bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

روش های مهاجرت به مونته نگرو، دومینیکا و تفاوت آن ها ؛ یک طرح و یک پاسپورت و یک هواپیما

سرمایه گذاری|مهاجرت

بررسی روش های مهاجرت به مونته نگرو، دومینیکا و تفاوت آن ها

در این صفحه می خوانید:

مهاجرت یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین تصمیمات در زندگی هر فرد می باشد به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه کشور های زیادی وجود دارند که می توانید به آن ها مهاجرت کنید کشور هایی مانند سنت لوسیا، مونته نگرو، دومینیکا و ... که می خواهیم در این مقاله روش های مهاجرت به مونته نگرو، دومینیکا و تفاوت آن ها را برای شما بررسی کنیم.

کشور دومینیکا

دومینیکا یکی از جزیره های حوزه دریای کارائیب می باشد و به طور کلی مساحت این جزیره حدود ۷۵۰ کیلومتر مربع می باشد و جمعیتی بیش از ۷۳ هزار نفر دارد و واحد پول در دومینیکا دلار می باشد.

زندگی و سرمایه گزاری در دومینیکا می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد آن هم به دلیل اقتصاد با ثبات، کم بودن جرم و جنایت، بیمه، خدمات مالی و بانکی و… که این کشور همه این موارد را دارد.

مهاجرت و زندگی در دومینیکا

کشور دومینیکا به دلیل ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی که دارد می تواند گزینه ای بسیار عالی برای زندگی باشد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • تابعیت مادام العمر و دائمی دومینیکا
  • موقعیت های منحصر بفرد جهت تجارت و برنامه ریزی مالیاتی
  • برخورداری از کلیه حقوق شهروندی
  • سفر بدون نیاز به ویزا به بیش از 135 کشور از جمله محدوده شنگن، انگلستان،روسیه،چین و ...
  • بدون نیاز به ارائه مدرک زبان و تحصیلی
  • بیمه و خدمات درمانی برای افراد مقیم
  • تسریع در روند درخواست ها
  • و...

اقتصاد کشور دومینیکا

یکی از ویژگی های بسیار مثبت دومینیکا اقتصاد بسیار خوب این کشور می باشد. اقتصاد در این کشور به صورت عالی ارزیابی شده است که می تواند برای زندگی و هزینه های آن بسیار موثر و مهم باشد. گردشگری، واردات، صادرات، صنایع مختلف، ذخایر طبیعی، خدمات دریایی و بسیاری از موارد دیگر باعث ایجاد یک اقتصاد عالی و با ثبات در این کشور شده اند.

روش های مهاجرت به کشور دومینیکا

تا به اینجا دومینیکا و ویژگی های زندگی در این کشور را برای شما بیان کردیم، حال می خواهیم روش های مهاجرت و دریافت تابعیت دومینیکا را برای شما بیان کنیم.

خرید و سرمایه گذاری در املاک

یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای مهاجرت در این کشور سرمایه گذاری در املاک این کشور می باشد. باید این نکته را به خوبی بدانید که این هزینه ها ممکن است با توجه به شرایط شما و ملک متغیر باشد. به طور کلی و با توجه به قوانین دومینیکا هر سرمایه گزار باید ملکی به ارزش حداقل ۲۰۰ هزار دلار خریداری بکند و آن ملک را به مدت پنج سال حفط کند. از این طریق می تواند برای خود و خانواده خودش اخذ اقامت کند. همچنین بهتر است خرید ملک در دومینیکا و اخذ اقامت آن را به طور کامل یکبار دیگر بررسی کنید چرا که این روش یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به این کشور می باشد.

هزینه در پروژه های مورد تایید دولت

سرمایه گذاری در پروژه های مورد تایید دولت هم یکی دیگر از روش های مهاجرت به این کشور می باشد. باید توجه داشته باشید برای این نوع سرمایه گذاری باید به خوبی هزینه های خودتان را بررسی کنید.

