنگن که مایل به سفر به لوکزامبورگ یا مهاجرت به لوکزامبورگ یا ترانزیت از طریق قلمرو لوکزامبورگ است باید دارای یک ویزای توریستی معتبر باشد.

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه