bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

پروژه های تایید شده از سوی دولت دومینیکا برای سرمایه گذاری
پروژه های تایید شده از سوی دولت دومینیکا برای سرمایه گذاری

اخذ تابعیت|سرمایه گذاری

پروژه های تایید شده از سوی دولت دومینیکا برای سرمایه گذاری

در این مقاله به معرفی پروژه های املاک و مستغلات تایید شده توسط کشور دومینیکا پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

در این صفحه می خوانید:

پروژه های املاک تایید شده

موارد زیر پروژه های املاک و مستغلات تحت برنامه شهروندی توسط سرمایه گذاری برای مشترک المنافع دومینیکا هستند.

تابعیت از طریق سرمایه گذاری

  • از طریق خرید ملک
  • سفر بدون ویزا
  • بیش از 130 کشور و قلمرو
  • جدول زمانی شهروندی
  • سه (3) ماه
  • حداقل هزینه: 220000 دلار

Anichi Resort & Spa

یک پروژه املاک و مستغلات مورد تایید است که در رتبه اول شهروندی توسط برنامه سرمایه گذاری دومینیکا قرار دارد. این اقامتگاه منحصر به فرد توسط Autograph Collection - یک برند ممتاز Marriott International - برند شده است و توسط Oriental Developers (Caribbean) Ltd توسعه داده شده است. سوئیت های این دولت پروژه املاک و مستغلات شهروندی توسط سرمایه گذاری را تایید کردند. خریداران سهام ممتاز گواهی سهم و خریداران سوئیت ها سند مالکیت با تابعیت خود دریافت می کنند.

Anichi Resort & Spa دارای مزایای شهروندی فوق العاده ای است که هم برای متقاضیان مجرد و هم برای خانواده ها اعمال می شود.

بزرگترین برند هتل جهان

Anichi Resort & Spa به عنوان یک هتل Autograph Collection در مجموعه املاک ماریوت بین المللی گنجانده شده است. ماریوت اینترنشنال بزرگترین شرکت هتلداری در جهان است و یک برنامه پاداش با بیش از 110 میلیون عضو اجرا می کند.

راه حل های سبک زندگی همراه

خریداران سهام یا سوئیت‌های قابل بازخرید در Anichi Resort & Spa واجد شرایط دریافت گواهینامه رانندگی و دسترسی به سایر خدمات شهروندی، بدون هزینه اضافی، با خرید سهام قابل بازخرید یا سوئیت‌های دارای مالکیت آزاد هستند.

بازده سالانه

بازده سالانه به خریداران سهام قابل بازخرید یا سوئیت‌های دارای مالکیت آزاد در مرحله ساخت و ساز پروژه و پس از باز شدن استراحتگاه برای تجارت پرداخت می‌شود.

مدیریت املاک بدون دردسر

با گزینه های خود با Anichi Resort & Spa آشنا شوید: یکی از متخصصان ما مزایای مستقیم اخذ شهروندی دومینیکا از طریق پروژه املاک مورد تایید دولت را برای شما و خانواده شما توضیح خواهد داد.

همچنین ببینید: هرآنچه که درباره دومینیکا باید بدانید

ویلاهای خلیج جنگلی

ویلاهای لوکس خلیج جنگلی از طریق برنامه شهروندی دومینیکا توسط برنامه سرمایه گذاری (CBI) خریداری می شوند. هنگامی که درخواست شما تایید شد، یک عنوان سند به ویلا + ملک و شهروندی در دومینیکا دریافت می کنید. صفحه به‌روزرسانی ساخت‌ و ساز ما به شما اجازه می‌دهد تا با پیشرفت در ساخت ویلاهای زیست محیطی خلیج جنگلی در مورن آکوما، سوفریر، دومینیکا، یک دید دست اول داشته باشید.

چرا یک ویلا خلیج جنگلی بخریم؟

Jungle Bay بهترین املاک و مستغلات Citizenship By Investment (CBI) در کارائیب است. یک ویلای لوکس با دید دریا از 255000 دلار آمریکا شروع می شود. ویلاهای خلیج جنگلی یک آدرس مسکونی عالی و بدون دردسر با پتانسیل فوق العاده ای برای بازگشت سرمایه (ROI) ارائه می دهند.