کشور مونته نگرو

مونته نگرو در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و با کشور هایی آلبانی، بوسنی، صربستان، کوزوو، کرواسی همسایه می باشد و واحد پول در این کشور یورو است. پایتخت این کشور پودگوریتسا نام دارد که جمعیتی حدود ۱۸۶ هزار نفر دارد. بخش های شمالی این کشور بیشتر کوهستانی هستند و از ۵ بخش و ۲۱ استان تشکیل شده است. همچنین این کشور امروزه به یکی از مقصد های گردشگران تبدیل شده است.

اقتصاد کشور مونته نگرو

اقتصاد مونته نگرو بیشتر بر طبق خدمات است. همچنین به دلیل وجود جاذبه ها و مکان های طبیعی و جذابی که در این کشور وجود دارد هرساله مسافران و گردشگران بسیار زیادی به این کشور سفر می کنند. که همین موضوع یکی از دلایل رشد اقتصادی این کشور است.

ویژگی ها و مزایای مهاجرت و زندگی در مونته نگرو

کشور مونته نگرو هم مانند دومینیکا یکی از کشور های بسیار خوب و مناسب برای زندگی و مهاجرت می باشد. برخی از مزایای اخذ اقامت این کشور عبارتند از:

  • سفر به بیش از ۱۱۰ کشور بدون ویزا
  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • جاذبه های گردشگری
  • رسیدگی سریع به درخواست ها در بازه زمانی ۳ الی ۶ ماهه
  • نرخ کم مالیات
  • و موارد بسیار دیگر

روش های مهاجرت به مونته نگرو

برای مهاجرت و دریافت تابعیت مونته نگرو می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که در ادامه به بیان و بررسی آن ها برای شما می پردازیم.

خرید ملک در مونته نگرو

برای استفاده از این روش ابتدا باید مبلغ ۱۰۰ هزار یورو را به دولت این کشور به عنوان کمک مالی اهدا کنید. بعد از آن می توانید در مناطق مختلف این کشور ملکی تهیه و خرید کنید. قیمت این خانه ها هم ممکن است متفاوت باشند اما به طور کلی نیاز دارید مبلغ ۲۵۰ هزار یورو الی ۴۵۰ هزار یورو برای خرید ملک در اختیار داشته باشید.

سرمایه گذاری در بخش های دیگر کشور مونته نگرو

روش های دیگری هم وجود دارند که می توانید از آن ها برای اخذ اقامت و تابعیت مونته نگرو اقدام کنید. روش هایی مانند ثبت شرکت، کارآفرینی و… که با استفاده از آن ها می تواند برای شما مناسب باشد.

تفاوت روش های مهاجرت به مونته نگرو، دومینیکا

در این مقاله سعی کردیم روش های مهاجرت به این دو کشور را به خوبی برای شما بررسی کنیم؛ حال می خواهیم تفاوت روش های مهاجرتی در مونته نگرو و دومینیکا را برای شما بیان کنیم. به طور کلی باید بدانید مهاجرت به این دو کشور از تقاوت زیادی برخوردار نمی باشد. در هر دو کشور بهترین و مناسب ترین راه دریافت اقامت و تابعیت سرمایه گذاری می باشد که تفاوت اصلی در این دو کشور را هم می توان به هزینه های زندگی و سرمایه گذاری اختصاص داد.

همچنین باید بدانید پاسپورت هر دو کشور اعتبار بسیار خوبی دارند و این کشور ها به دلیل اقتصاد، جاذبه های گردشگری، شرایط زندگی و موارد بسیار زیاد دیگر می توانند برای زندگی گزینه های بسیار خوب و مناسبی برای شما باشند.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم روش های مهاجرت به مونته نگرو، دومینیکا و تفاوت آن ها را برای شما بررسی کنیم. اگر قصد دارید به یکی از این دو کشور مهاجرت کنید باید به خوبی با شرایط اقتصادی، هزینه های زندگی و سرمایه گذاری، جاذبه های گردشگری و موارد بسیار دیگر به خوبی آشنا باشید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما