bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

phone icon

ویزای EB-5 آمریکا;

مطمئن ترین راه دریافت گرین کارت

مشاوره رایگان

logo
گروه بیات

«

وبلاگ

«

تجربه سفر به امارات با پاسپورت دومینیکا
تجربه سفر به امارات با پاسپورت دومینیکا

مهاجرت

تجربه سفر به امارات با پاسپورت دومینیکا

در این صفحه می خوانید:

شاید به عنوان یک فردی که قصد دریافت پاسپورت دومینیکا را دارد و یا کسی که این پاسپورت را اخذ کرده است بخواهید بدانید که تجربه سفر به امارات با پاسپورت دومینیکا چگونه است. در این باره باید بدانید که در سال 2020 توافق نامه‌ای بین دو کشور مشترک‌المنافع دومنیکا و امارات متحده عربی امضا شد که بنا بر آن شهروندان هر دو کشور حق دارند که بدون روادید وارد این کشورها شوند. از طرفی کشور امارات به اتباع ایرانی ویزا نمی‌دهد! به همین خاطر می‌توانیم با دریافت پاسپورت دومینیکا تجربه‌ای راحت از سفر به امارات را برای خود رغم بزنیم. در این مقاله از گروه حقوقی بیات ابتدا مروری بر دومینیکا و نحوه دریافت پاسپورت این کشور خواهیم داشت. سپس به امارات و تجربه سفر به این کشور با پاسپورت دومینیکا خواهیم پرداخت.


راه‌های اخذ پاسپورت دومینیکا

برای اخذ پاسپورت دومینیکا راه‌های مختلفی وجود دارد که در مقاله‌ای که به آن لینک داده‌ایم این روش‌ها را به صورت مفصل بررسی کرده‌ایم. در اینجا صرفا به اصلی‌ترین روش‌ها به صورت مختصر اشاره‌ای می‌کنیم. تابعیت از طریق تولد: کودکی که در قلمرو دومینیکا به دنیا می‌آید می‌تواند با توجه به ملیت والدین خود تابعیت دومینیکا را دریافت کند. همچنین اگر حداقل یکی از والدینش شهروند دومینیکا باشد، آن کودک می‌تواند تابعیت این کشور را داشته باشد. تابعیت از طریق ازدواج: فردی که با یک شهروند دومینیکایی ازدواج کند می‌تواند تابعیت این کشور را دریافت کند. با این حال برای دریافت پاسپورت باید حداقل سه سال از زمان ازدواج آنها گذشته باشد. تابعیت از طریق اقامت بلند مدت در این کشور: به فردی که به صورت دائم حداقل به مدت 7 سال در این کشور حضور داشته باشد تابعیت این کشور اعطا می‌شود. لازم به ذکر است کسانی که به دنبال تابعیت از طریق اقامت بلند مدت در این کشور هستند باید شرایط زیر را داشته باشند: تابعیت از طریق سرمایه گذاری: متقاضیان باید حداقل 100000دلار در این کشور سرمایه گذاری کنند. از این طریق می‌توانند ظرف مدت 3 تا 6 ماه پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند. برای اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری هیچ شرط اقامتی و حضور فیزیکی در این کشور وجود ندارد و متقاضیان حتی ملزم به بازدید از این کشور نیستند. هنگامی که فردی تابعیت دومینیکا را به دست آورد، همچنین هیچ اجباری برای بازدید از جزیره برای حفظ شهروندی وجود ندارد و تمدید پاسپورت دومینیکا بدون قید و شرط برای همه شهروندان همیشه در دسترس است. با این حال، دومینیکا کشوری فوق‌العاده است و شهروندان جدید تشویق می‌شوند از این جزیره دیدن کنند و البته از زندگی، کار یا تحصیل در این جزیره بسیار استقبال می‌کنند.

بیشتر بدانید: تجربه سفر به کشورهای مختلف با پاسپورت دومینیکاامارات کجاست و لزوم رفتن به این کشور برای ایرانیان چیست؟


امارات کجاست و لزوم رفتن به این کشور برای ایرانیان چیست؟

امارات کشوری تشکل شده از 7 امارت است که در جنوب کشور ما ایران واقع است و از طریق خلیج فارس با کشورمان مرتبط است. این 7 امارت توسط یک پادشاه انتخابی اداره می‌شود. به خاطر موقعیت استراتژیک این کشور نقش اساسی در تجارت جهانی بالاخص هند، ایران و بین‌النهرین بازی می‌کند. 80% جمعیت این کشور را که در حال حاضر حدود 8 میلیون نفر است، مهاجرین تشکیل می‌دهند. همانطور که در ابتدای مقاله هم گفته شد این کشور اعلام کرده که به اتباع ایرانی ویزا نمی‌دهد و ویزای بسیاری از ایرانی‌های این کشور را تمدید نمی‌کند. به همین خاطر است که ایرانی‌هایی که نیاز به رفت و آمد و سفر به امارات را دارند از طریق دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام می‌کنند.

تجربه سفر به امارات با پاسپورت دومینیکا

با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد به راحتی قابل درک است که رفتن به کشور امارات برای افرادی با تابعیت ایرانی در حال حاضر غیر ممکن است. شاید شما به هر دلیلی که می‌دانید از جمله: سفر، تحصیل، کار، اقامت و ... قصد داشته باشید به این کشور بروید. حال راه حل چیست؟ در حال حاضر آسان‌ترین راه ممکن برای سفر به کشور امارات دریافت پاسپورت دومینیکا است که به راحتی این امر را برای شما ممکن می‌سازد. اما راه‌های دیگری برای دریافت اقامت طلایی امارات نیز وجود دارد که یکی از آن‌ها، استفاده از روش سرمایه گذاری می‌باشد. در ادامه این مقاله با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در مورد تجارب مسافرین به امارات با پاسپورت دومینیکا در ادامه به مهمترین نکات در این زمینه اشاره می‌کنیم.


اگر دارای پاسپورت دومینیکا باشم آیا به ویزای امارات نیاز دارم؟

بله، دریافت ویزای امارات برای شهروندان دومینیکا ضروری است. بدون ویزای امارات نمی توانید سوار پرواز امارات شوید.

روند دریافت ویزای امارات چگونه است؟

ویزای طلایی امارات یک سند ویزای الکترونیکی است و از طریق ایمیل صادر می شود. شما باید یک نسخه چاپ کنید و در هنگام ورود به فرودگاه نمایش دهید. در طول سفر خود به امارات باید همیشه یک کپی از ویزای امارات خود داشته باشید.

مرحله 1

  •  نوع ویزای خود را انتخاب کنید
  • فرم درخواست را تکمیل کنید
  • بارگذاری سند

مرحله 2

  •  ما درخواست شما را بررسی خواهیم کرد (1-4 ساعت)
  • فاکتور را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد
  • هزینه های ویزا را پرداخت کنید

مرحله 3

  •  وضعیت ویزای خود را به صورت آنلاین پیگیری کنید
  • پس از تایید، ایمیل دریافت خواهید کرد
  • ویزا را چاپ کنید و سفری امن و شاد داشته باشید!


سؤالات متداول

آیا می‌توان ویزای امارات را به صورت آنلاین دریافت کرد؟

همان طور که در بالا نیز گفته شد ویزای امارات به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و تمام مراحل آن به صورت الکترونیکی است.


آیا دریافت ویزای امارات در بدو ورود به امارات برای افراد دارای پاسپورت دومینیکا امکان پذیر است؟

خیر، افراد دارای پاسپورت دومینیکا در بدو ورود به امارات واجد شرایط دریافت ویزا نیستند. درخواست ویزای خود را از طریق فرم درخواست آنلاین ویزای امارات ارسال کنید.


آیا فرزندان من که به امارات سفر می کنند و شهروند دومینیکا هستند نیاز به ویزا دارند؟

اگر فرزند شما پاسپورت دمینیکای خود را دارد، داشتن ویزای امارات برای آنها هم الزامی است.


آیا برای شهروندان دومینیکا که به امارات سفر می کنند به بیمه مسافرتی نیاز است؟

خیر، بیمه مسافرتی یک سند الزامی نیست، اگرچه همچنان توصیه می شود که در هنگام سفر آن را داشته باشید. بسیاری از اتفاقات ناگوار ممکن است رخ دهد و وقتی در دنیای دیگری هستید نمی خواهید با آنها کنار بیایید، به همین دلیل همراه داشتن بیمه مسافرتی به شدت توصیه می شود.


آیا سفر افرد با پاسپورت دومینیکا به امارات امن است؟

بله، امارات مکان بسیار امنی است. قوانین در امارات دائما در حال اجرا هستند. دوربین های مدار بسته برای افزایش امنیت در خیابان نصب می شود.


زمان رسیدگی به ویزای دبی چقدر است؟

پس از تکمیل درخواست ویزا، تیم اراده صدور ویزا در امارات درخواست شما را بررسی کرده و به زودی با شما تماس خواهند گرفت. زمان رسیدگی به ویزای دبی از 3 تا 5 روز کاری (جمعه و شنبه در امارات روز کاری نیست). فرم درخواست ویزای دبی به صورت آنلاین ویزای خود را ارسال کنید .


زمان پردازش خدمات ویزا EXPRESS چقدر است؟

زمان پردازش خدمات ویزای EXPRESS امارات 24 تا 48 ساعت است.


آیا در زمان ورود به امارات باید از پاسپورت ایرانی خود استفاده کنید یا پاسپورت دومینیکا؟

اگر در حال خروج از ایران برای سفر به مقصد امارات هستید، برای خروج از ایران نیاز به پاسپورت ایرانی دارید، اما در هنگام ورود به امارات باید پاسپورت دومینیکای خود را استفاده کنید.

سخن پایانی

در انتها باید بگوییم که سفر به امارات با پاسپورت دومنیکا برای شما تجربه‌ای خوشایند را به همراه خواهد داشت. چرا که با داشتن پاسپورت دومینیکا دریافت ویزای امارات به راحتی امکان پذیر می‌شود. اگر تجربه سفر به کشورهای خارج از ایران را داشته باشید می‌دانید که قدرت پاسپورت و آزادی در سفر دو فاکتور مهم برای هر پاسپورتی است که با داشتن پاسپورت دومینیکا این دو مهم برای شما فراهم خواهد شد.

برچسب ها:

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

0

دیدگاه