bisti logo
instagram iconfacebook iconwhatsapp icontelegram icon

جهت تماس با مشاوران ما می توانید با شماره تماس 26217639-021 بگیرید.

logo

گروه بیات

«

وبلاگ

«

مهاجرت

«

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

کشور وانوآتو کجاست، پرچم وانوآتو

سرمایه گذاری|مهاجرت

کشور وانوآتو کجاست؟

در این صفحه می خوانید:

امروزه کشور های بسیاری وجود دارند که می توانند برای سرمایه گذاری، مهاجرت و یا سفر مناسب باشند. یکی از این کشور ها وانوآتو می باشد؛ بهتر است بدانید که این کشور مزایای ویژه ای دارد ولی قبل از آن باید به خوبی بدانید که وانوآتو کجاست. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم این کشور را به شما معرفی کنیم.

کشور وانوآتو کجاست؟

به طور کلی می توان گفت موقعیت این کشور حدود 1750 هزار کیلومتر از شرق استرالیا می باشد. این کشور بیش از 215 هزار نفر جمعیت دارد، همچنین یکی از شهر های بسیار مهم این کشور لوگان ویل می باشد؛ که این شهر امروزه مقصد جذابی برای سرمایه گذاران است.

اقتصاد کشور وانوآتو

کشور وانوآتو به دلیل موقعیت های مختلف تجاری که در اختیار دارد کشوری با اقتصاد نسبتا مناسب است. همچنین باید بدانید که این کشور در بخش صادرات هم محصولات متنوعی در اختیار دارد برخی از محصولاتی که از این کشور صادر می شوند مانند گوشت قرمز، نارگیل ،کاکائو و... می باشد. نرخ تورم در این کشور هم 9 درصد اعلام شده است به همین دلیل این کشور می تواند برای سرمایه گذاری و زندگی یکی از گزینه های قابل قبول باشد.

جغرافیای کشور وانوآتو

این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد از ساحل و محیط های طبیعی بی شماری بهره مند است که همین موارد این کشور را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل کرده است. همچنین باید بدانید که در این کشور آتشفشان های فعالی نیز وجود دارد آتشفشان هایی مانند کوه یاسور، لوپوی و ... که همگی در این کشور هستند.

آب و هوای کشور وانوآتو

یکی از مواردی که باید آن را به خوبی قبل از سفر به این کشور بررسی کنید آب و هوای آن می باشد. به طور کلی آب و هوای این کشور در تمام طول سال خوب است، اما بهترین زمانی که می توانید به این کشور سفر کنید بین آوریل و اکتبر می باشد؛ که دمای هوا از 18 تا 28 درجه سانتی گراد است. البته به این نکته توجه کنید که با توجه به محیط و شهر اقامت شما ممکن است؛ آب و هوا مقداری متفاوت باشد.


جاذبه های گردشگری کشور وانوآتو

همانطور که گفتیم کشور وانوآتو به دلیل موقعیت مناسب و جغرافیایی که دارد از مکان ها و محیط های طبیعی بی شماری تشکیل شده است. به همین دلیل برخی از آن ها را برای شما بیان می کنیم.

ساحل شامپاین

یکی از سواحل بسیار جذابی که می توانید از آن استفاده کنید ساحل شامپاین می باشد. این ساحل با آب های فیروزه ای و محیط ساحلی مناسب خود توانسته بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب کند. همچنین یک بازار محلی در این ساحل وجود دارد.

جزیره آمبریم

جزیره آمبریم یکی از جزیره های بسیار زیبا در کشور وانوآتو می باشد. یکی از ویژگی هایی که این جزیره را منحصر به فرد کرده است وجود آتشفشان فعالی در آن است که می تواند برای سفر و ماجراجوبی بسیار جذاب و مناسب باشد.

جزیره مالکولا کشور وانوآتو

اگر اهل پیاده روی در مسیر های کوهستانی هستید این جزیره می تواند گزینه ی ایده آل شما باشد. به طور کلی این جزیره به مسیر کوهستانی، رودخانه، آبشار های فراوان، طبیعت سبز و... معروف شده است به همین دلیل این جزیره هم یکی از مقصد هایی می باشد که گردشگران به آن سفر می کنند.

مهاجرت به کشور وانوآتو

تا به اینجا سعی کردیم به سوال کشور وانوآتو کجاست پاسخ دهیم. حال شاید شما بخواهید برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید به همین دلیل نیاز دارید روش های مهاجرتی و مزایای مهاجرت به این کشور را بررسی کنید؛ تا با استفاده از آن ها برای دریافت پاسپورت و تابعیت وانوآتو اقدام کنید.

روش های مهاجرتی به کشور وانوآتو

این کشور هم مانند بسیاری از کشور های دیگر شرایط و روش های مختلف مهاجرتی دارد که قبل از مهاجرت باید آن ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. برخی از روش های مهاجرتی به کشور وانوآتو عبارتند از:

  • مهاجرت کاری
  • ثبت شرکت در کشور وانوآتو
  • سرمایه گذاری در کشور وانوآتو
  • ازدواج
  • مهاجرت تحصیلی


مزایای مهاجرت به کشور وانوآتو

هر کدام از روش های مهاجرتی که برای شما بیان کردیم را باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید؛ همچنین باید بدانید که این کشور برای مهاجرت مزایای ویژه ای دارد که در ادامه برخی از آن ها را برای شما بیان می کنیم.

  • رسیدگی سریع به درخواست ها و دریافت پاسپورت وانوآتو در مدت 120 روز
  • سفر بدون ویزا به 130 کشور از جمله انگلیس کشور های اتحادیه اروپا و کشور های دیگر
  • معافیت از پرداخت مالیات بر درآمد شما
  • قابل انتقال شهروندی به اعضای خانواده

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به سوال کشور وانوآتو کجاست پاسخ دهیم. این کشور به دلیل محیط های طبیعی و گردشگری، اقتصاد نسبتا مناسب، شرایط زندگی مطلوب، پاسپورت قدرتمند و موارد بسیاری می تواند یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت کار و زندگی باشد. برای اینکه بتوانید به راحتی از روش های مهاجرتی در این کشور استفاده کنید بهتر است تمامی این روش ها را مورد بررسی قرار دهید.

برچسب ها:

اشتراک گذاری

favorite articles

سوالات متداول

favorite articles

نویسنده: مصطفی بخشیان

favorite articles

ارسال دیدگاه

favorite articles

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

*

نام

*

ایمیل

2

دیدگاه

مهدی

date

1403/01/29

.

14:35

عالی بود .

رامین

date

1403/02/01

.

11:39

تشکر از مطالب خوب شما