چه چیزی ویلاهای Jungle Bay را منحصر به فرد می کند؟

وقتی یک ویلا خلیج جنگلی خریداری می کنید ویلای شما توسط یک برند هتل بوتیک برنده جوایز مدیریت و بازاریابی می شود که بیش از 10 سال در یک استراحتگاه سودآور و موفق کارائیب فعالیت می کند.

مزیت های پروژه خلیج جنگل

  • بهترین ارزش - شروع از 255000 دلار آمریکا برای ویلا با دید دریا
  • مالکیت خصوصی - مالکیت فردی زمین و ویلا
  • یک آدرس ممتاز در این مکان معتبر - شهروندی و املاک و مستغلات دریافت کنید
  • بازده سرمایه - عملکرد گذشته نشان دهنده پتانسیل ROI موفق است
  • تعمیر و نگهداری بدون دردسر - به طور کامل توسط مدیریت هتل نگهداری می شود و هیچ هزینه ای برای مالکان ندارد
  • تجربه مدیریت - Jungle Bay یکی از موفق ترین اپراتورهای هتل در کارائیب است! تریپ ادوایزر خلیج Jungle را به عنوان برترین هتل دومینیکا و سومین هتل برتر در دریای کارائیب رتبه بندی کرد!

اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا

سرمایه گذاری امن در املاک

املاک Bois Cotlette برای اولین بار در حدود سال 400 توسط آمریکایی ها مستقر شد. آن‌ها این مکان را برای ایمنی انتخاب کردند زیرا در قلعه‌ای در کوه‌های سوفریر بر فراز جایی که اکنون یک ذخیره‌گاه دریایی حفاظت‌شده با برخی از بهترین غواصی و غواصی در جهان است، قرار دارد.

امنیت

Bois Cotlette همیشه در هر سه غذا، نیرو و آب خودکفا بوده و امروز نیز هست. اگر دنیای بیرون دچار اختلال بزرگی شود، خواه سیاسی، اقتصادی، بلایای طبیعی طولانی مدت یا به دلایل مختلف دیگر فردا تعطیل شود، 150 سرمایه گذار باهوش همیشه یک پناهگاه امن و توانایی زندگی مسالمت آمیز در Bois Cotlette خواهند داشت.

املاک معتبر

Bois Cotlette قدیمی‌ترین ملک بازمانده در دومینیکا و یک ملک غنیمتی در سراسر جهان است. خاک و زمین منحصربه‌فرد ما به ما امکان می‌دهد قهوه و شکلات‌هایی با کیفیت بالا تولید کنیم.

جاذبه توریستی

با صرفه جویی در یک رویداد جهانی که به Bois Cotlette نیاز دارد تا به مکانی امن برای صاحبان آن تبدیل شود، گردشگران از سراسر جهان برای بازدید و لذت بردن از این مکان دیدنی می آیند. Bois Cotlette قراردادهایی با 9 خط اصلی کروز برای ارائه خدمات تور در ملک منعقد کرده است و ما پیش‌بینی می‌کنیم که پس از تکمیل ویلاها و کلبه‌های ما و در دسترس قرار دادن مهمانان، تقاضای اجاره برای اقامت‌های شبانه بالا باشد.

ساختار سرمایه‌پسند

جزایر کارائیب معمولاً دارای عوارض بالای انتقال املاک و سایر محدودیت‌های مالکیت زمین هستند که می‌تواند نقل و انتقال اموال را غیر نقدی و پرهزینه کند. Bois Cotlette، شرکت سرمایه‌گذاری‌های سهام ترجیحی را ارائه می‌کند که حمایت‌های بهتری نسبت به مالکیت فردی ارائه می‌دهد، زیرا دارندگان سهام ممتاز نسبت به کل شرکت ادعای اولویت دارند. این شامل املاک، اموال، ماشین آلات و تجهیزات می شود. نکته مهم این است که این ساختار از تحمیل هزینه های سنگین معاملات املاک و مستغلات جلوگیری می کند.

نقدینگی

بخشی از وعده آزادی انعطاف پذیری و تحرک بدون استرس است. در دام یک سرمایه گذاری غیر نقدی گرفتار نشوید. Bois Cotlette، Inc. گزینه هایی را ارائه می دهد که امکان فروش مطمئن و استراتژی خروج از منافع سرمایه گذاری سهام ترجیحی شما را فراهم می کند.


Ocean Edge

هتل Ocean Edge در یک بلوک 4 طبقه با اتاق ها و امکانات رفاهی طراحی خواهد شد. طراحی هتل تلفیقی از طراحی معماری سنتی و مدرن خواهد بود که تصویر جزیره و محصولات و خدمات بین المللی آن را منعکس می کند. اتاق ها همگی به سمت دریا هستند و شامل یک سوئیت ریاست جمهوری، 3 سوئیت اجرایی، 27 اتاق رو به اقیانوس به همراه مجموعه ای از امکانات رفاهی از جمله اسپا، اتاق بازی، مرکز تناسب اندام/سالن بدنسازی، اتاق کنفرانس و 2 رستوران خواهند بود. یک اسکله در اسکله ساخته خواهد شد تا سبک زندگی دریایی و تجربه قایق سواری را تسهیل کند. افزودن یک تراس بالای پشت بام و بار در ساختمان اصلی، سرگرمی در فضای باز و گزینه ناهارخوری خوب را فراهم می کند، که یک ویژگی مهم برای مشتریان رده بالا، گروه های شرکتی و میزبانی رویدادهای خصوصی است. هتل Ocean Edge در یک بلوک 4 طبقه با اتاق ها و امکانات رفاهی طراحی خواهد شد. طراحی هتل تلفیقی از طراحی معماری سنتی و مدرن خواهد بود که تصویر جزیره و محصولات و خدمات بین المللی آن را منعکس می کند. اتاق ها همگی به سمت دریا هستند و شامل یک سوئیت ریاست جمهوری، 3 سوئیت اجرایی، 27 اتاق رو به اقیانوس به همراه مجموعه ای از امکانات رفاهی از جمله اسپا، اتاق بازی، مرکز تناسب اندام/سالن بدنسازی، اتاق کنفرانس و 2 رستوران خواهند بود. یک اسکله در اسکله ساخته خواهد شد تا سبک زندگی دریایی و تجربه قایق سواری را تسهیل کند. افزودن یک تراس بالای پشت بام و بار در ساختمان اصلی، سرگرمی در فضای باز و گزینه ناهارخوری خوب را فراهم می کند، که یک ویژگی مهم برای مشتریان رده بالا، گروه های شرکتی و میزبانی رویدادهای خصوصی است. ساخت و ساز توسط شرکتی با چندین سال تجربه انجام می شود و تکنیک های ساخت و ساز انرژی های تجدید پذیر را به عنوان بخشی از ابتکارات سبز این شرکت و پایبندی آن به فلسفه آگاهانه زیست محیطی آن یعنی کارآمد بودن انرژی و همچنین انعطاف پذیری آب و هوا، در بر می گیرد. معماران و مهندسان دومینیکن نیز برای هماهنگی فنی محلی پروژه به کار گرفته خواهند شد. توسعه ظرف 3 سال پس از امضای توافقنامه با دولت دومینیکا تکمیل خواهد شد. مدل عملیاتی مطلوب، استعدادهایی را گرد هم می‌آورد که نشان‌دهنده تجربه مهمان‌نوازی لوکس از شرکت‌های مشاوره شناخته‌شده و یا تجربه مستقیم استراحتگاه هستند. معیارهای کلیدی بر روی عملیات بوتیک ها، آشنایی با استراحتگاه های کارائیب، تمجیدهای برتر در خدمات مشتری و تجربه با آداب و رسوم مشتریان بین المللی متمرکز خواهد بود.

سرمایه گذاران با ارزش خالص بالا در بازارهای استراتژیک کلیدی هدف قرار خواهند گرفت و یک استراتژی بازاریابی چند وجهی برای آگاهی کامل از شایستگی های Ocean Edge Hotel به کار گرفته خواهد شد.


هتل Ocean Edge در دو بلوک متشکل از ساختمان 4 طبقه شامل 30 اتاق مهمان طراحی شده برای یک نفره و دو نفره و یک بلوک 2 طبقه که امکانات رفاهی و سایر امکانات جانبی هتل را در خود جای خواهد داد، طراحی خواهد شد. این دو بلوک از طریق طبقه همکف از طریق لابی و سالن به هم متصل خواهند شد و در نتیجه حسی یکپارچه از یک ساختمان پیوسته ایجاد می کنند. یک آسانسور و راه پله در تمام طبقات خدمت می کنند. این چند نمونه از پروژه های موجود است. برای مشاوره رایگان و اخذ اطلاعات بیشتر با گروه حقوقی بیات تماس بگیرید.

همچنین ببینید: با پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی می توان بدون ویزا سفر کرد؟

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه