bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

کم هزینه ترین راه های مهاجرت

مهاجرت

کم هزینه ترین راه های مهاجرت

در این صفحه می خوانید:

یکی از سوالات افرادی که قصد مهاجرت دارند، این است که چگونه می توانند با ارزان ترین راه اقامت کشور مورد نظر خود را دریافت نمایند. شناخت کم هزینه ترین راه های مهاجرت، از دغدغه های بسیار جدی مهاجران است. به همین دلیل آشنایی با بهترین روش مهاجرت و اخذ اقامت در کشورهای مختلف، قبل از مهاجرت می تواند بسیار کمک کننده باشد. مشورت نمودن با وکلای حقوقی می تواند به شما در شناخت کم هزینه ترین راه های مهاجرت، کمک نماید.

گروه حقوقی بیات با بکارگیری وکلای حقوقی مجرب و متخصص راه های مهاجرت به کشور مورد نظر شما را برای شما روشن نموده و سپس شما را با بهترین راه اخذ اقامت با توجه به شرایطی که دارید، آگاه می سازد.

در ادامه قصد داریم شما را با شناخت کم هزینه ترین راه های مهاجرت، بیشتر آشنا کنیم.


کم هزینه ترین راه های مهاجرت کدامند؟

اگر شما نیز به دنبال بهترین و کم هزینه ترین راه های مهاجرت هستید، بهتر است ابتدا در رابطه با روش های کلی مهاجرت و اخذ اقامت اطلاع کسب نمایید. گروه حقوقی بیات، ابتدا شما را با تمامی روش های مهاجرتی آشنا می کند و سپس با توجه به کشور مورد نظر شما، بهترین و کم هزینه ترین راه های مهاجرت را به شما معرفی می نماید. در ادامه مختصر در رابطه با بهترین روش های مهاجرت صحبت خواهیم نمود. درخواست مشاوره رایگان مهاجرت از طریق تحصیل

  • یکی از بهترین روش های اخذ اقامت دریافت ویزای تحصیلی است. البته در صورتی که می خواهید پس از تحصیل در کشور مورد نظر خود اقامت دائم دریافت نمایید. نیاز است تا علاوه بر ارزش مدرک تحصیلی و کیفیت دانشگاه ها، به ارزیابی وضعیت زندگی و کار در کشور نیز بپردازید. در این صورت می توانید پس از فارغ التحصیلی در کشور مشغول به کار شوید.
  • برای مهاجرت تحصیلی نسبت به کشور مقصدی که انتخاب می کنید باید حداقل شرایط اقدام را در نظر بیرید: داشتن مدرک زبان برای کشور مورد نظر، معمولا یکی از مدارک بین الملللی زبان انگلیسی ست و بعضی کشورها مدرک زبان کشور خود را از متقاضی برای تحصیل یا گاهی برای دریافت ویزای تحصیلی می خواند. ابته در صورتی که برای تحصیل رایگان اقدام کنند مثل کشور آلمان، فنلاند، دانمارک و ....
  • برای هر مقظع تحصیلی که اقدام می کنید لازم است مدرک مقطع قبل را داشته باشید.
  • مدارک تحصیلی
  • ریز نمرات دو مقطع تحصیلی قبل
  • پاسپورت دارای اعتبار بالای 6 ماه
  • معرفی نامه از اساتید دانشگاه ترجیحا اگر آکادمیک اقدام میکنید و یا کار
  • نداشتن گپ تحصیلی غیرقابل توجیح
  • بیمه و سابقه کار در صورت ممکن
  • و ترجمه تمامی مدارک بالا

همچنین ببینید: انواع روش مهاجرت + نحوه اقدام

مهاجرت از طریق کار

  • از دیگر روش های معتبر و کم هزینه برای مهاجرت، اخذ اقامت از طریق کار است. برای این کار بهتر است کشوری را انتخاب نمایید که، نرخ بیکاری در آن کشور بسیار پایین باشد. در این صورت بلافاصله پس از مهاجرت می توانید در کار مورد نظر با توجه به مدرک تحصیلی خود مشغول به فعالیت شوید. برای مهاجرت از طریق اقامت کاری نیاز است که حدال شرایط زیر را دارا باشید:داشتن تخصص در رشته مورد نیاز کشور مقصد
  • مدارک تحصیلی و یا دوره های تخصصی معتبر
  • وجه متمایز از شهروندان کشور که دلیلی برای استخدام نیرو از خارج از کشور باشد
  • مدرک زبان بین المللی عموما آیلتس مورد پذیرش تمام کشورها می باشد
  • و گاهی مدرک زبان تخصصی کشور مورد نظر، برای مثال آلمان
  • سابقه کار مرتبط (بسته به سازمان یا مقصدی که شما را استخدام خواهد کرد شرایط متفاوتی وجود دارد)

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت دائم، سرمایه گذاری است. این روش مناسب ترین روش برای مهاجرت و دریافت تابعیت یک کشور است. انتخاب کشور مورد نظر در تعیین هزینه های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری بسیار موثر است. زیرا در برخی از کشورها برای دریافت اقامت نیاز به اثبات ثروت و توان مالی خود دارید. در صورتی که در برخی دیگر از کشورها می توانید بدون نیاز به اثبات توان مالی، با کم ترین هزینه سرمایه گذاری نمایید.

  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت و کارافرینی
  • مهاجرت از طریق استارت آپ و کار
  • مهاجرت از طریق خرید بیزینس و به طور کل راه اندازی کسب و کار و ....
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در املاک و .....

برای دسترسی جهانی و سفر بون نیاز به ویزا چه راه حلی وجود دارد؟

یکی از راه های داشتن دسترسی جهانی بهتر، برای کسب و کار در سطح بین المللی، سکوی پرتابی برای مهاجرت به کشورهای پیشرفته، اخذ تابعیت کشوری معتبرتر از محل زندگی مان است. گزینه های متفاوتی برای این کار در دسترس است:

همچنین ببینید: برای مهاجرت از کجا شروع کنیم؟


سوالات متداول

1. چند روش برای مهاجرت و اخذ اقامت در کشورهای مختلف وجود دارد؟

به طور کلی شما می توانید از هفت روش برای اخذ اقامت اقدام نمایید. که از معتبرترین و پرکاربردترین آن ها می توان به سرمایه گذاری، کار، تحصیل، ازدواج، پناهندگی و تولد اشاره نمود.


2. اخذ اقامت دائم از طریق کار در کشورهای مختلف امکان پذیر است؟

بله. در صورتی که چند سال در یک کشور کار نمایید و مالیات پرداخت نمایید. پس از اتمام کار می توانید اقامت دائم آن کشور را دریافت نمایید.


3. آیا اخذ اقامت از طریق تحصیل، از کم هزینه ترین راه های مهاجرت است؟

خیر. مهاجرت از طریق تحصیل می تواند روشی کم هزینه برای اخذ اقامت باشد. اما پس از اتمام تحصیل در صورتی که بخواهید حق شهروندی کشور مورد نظر را دریافت نمایید، باید برای اخذ اقامت دائم اقدام نمایید.


4. آیا مهاجرت کم هزینه ای وجود دارد؟

خیلی از مراجعین وجود دارند که می گویند پولی ندارند اما می خواهند هر طور شده مهاجرت کنند. این کار امکان ناپذیر است. به هر طریقی که برای مهاجرت اقدام کنید نیاز به سرمایه کافی دارید. به خصوص در شرایط پیش آمده که قیمت دلار و یورو نسبت به ارز ما تفاوت بسیاری دارد و شرایط را برای ما سخت تر کرده. همچنین شرایط پذیرفتن پناهندگان بسیار با سختگیری زیادی مواجه هستند و اصلا این کار پیشنهاد نمی شود. برای مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت و پیدا کردن بهترین گزینه مهاجرت برای شما با ما تماس بگیرید.

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه